Hej, hej,

Jako, że zostałam ambasadorką firmy Stock przedstawiam Wam dzisiaj nowoczesny napój alkoholowy.

Stock Polska wprowadził ten produkt do sklepów kilka tygodni temu.




Stock Sparkling to przyjemnie nasycona musującymi bąbelkami wódka.
Idealna do drinków.

Jej nowoczesna formuła w połączeniu z najwyższej jakości składnikami gwarantuje niezapomniane  doznania smakowe i estetyczne. Bąbelki utrzymują się po otwarciu do 48 godzin.
Należy przechowywać w temperaturze 2-4 C.

Ja wypróbuję ją dzisiaj w postaci drinków. Co prawda nie przepadam za wódką za bardzo, ale jeden drink mi przecież nie zaszkodzi, prawda?


Jako ciekawostkę powiem Wam, ze na butelce jest moje moje imię i nazwisko ❤

30 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak Ty to robisz ze zawsze pierwsza wyczaisz wpis? ❤

      Usuń
  2. Co prawda nie przepadam za wódką aczkolwiek w postaci drinków chętnie bym ją wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię wódki ale kocham wode gazowaną. Ciekawe co powiedzą moje kubki smakowe na ten wynalazek ;)

    Zapraszam na nowy wpis: http://cosmetickick.blogspot.com/2017/01/zmasowany-atak-witamina-c-druga-czesc.html

    OdpowiedzUsuń
  4. No o wodce gazowanej to jeszcze nie slyszalam hehe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem w szoku. Czego to ludzie nie wymyśla 😀

      Usuń
    2. Sama jestem w szoku. Czego to ludzie nie wymyśla 😀

      Usuń
  5. Nie próbowałam, ale Tobie kochana smacznego !!:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Ewuś kusisz, kusisz 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem Ci powiem znośna, gorzej na drugi dzien 😜

      Usuń
    2. Całkiem Ci powiem znośna, gorzej na drugi dzien 😜

      Usuń
  7. Smacznego kochana 😁
    Ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry drink nigdy nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mi się juz slabo zrobilo na samo patrzenie na wódkę haha. no, ale jak nie pije od 3 lat to wolę nawet nie sięgać :D . w sierpniu ide na wesele to nie wiem co to bedzie. chyba bede soczek piła ;p
    ale w sumie jestem ciekawa tej wódki...z bąbelkami. chyba pierwszy raz słysze o czyms takim.

    gratulacje zostania ambasadorką no i coz...na zdrowie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Też dostałam się do tej kampanii chociaż się nie spodziewałam. Dziś odbędzie się degustacja przy kibicowaniu naszym skoczkom w Zakopanem, więc zobaczymy ale jestem bardzo ciekawa smaku bo wódki gazowanej jeszcze nie piłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem nie tyle smaku co generalnie jak mi przypasuje taka gazowana wódka

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja staram się nie pić alkoholu, ale kocham wszystko, co gazowane :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Mega.....to jest na drugi dzien rano 😜

      Usuń
    2. Mega.....to jest na drugi dzien rano 😜

      Usuń
  14. hehe, no proszę! Nawet wódkę z bąbelkami wymyślili:) Chętnie wypróbuję jeżeli będę miała taka okazję! Zdrówko kochana!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa sprawa! Moze tak nie szczypie w gardło :)

    OdpowiedzUsuń
  16. szczerze mówiąc, o gazowanej wódce jeszcze nie słyszałam :D ciekawa jestem jak smakuje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam o takiej nowości. Jak zwykle jesteś niezastąpiona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No proszę gazowana wódka ;) być może jak będzie okazja to sięgnę po nią :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wódka gazowana - tego jeszcze nie grali. :) Rzeczywiście to świetna opcja do drinków. No i na pewno zrobi piorunujące wrażenie na gościach. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.