Dzisiaj bedzie krótko i na temat....



Pamiętacie, jak Wam pisałam kiedyś o konkursie Tchibo? Organizowany byl w ramach kampani portalu rekomenduj.to (szczegóły tutaj )

Sprawa polegała na tzw. "lajkowaniu" zdjęć i zbieraniu głosów.

Autorzy 100 najlepszych prac mieli wygrać zapas kapsułek Cafissimo na rok!



Tak się składa, że jedno z moich zdjęć było godne uwagi i wygrałam roczny zapasik kapsułek!



Pierwszy zestaw kaw otrzymałam już na początku stycznia 2017 roku.

Natomiast druga część dotarła dzisiaj.


W dalszym ciągu moim ulubionym smakiem jest black & white.




Dlatego dzisiaj chciałabym wszystkim głosującym powiedzieć:  



20 komentarzy:

  1. Gratulacje! :) taka wygrana to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem wielbicielką kofeiny.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ! ja kawy nie pije ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :)
    zapraszam, super konkurs: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :) Gratulacje :) Skoro szczęście sprzyja - zapraszam na konkurs z okazji urodzin mojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Smacznego picia kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej kochana. Kawka musi być pyszna 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Kawy to Ci teraz na pewno nie zabraknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ! Skakałabym z radości bo ja to kawożłomp :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje kochana , smacznej kawy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje kochana, wspaniała wygrana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi to by starczyło na miesiąc. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kawy cafissimo muszę przyznać są bardzo dobre ;) ciekawe smaki , rewelacyjne sa te nowe z białą czekoladą , a co do ekspresów cafissimo mini są cudownie w pięknych kolorach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.