Witajcie. Jak sam tytuł wpisu sugeruje, będzie dzisiaj o tym, co otrzymałam ze sklepu ZAFUL

Za namową mego synka poszłam w stronę amerykańską ...




1. Spaghetti Strap Union Flag Print Women's Tankini Set - 

- Blue And Red  (22,99 $)

 Ponieważ za kilka miesięcy będzie już lato, postanowiłam zaryzykować i zamówić strój kąpielowy. Obawiałam się trochę doboru rozmiaru. Jednak kiedy przyjechał i przymierzyłam nie jest źle. Dół idealny, bardzo seksowny ze względu na wiązania z boku. Natomiast co do góry mam lekkie wątpliwości. Jest ciut za szeroka, ale i to da się zrobić i oczywiście lekko zwężyć. Stanik typu push-up.

Widzę, że cena podskoczyła w górę, ponieważ ja miesiąc temu zamówiłam za 15,42 $.




2. Fringe Flag Print Cover Up - Red

(16,49 $)

Drugą rzeczą w tematyce amerykańskiej jest hmm... sama nie wiem jak to nazwać, ala narzuta na plażę, która może być wykorzystana zamiast koca.
Mój syn stwierdził, że będzie to nam służyć w wakacje, kiedy relaksujemy się przy basenie. Wykonana jest z poliestru, flaga jest drukowana na materiale. Nie jest przemakalne, więc jak wyskoczą z basenu będą mogli na tym stanąć. Wreszcie będę miała z głowy zbierać w kółko ociekające wodą ręczniki.



 klik

3. Crown Ring Set - Silver

(1,74 $) 

Na ten temat za dużo nie będę się rozpisywać, oczywiście wiadome było, że nie będzie to oszałamiające srebro.. Po prostu wzięłam, żeby wziąć chyba. 



klik


 Paczki zostały podzielone na dwie, ponieważ zamawiałam jeszcze drugi strój kąpielowy, na który w chwili obecnej czekam. 17 lutego 2017 roku zamówienie zostało wysłane, a dotarło do mnie 15 marca 2017 roku. Więc trochę się naczekałam. 

Jak zwykle bardzo Was proszę o kliki w linki.  
Wszystkim oczywiście z góry dziękuję.


1. Strój kąpielowy: klik
2. narzuta na plażę: klik
3. Pierścionki: klik



http://goo.gl/iCxq0V

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś. Nie za wcześnie jeszcze na kostium?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześnie czy nie - jeść nie woła poczeka na sezon, tymczasem basen już zaliczony 😁

      Usuń
    2. Wcześnie czy nie - jeść nie woła poczeka na sezon, tymczasem basen już zaliczony 😁

      Usuń
  2. No to teraz będziecie spędzać wakacje po amerykańsku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się obawiałam rozmiaru stroju, ale już wiem, że jak się wszystko pomierzy to przyjdzie dobre, gorzej z jakością :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo amerykańskie rzeczy ;) piękny strój

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie rzeczy wybrałaś !
    A synuś też ma dobry gust <3 całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  6. slicznosci <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm...ciekawe rzeczy :) poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy wybór kochana! Strój najciekawszy jak dla mnie:) już nie mogę się doczekać lata, plaży, morza...

    OdpowiedzUsuń
  9. ty juz o wakacjach myslisz? :D
    wiosny jeszcze nie ma hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy Kochana wybrałaś, ta mata najbardziej mi się podoba :) Chódz stój również bardzo przyciąga uwagę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierścionki rewelacja! Pakuj strój i śmigaj w ciepłe kraje, bo u nas to jeszcze trochę poczekamy :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.