3, 2, 1 start!!!!

Tym razem bardzo szybko zaczely mi wplywac relacje z testowanego napoju niskoalkoholowego o smaku jabłkowym #SomersbyAppleDrink o niewielkiej zawartości alkoholu, mianowicie jedyne 4,5%. Moge wszem i wobec oglosic, iz #LordSomersby zagościł w dworze moich licznych konsumentów i w większości cieszy się bardzo dobra opinia zwłaszcza wśród płci pięknej. Schłodzony w lodówce bądź z dodanym lodem gasi idealnie pragnienie w coraz częściej goszczace u nas upalne dni, bo w końcu lato nadchodzi.
Niestety z uwagi na stan zdrowia skosztowalam tylko jedna malutka puszeczke. Ale nic straconego. Testerów mogłam obdarować, co mnie bardzo cieszy, ponieważ jak na moją pierwszą kampanię w portalu Streetcom poszło całkiem nieźle.
U mnie na pewno latem nie zabraknie schlodzone puszeczki Somersby, a u Was?

Brak komentarzy:

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.