Każda z nas kobiet jeden raz w miesiącu ma tzw. "ciche dni". Bywa, że kilka dni przed cierpimy na potocznie zwane "PMS", czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego... Mało tego, w niektórych przypadkach może to trwać i w trakcie miesiączki. Co byśmy nie zrobiły to wszystko działa na nas jak płachta na byka!

Powiem Wam, że te podpaski to nie była taka prosta sprawa kiedyś... Historia sięga czasów starożytnych. Na Hawajach miesiączkujące kobiety umieszczano w specjalnie budowanych do tego celu szałasach, gdzie musiały przetrwać cały ten czas. Na szczęście pierwsze tego typu asortyment zaczęto produkować u naszych sąsiadów, w Niemczech około 1890 roku...
Całe szczęście, że akurat zarówno ja, jak i wiele z nas już tego nie doświadczyło! Jakoś sobie tego nie wyobrażam, aby mój mąż chował mnie gdzieś po kątach! :)

Szereg firm wprowadzało na rynek cuda na kiju, począwszy od podpasek / wkładek / tamponów "normalnych", "na noc", "długich", "krótkich", "ze skrzydełkami"... Kolorowych, zapachowych.... Idzie oszaleć w wyborze.

Tymczasem Dedra wprowadziła dla konsumentek podpaski i wkładki z tzw. CHIPEM ANIONOWYM.

Łączy on w sobie trzy technologie:
1. działanie aktywnego tlenu,
2. działanie aktywnych anionów,
3. promieniowanie podczerwone







 Podpaski oraz wkładki POMPADOUR ® zapakowane są każda osobno, by zachować maksymalną higienę.
Dostępna ilość w opakowaniu
- podpaski: 10 sztuk (10,90 zl / opakowanie)
- wkładki: 30 sztuk (12,90 zl / opakowanie)

Wykonane są w 100 % z bawełny i posiadają sporo zalet:
  • są przyjemne w dotyku,
  • zawierają czynniki pozytywnie wpływające na zdrowie kobiety,
  • oddychające,
  • duża chłonność (4 razy większa niż w przypadku klasycznych),
  • szybka chłonność (5 razy większa, dzięki 2 warstwom absorpcyjnym),
  • ultra cienkie,
  • chronią twoja odzież,
  • każda wkładka jest pakowana automatycznie, bez użycia ludzkich rąk,
  • opakowanie chroni wkładki przed kurzem, wilgocią, pleśnią,
  • wysoka jakość wykonania, wygodne zamknięcie.



Ponadto posiadają 8 warstw ochronnych, a są to: 
  1. Warstwa: 100 % bawełna,
  2. Warstwa: posiada chip z trzema technologiami,
  3. Warstwa: przepuszcza wilgoć do warstwy chłonnej i zapobiega wydostaniu się wydzieliny na zewnątrz,
  4. Warstwa: polimery zawarte w warstwie chłonnej są w stanie wchłonąć do 5 razy więcej wilgoci w porównaniu do klasycznej podpaski. Dzięki dodatkowej warstwie chłonnej.
  5. Warstwa: wypełniona jest tworzywem czterokrotnie bardziej chłonnym niż stosowane w klasycznych wkładkach,
  6. Warstwa: przepuszczalna nad warstwą chłonną,
  7. Warstwa: dolna oddychająca,
  8. Warstwa: klej i warstwa maskująca.

Mimo, iż jest to temat TABU dla kobiet, to jednak kolejny wypróbowany przeze mnie produkt firmy Dedra bardzo mnie zaskoczył swoją najnowszą technologią. Nie spotkałam się do tej pory z tego typu podpaskami / wkładkami, które są aż tak chłonne. Z ciekawości zajrzałam nawet na kanał youtube i mamy krótki filmik:


test chłonności Pompadeur




Nawet miałam wrażenie, że po otwarciu w opakowaniu był lekko miętowy zapach. Wszystko szczelnie zamknięte, każda osobno zapakowana. Uczucie komfortu super, nie są grube "jak rekiny" :)
A jako gratis w środku opakowania możemy znaleźć test mikroflory bakteryjnej naszych dróg rodnych!
No z takim czymś się nigdy nie spotkałam.



Szczegóły znajdziecie tutaj:
Podpaski ze skrzydełkami POMPADOUR NORMAL
Wkładki higieniczne POMPADOUR SLIP

Dla przypomnienia: firma DEDRA oferuje możliwość dodatkowych zniżek lub zarobków.
Podczas zakupu wystarczy zapisać numer koordynatora (na stronie jest lista koordynatorów, z której można kogoś wybrać). Od razu się automatycznie aktywuje zniżka do 23% z cen katalogowych.
Wszystkie środki ta osoba kupi taniej niż jest cena katalogowa!! 

Proponuję wejść na stronę i przejrzeć ofertę, asortyment ogromny! moja dedra


35 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :D musze je kiedyś przetestować xd świetne zdjęcia ;D pewnie nie łatwo było przedstawić taki artykuł :) 6+

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - nie powiem, przedstaeic bylo ciezko, a zalezalo mi na tym, aby pokazac wszystko szczerze ☺

      Usuń
  2. Ewo! Bardzo dobrze skomponowany artykuł! Tego potrzebowałam właśnie w recenzji tych nowości. Z chęcią obejrzałam nawet filmik na YT. Jako, że jestem użytkowniczką tamponów, pewnie nie zakupię tych podpasek, ale muszę przyznać, że cena jest bardzo przystępna, a same podpaski naprawdę wypadają lepiej na testach.
    Dziękuję za rzetelny post :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Gosieńko ☺ uwierz mi, ze dlugo myslalam nad tym, jak tego typu temat przedstawic, bo jakby nie patrzec jest to nasza intymnosc, z ktora zmagamy sie co miesiac ☺ tez jestem zwolenniczka tamponow - w te cieplejsze dni, lato. Ale podpasek rowniez uzywam, zwlaszcza w te pierwsze 2-3 dni 😃

      Usuń
  3. oo mega ! super zdjęcia . po wielu recenzjach również sie zaopatrzyłam w te podpaski, ale leżą . swietnie sie zapowiadają i przy najbliższej okazji na pewno je przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia oraz swietny wpis zainteresowałaś mnie tymi podpaskami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ❤ warto czasem cos innego wyprobiwac ☺ chlonnosc jest naprawde super!

      Usuń
  5. No i to jest coś dla mnie. Jakoś do tych tamponów się przekonać nie umiem, za stara chyba jestem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam gadasz, ja mam 34 lata prawie i do dzis uzywam i tego i tego w zaleznosci od pory roku 😜

      Usuń
  6. słyszałam o tym produkcie ;) dobrze, że ktoś troszczy się o kobiety i stara pomóc, a nie tylko narzeka na PMS :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również już czytałam kilka pozytywnych opinii i chyba w najbliższym czasie się na nie skuszę.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Moge naprawde z czystym sumieniem polecic ☺

      Usuń
  9. super tekst, bardzo wyczerpałąś temat. Zacheciłas mnie do spróbowania

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze mam problem z znalezieniem dobrych podpasek dlatego ostatecznie przeszłam na tampony. Ale teraz po porodzie boję się wkładać tam cokolwiek póki co i dzięki Tobie znalazłam produkt któremu dałabyms szansę:D www.piekielnamama.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam Twoj problem, przechodzilam go dwukrotnie chociaz po drugim porodzie poszlo calkiem w porzadku 😉

      Usuń
  11. Swiety tekst. Ja stety niestety uzywam tylko tamponow. Nie wyobrazam sobie podpasek. Bylam zmuszona do uzywania po pologu i to byl dla mnie koszmar.
    Pozdrawiam.
    www.nasza-czworka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem co masz na mysli. Podpasek uzywam w 1-2gim dniu a pozniej tez tampony ☺

      Usuń
  12. Też wolę tampony ale te podpaski zapowiadają się ciekawie i na pewno je przetestuję.

    https://www.mojadedra.pl/pl/da5635-podpaski-ze-skrzydelkami-pompadour-normal-10-szt-240-mm?ppk=242137

    OdpowiedzUsuń
  13. używam tamponów, ale to może być świetne rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze w te pierwsze obfite dni to dobre rozwiazanie ☺

      Usuń
  14. Jakoś nie wierzę w takie nowości, ale może warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam już recenzje tych cudnych rzeczy! Miesiączki niestety nie da się odwołać, ale skoro mamy wiele możliwości, żeby te trudne chwile sobie ulatwic to trzeba koniecznie z nich korzystać!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze sa producenci, ktorzy staraja sie nam nieco ulatwic zycie w tych trudnych chwilach ☺

      Usuń
  16. Wow! Jakie nowoczesne podpaski :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie napisane, mam nadzieję, że będzie mi dane to wypróbować i ocenić, czy faktycznie warto!

    http://midnight-about-lifestyle.blogspot.com/2017/02/zaczynamy-od-nowa.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.