Hej Kochani!

Dzisiejszy wpis będzie kontynuacją produktów firmy Dedra.

Chciałabym Wam przedstawić środek do prania i wybielania.

Zapraszam do lektury.

Bianco powder to proszek do prania tkanin białych i jasnych.


Zawiera składnik OXYDOO - aktywny wybielacz stopniowo uwalniający tlen. Obsługiwany przez inny silny wybielacz zapewnia efekt ultra wybielania.
Stosowałam go ostatnio do prania firanek. Trudno mi powiedzieć, jaki efekt uzyskałam. Jak były białe, tak nadal są. Jednak dobrze jest mieć taki środek w domu. Staram się prać osobno białe, osobno kolorowe, także z pewnością go jeszcze nie raz zastosuje.
Zawartość to 500 g i wystarcza nam na około 10 prań. Jedyne, co mi nie pasuje to kartonowe opakowanie. Ale są w ofercie również fajne pojemniki / wiadereczka, do których można przesypać.

Szczegóły znajdziecie tutaj: klik

Drugi produkt to OXYDOO - uniwersalny wybielacz, który może być używany z innymi środkami do prania w celu poprawy działania (np. z Ariel czy Persil).



Zawiera ten sam środek co opisany przeze mnie wyżej proszek. Najlepsze działanie ma w połączeniu z ciepłą wodą.
Do czego można go jeszcze używać?
1. do usuwania plam z białych i kolorowych ubrań (można stosować bezpośrednio na plamę),
3. jako dodatek do detergentu,
4. można również z jego pomocą pozbyć się pleśni

Najbardziej zaskoczył mnie fakt, że nadaje się również do czyszczenia fug w łazience, bądź kamienia w toalecie. Przy tego typu czynnościach należy pamiętać, aby stosować z ciepłą wodą, ponieważ tylko w ten sposób osiągniemy zamierzony cel.
Mało tego - sprawdzi się również do czyszczenia plastikowych / szklanych butelek czy pojemników.

W tym celu jedna z koordynatorek z Czech zrobiła test i umieściła filmik na kanale youtube: test OXYDOO

W tej chwili próbuję usunąć nim kamień na zlewie i powiem Wam, że efekt jest widoczny. Minus to opakowanie - ale można również przesypać. No i zapach - dość intensywny jak np. ACE.

Szczegóły znajdziecie tutaj: klik

! Przypominam, że wszystko można zakupić na stronie DEDRA. 
Na stronie jest lista koordynatorów, wystarczy zapisać numer jednego z nich, a otrzymujecie zniżkę w postaci 23 % od cen katalogowych. 

























20 komentarzy:

  1. Boskie zdjęcia kochana ! I ciekawa recenzja zastanawia mnie ten proszek ;) powodzenia dalej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do darmowej rejestracji w sklepie internetowym i zakupu ze zniżką do -30%
      https://www.mojadedra.pl/pl/tx0283-oxydoo-800-g-w-plast-pojemniku-wybielacz-uniwersalny?ppk=248052

      Usuń
    2. Zapraszam do darmowej rejestracji w sklepie internetowym i zakupu ze zniżką do -30%
      https://www.mojadedra.pl/pl/tx0283-oxydoo-800-g-w-plast-pojemniku-wybielacz-uniwersalny?ppk=248052

      Usuń
  2. Bardzo fajna opinia produktów. Ciekaw jestem kolejnych testowanych produktów firmy Dedra.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 😊 kolejne wpisy się wkrótce pojawia 😊

      Usuń
  3. Bardzo fajna opinia produktów. Ciekaw jestem kolejnych testowanych produktów firmy Dedra.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy produkt :) również zawsze piorę osobno białe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To są bardzo dobre prosukty, miałam okazję testować i się nie zawiodłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki wybielacz by mi się przydał, bo moje dzieci to jakieś gnomy są :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurka rurka nie słyszałam jeszcze o tej firmie, gdzie to można kupić?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy produkt. Szkoda, że jest tak słaba dystrybucja produktu. Może z czasem się to poprawi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna recenzja. Ciekawe jak te produkty sprawdziłyby się w moim domu 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda mam już swój ulubiony i niezawodny proszek do białego prania ale kto wie może po ten sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy produkt nie widziałam go u mnie w sklepach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawił mnie ten produkt.. ciekawe czy znajdę go u siebie w okolicznych sklepach

    OdpowiedzUsuń
  13. Po Twoim wpisie, chętnie wypróbuje. Już kilka pozytywnych opinii czytałam na temat marki.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  14. Coz za piekny naglowek Ewka!
    Sorry za brak polskich znakow ale moj laptop jakos nie chce dzis wspolpracowac :( Zapraszam równiez do siebie
    http://www.piekielnamama.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam tego proszku bianco powder i sprawdził się, polecam.

    https://www.mojadedra.pl/pl/tb0271-bianco-500-g-do-prania-bialego-skoncentrowany?ppk=242137


    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.