Dziś chciałabym Was zapoznać z kosmetykami firmy Fresh & Natural



Fresh & Natural to manufaktura zrodzona z pasji, troski o ludzkie piękno oraz głębokiego zrozumienia naturalnych możliwości, które tkwią w zasobach naszej cudownej przyrody.

Wszystkie produkty są w pełni WEGETARIAŃSKIE. Potwierdzeniem na to jest certyfikat VEGE. Producent nie uznaje wazeliny, parafiny, PEG-ów*, parabenów, silikonów, SLS/SLES*, ani sztucznych barwników. Receptury tworzone są na bazie ekologicznych składników fair rate i prostych bazach kosmetycznych.

* PEG-i pełnią rolę rozpuszczalników i emulgatów, a także zwiększają lepkość
* SLS/SLES to silnie myjący, pianotwórczy składnik stosowany często do produkcji m.in. szamponów do włosów. 
Natomiast SLES ma na celu silne spienianie.

Wychodzące na rynek kosmetyki najpierw są testowane. Każda receptura jest dopracowywana i wielokrotnie poprawiana.

Producent wyróżnia się następującymi cechami:


- tworząc każdy przepis bazują na tym, co najlepszego może człowiekowi dać natura,
- minimum krzywdy, maksimum korzyści (produkty testują tylko na SOBIE),
- wszystko wytwarzane jest ręcznie,
- nie stosują produkcji masowej,
- ich starania zostały docenione po raz 2 przez Fundacje "Międzynarodowy Ruch na rzecz zwierząt VIVA!", która to przyznaje znak "V dla Wegetarian i Wegan",
- wysyłki w bezpiecznych dla środowiska paczkach,
- nie stosują silikonów,
- brak zastosowania tych składników w ich laboratoriach,
- 0 % SLS/SLES.

Swoim klientom proponują balsamy do ciała, olejki, balsamy do ust i skorek, peelingi, czy tez sole do kąpieli.


Dzięki ich uprzejmości otrzymałam dwa pełnowartościowe kosmetyki - MALINOWE!


Pierwszym jest delikatny balsam do ciała



Nawilża i chroni skore pozostawiając ją miękką i jedwabista w dotyku. Zawarty olej cytrynowy ma za zadanie ja rozjaśniać, a delikatny zapach malin otula dostarczając nam przyjemność po ciężkim dniu.



Konsystencja jest idealna, dobrze się rozsmarowuje i wchłania w skore. Nie czuć intensywnego zapachu malin, jest bardzo delikatny. Plus nutka cytryny naprawdę fajnie nawilża skore. Jak najbardziej mi pasuje, nie jest tłusty.

Zawartość opakowania to 250 ml. Jednak dostępne są również większe, a mianowicie 500 ml.

Drugim jest malinowy peeling do ciała


Zawiera suszone kwiaty i owoce jagodowe, które swoim słodkim zapachem silnie oddziałują na.....zmysły.

Kryształki cukru i kompozycja olei roślinnych idealnie wygładzają, zmiękczają oraz odżywiają skórę.

Peeling jak to peeling - ma za zadanie oczyszczać. Mój malinowy rozświetla, nadając skórze zdrowy i promienny wygląd. Kiedyś rzadko używałam tego typu kosmetyków, dziś jestem zdecydowanie ZA!

Do dyspozycji mamy pojemność 250, 550 oraz 1000 g.



 MÓJ ZESTAW, KTÓRY OTRZYMAŁAM ZNAJDZIECIE TUTAJ:



15 komentarzy:

  1. Nie znam marki, ale ciekawie ją opisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz sie spotykam z tą firmą. cudne opakowania !
    uwielbiam peelingi, wiec jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdziło .

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale z chęcią bym poznała ♡ coś tak myślę że zapach wpadł by w me gusta ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Malinowy musi być mój , kochana przepiękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, że są to kosmetyki w 100% naturalne:) uwielbiam maliny, więc myślę, że przybadłyby mi do gustu te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe produkty :) lubię malinowe nuty w kosmetykach. Podobają mi się również składy, a w szczególności brak SLS

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej marki, ale już niedługo poznam na własnej skórze

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ale zachwycili mnie już samą szatą graficzną! W takim pudełeczku musi być dobry produkt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewka! Co za piękne foty! <3
    A te kosmetyki mnie straaaasznie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Cuda! Z chęcią bym wypróbowała 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyki pięknie się prezentują :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Malinowy peeling chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.