Hej Robaczki!

Wiecie jak to jest z tym naszym życiem codziennym? Ledwo starcza czasu dla mnie. Ale postanowiłam o to zadbać. Podjęłam bardzo fajną współprace z BingoSpa. 

http://bingospa.eu/


Bingospa już od 1988 roku dba o nasze piękno i relaks. Stworzyli ponad 500 skutecznych i zmysłowych kosmetyków. A z laboratorium wciąż wychodzą nowości.  Sekretem są składniki z całego świata, których moc płynie ze skarbów natury oraz najnowszych odkryć technologii w dziedzinie kosmetologii. Wykorzystywane są: algi, błota, borowina, cynamon, czekolada, ekstrakty z owoców, glinka, herbaty, jedwab, keratyna, kofeina, kokos, kolagen, kwasy aha, masło Thea, olej arganowy, olej migdałowy, oliwa z oliwek, sól morska, wanilia. Aż trudno uwierzyć, że dzieki temu powstają tak cudowne produkty!

Najbardziej jednak zadowolona byłam z faktu, że mogłam sama sobie wybrać dany produkt pasujący do mnie. Wybór jest ogromny, spędzało mi to sen z powiek, ponieważ nie do końca byłam pewna na co się zdecydować. Po długich debatach wybrałam:

Intensywną kurację twarzy 

"Przywrócić Blask" BingoSpa 

 

* Do zestawu dołączono również kosmetyki z serii "Absolutna Regeneracja". 



Całość to:

1. Płatek oczyszczający na nos:




2. Serum kolagenowe do mycia twarzy:



3. Maska do twarzy z olejkiem migdałowym:



4. Wygładzający krem do twarzy:



5. Peeling błotny z kwasami owocowymi (etykietka podczas transportu się nieco zniszczyła):




 Zestaw zawiera kwasy owocowe AHA, olejek ze słodkich migdałów, ekstrakt algowy, masło shea, witaminę A oraz witaminę E.  
Postanowiłam oczywiście wszystko używać według schematu kuracji ze strony producenta.

dzień pierwszy:

Na umytą i oczyszczoną skórę twarzy nakładam peeling omijając okolicę oczu i ust. Wykonałam masaż przez ok. 2-3 minuty.  Po tym czasie zmyłam peeling letnią wodą. Następnie nałożyłam na nos plasterek. Całość zakończyłam nakładając maskę na twarz.

dzień drugi i trzeci:

Rano nałożyłam wygładzający krem do twarzy, a wieczorem ponownie maskę.

dzień czwarty: 

Rano wygładzajacy krem do twarzy. Wieczorkiem peeling nakładam na oczyszczoną skórę, a na koniec maska do twarzy z olejkiem migdałowym.

dzień piąty, szóty i siódmy:

Rano znowu wygładzający krem, a następnie maska.
Domowe Spa z kosmetykami BingoSpa uważam za udane! Mam bardzo gładką skórę jak nigdy. Przy trzymaniu się codziennych zasad można uzyskać super efekt. Jedyny problem miałam z peelingiem.  W dalszym ciągu walczę ze skutkami tego typu kosmetyków. Twarz miałam czerwoną przez dwa dni. Niestety peelingi nigdy nie były akceptowane przez moją twarz. Jednak efekt po dwóch dniach był super. Wygładzona twarz. Inna niż dotychczas biorąc pod uwagę mniejszą ilość słońca w zimie.

Dla mnie super zestaw! Jestem bardzo zadowola efektem. Stosuje codziennie. Jedynie peeling robię raz w tygodniu. Za drugim razem bylo było znacznie lepiej.

Polecam !!!!


17 komentarzy:

  1. Bingospa ciekawi mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne kosmetyki - jestem mega zadowolona i polecam wyprobowac 😍

      Usuń
  2. Coraz bardziej jestem zainteresowana tą firmą, mam nadzieję, że jak już wreszcie się zaopatrzę w swój zestaw, to będę tak samo zachwycona jak Ty kochana :* :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa jak te kosmetyki sprawdziły by się u mnie. Muszę zorientować się w ofercie firmy 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Już kilka raz słyszałam o kosmetykach tej firmy ich chyba już czas to spróbować!
    To jest prawda, że używając konkretnej linii i trzymając się wskazówek można uzyskać naprawdę świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam duzy problem z doborem kosmetykow do twarzy. Niestety wiekszosc mnie uczula. Szczerze balam sie testu. Procz peelingu jest mega delikatne wszystko. Smialo moge patrzec w lustro bo nie mam przebarwień wreszcie 😊

      Usuń
  5. dużo dobrego słyszę o produktach BingoSpa, ale do tej pory nie kupiłam ich jeszcze. Myślę, że niedługo się skuszę :) jak tylko zdenkuję moje obecne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny zestaw, bardzo lbie kosmetyki tej firmy, zwłąszcza maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nowego nie napiszę bo firmę znam jedynie z blogów. Osobiście nie miałam okazji używać ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zestaw, szkoda tylko, że brakuje mi systematyczności i czasu

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne produkty. sama uzywam kosmetykow z bingospa i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo lubię kosmetyki BigoSpa, mimo, że są okrutnie napchane chemią :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę wypróbować produktów z tej firmy :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.