Hej moi drodzy!

Wspominałam Wam kilka postów wcześniej (tutaj) o sklepie zaful.com

Podjęłam z nimi współpracę. Polegała ona na tym, iż najpierw należało wrzucić post z tzw. "wishlist'ą", po czym złożyłam zamówienie. Przy wszystkim pomagała i doradzała mi koordynatorka sklepu.
Na zamówienie czekałam ponad 3 tygodnie. Akurat w Chinach było również święto, stąd wszystko rozłożyło się w czasie.

To Co, ciekawi recenzji?

No to zapraszam!

TOREBKA 


Co do jej wyboru nie miałam żadnych wątpliwości. Nie jest duża: 28*12*27cm.
Urzekła mnie jej skromność, kolor i ta banalna mała kuleczka, niczym wisienka na torcie - dodaje jej całego uroku.



Wyposażona w dwa dodatkowe paseczki (dłuższy i krótszy) zapewnia noszenie na i przez ramię. Plus w dłoni można nosić - także reasumując na trzy sposoby.



Brak nieprzyjemnego zapachu również na plus.  Aleeee?
Ponieważ jestem czepialska i wymagająca znalazłam również bardzo dla mnie istotne minusy. Przede wszystkim to, że torebka nie jest zamykana zamkiem. Ma jeden zatrzask po środku i dwa z boku:



 Można śmiało włożyć rękę i wyciągnąć najważniejsze: portfel. Ponadto nie ma żadnej dodatkowej w środku kieszonki. Jednak i tak wygląd jej mnie zachwycił. Za pomocą zatrzasków po środku i z boku fajnie się układa. Mimo minusów jestem z niej bardzo zadowolona!



 PORTFEL


Drugą pozycją jest portfel. Szary, zwyczajny...


Portfel, jak portfel, zwyczajny... Aleeee........ urzekł mnie swoją zwyczajną niezwyczajnością!
Jak dla mnie logiczne jest to, że powinien mieć kieszonkę na monety, tak dla innych raczej nie za bardzo. 
I tutaj mamy zonk...., bo brak jej!  Jestem tym faktem bardzo zniesmaczona, więc monety będę chyba w worku foliowym nosić, a w portfelu sam gruby szmal! Myślałam, że może w środku między przegrodami na banknoty będzie mały zameczek.. No ale niestety poszukiwania nie przyniosły rezultatu.

Także tego..... pozostawiam to już może bez komentarza :)





 PĘDZLE

Na koniec zostawiłam to, co my kobiety kochamy najbardziej. PĘDZLE!
Zestaw składa się z 23 sztuk. Do tego 8 mini gąbeczek.

 Pędzle są dość dobrej jakości. Na szczecie włosie nie wypada. Czytałam różne opinie. Były też i te negatywne. Jednak mi pasują. Najbardziej zadowolona jestem z tych grubych, używam je do pudru i rozświetlacza (drugie zdjęcie).






 Gąbeczki postanowiłam Wam w ten inny, nietypowy sposób zaprezentować.
Prócz pomarańczowych są także takie same w kolorze różowym i fioletowym.
Są miękkie, miały dość nieprzyjemny zapach, więc musiałam je ogarnąć i przeprać.




generalnie jestem bardzo zadowolona z zakupów mimo kilku wad.

Jeżeli jesteście chętni zapraszam bezpośrednio na stronę: zaful.com

Moje zakupione rzeczy:
torebka tutaj
portfel tutaj
pędzle tutaj

http://www.zaful.com/?lkid=30616


34 komentarze:

  1. Świetnie kochana napisane ! Szczerze i bez wyolbrzymiania ! Boska torebka , ale brak zamka mnie trochę też zniesmacza! Po za tym świetne wybory i boskie zdjęcia ! Pozdrawiam ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosz kurcze zamek to podstawa uwazam :/ dziekuje za mile slowa niunia 😊❤

      Usuń
  2. Fajne gąbeczki i w fajny sposób pokazane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no chcialam jakos zabłysnac i inaczej pokazac 😊

      Usuń
  3. bardzo lubię ten sklep :) świetne pędzle, chyba sama sobie sprawię takie składając kolejne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne rzeczy wybrałaś, ta torebka zwłaszcza wpadła mi w oko. Moge nawet znieść to, że brak jej zamka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biore to na klate i trz to zniose 💛 yylko po prostu musze byc ostrozna lub nie nosic w niej wartosciowych rzeczy bo moge sie szybko pozbyc :/

      Usuń
    2. Biore to na klate i trz to zniose 💛 yylko po prostu musze byc ostrozna lub nie nosic w niej wartosciowych rzeczy bo moge sie szybko pozbyc :/

      Usuń
    3. Biore to na klate i tez to zniose 😘

      Usuń
  5. Także z nimi współpracujemy :) Uwielbiamy ich za dobre jakościowo ubrania! Każda rzecz od nich jest rewelacyjna :) Super Twoje zamówienie ^^ Gąbeczki mamy i polecamy! Oczywiście pomagamy i klikamy : 22.99 - torebka, 11.99 - portfel Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziewczyny i babole tez sie tam trafiają 😊 dzieki za odwiedziny!

      Usuń
  6. Zdecydowanie torebka najbardziej mi się podoba, mimo, że jest na zatrzask :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pojemna torebka to podstawa. Ja na ich punkcie mam takiego bzika jak na punkcie butów

    OdpowiedzUsuń
  8. Trochę szkoda, e torba nie za zapięcia bo prezentuje sie super. A brak kieszonki na bilon to jakiś dowcip :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory się śmieje z portfela :D
    Torba jak najbardziej fajna, lecz uważaj kochana żeby kogoś ręce nie swędziały :) A na pędzlach to ja się nie znam, ale wyglądają sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka świetna! Weszłam na ich stronę ich bardzo mi sie podoba wersja w szarości, też byłaby dość delikatna i pasowalaby do różnych stylizacji!
    A co do portfela kochana, to niestety nie wszystkim jest znana gorycz posiadania monet:D na Białorusi np. Jeszcze jakieś pół roku temu monet nie mieli:p

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebka jak i portfel cudowne! Pięknie się prezentują.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten portfel ! Choć podobałby mi się jako torebka ale fajny pojemny bardzo ;)

    Mój blog Pozdrawiam,obserwuje i oczywiście poklikane ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zamowienie. W sumie wybralabym bardzo podobne rzeczy bo boje sie zamawiac ubran przez Internet nawet gdyby byla to wspolpraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach te pędzle ;) wszędzie widzę pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  15. torebka nie w moim guście ale pędzle wyglądają ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. PĘDZLE I TORBA SUPER <3!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. tez mysle by nastepnym razem wziac jakas torebke . :D
    a pędzli nigdy dość hehe. poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry wybor, Torba rewelka 😚

    OdpowiedzUsuń
  19. Super portfel i pędzle:) Ekstra zakupy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.