WITAJCIE KOCHANI!!!

Dziś przychodzę do Was z pomysłem na:



A otrzymałam ją dzięki uprzejmości firmy:

https://fotoboss.pl/


Firma Fotoboss oferuje nam m.in.:


Wszystko na stronie można szybko znaleźć, ponieważ jest bardzo przejrzysta.

Naszym zadaniem jest założyć w kilku prostych krokach konto na stronie i zabrać się za wybrany projekt. Tworzymy go wedle własnych upodobań, przy kilku udogodnieniach, które stoją nam do dyspozycji.

Po zalogowaniu się przechodzimy do tworzenia naszej wspaniałej książki.

Ja wybrałam sobie format A4 w pionie w ilości 80 stron na papierze kredowym:


Klikamy w "zaprojektuj" i cała reszta zależy już od naszej wyobraźni.

Na okładkę mamy do wyboru różne tła (możemy dobrać tematycznie):


Ja zdecydowałam się na dość skromny, stonowany kolor:


Mamy szereg udogodnień:

  
Dodatkowym atutem jest to, że zdjęcia zrzucone na stronę możemy wrzucać w różny proponowany układ ramek, przewracać je, układać, powiększać i pomniejszać - jak tylko chcemy. Podobnie jest z tekstem. Wybieramy sobie czcionkę, która nam się podoba i jej wielkość oraz dowolne miejsce, w którym mieszczamy już gotowy tekst.

Doszłam do wniosku, że taka fotoksiążka będzie przepięknym prezentem dla mojego syna .... na Komunię.

Przyznam się szczerze, że przygotowanie wszystkiego jest bardzo pracochłonne. W moim przypadku, z dysku laptopa, musiałam wybrać najważniejsze zdjęcia syna z ponad 8 lat. Nie lada wyczyn! Aleeee..... miałam ułatwione zadanie, ponieważ już od około dwóch miesięcy szykuje zdjęcia do pokazu w postaci slajdów, który zostanie puszczony po obiedzie. Podczas, gdy my będziemy musieli się wrócić do kościoła po obrazek, goście będą mieli zapełniony nieco czas.

Postanowiłam wybrać wszystkie najpiękniejsze jego chwile w życiu, łącznie z nami i jego młodszym bratem. Całość oprawiłam w różne kolory, teksty, tła... Efekt wyszedł genialny. 

ZOBACZCIE SAMI!

Na okładkę wybrałam nasze wspólne zdjęcie wykonane przez moją koleżankę Hanie na jednej z sesji fotograficznych. Było to wprawdzie 3 lata temu, ale zdjęcie bardzo mi się podoba:



Na tył wybrałam cytat... :


....który wygląda tak:


Na początku książki są zdjęcia, kiedy się urodził, niezbędne informacje dotyczące wagi, wzrostu itd.

Postanowiłam wrzucić także zdjęcia, kiedy to nasi chłopcy byli w tym samym wieku (4 miesiące, rok i 3 latka), gdyż podobieństwo do siebie jest nieprawdopodobne, z czego przede wszystkim tata jest bardzo dumny!


Jest to pewnego rodzaju opowiadanie:


Trudno było mi "opowiedzieć" historię z ponad 8-miu lat życia mojego synka w postaci zdjęć na (aż, a zarazem tylko) 80-ciu stronach. Ale nawet, gdyby tych stron było tysiąc, dla mnie byłoby to wciąż mało:


Nie mogę się doczekać, kiedy mu osobiście 4 czerwca 2017 roku wręczymy.


Serdecznie Wam polecam tego typu opcję jako prezent np. na dzień Mamy i Taty, roczek dziecka, rocznicę ślubu.

Jest to przepiękna pamiątka na lata, po którą z chęcią będziemy sięgać. Inaczej jest mieć w ręku i oglądać, aniżeli włączyć zapchany po brzegi laptop pełen zdjęć i w kółko przewijać.


ZAPRASZAM WAS NA STRONĘ:

https://fotoboss.pl/


A TAKŻE NA FANPAGE:

https://pl-pl.facebook.com/Fotobosspl/



https://fotoboss.pl/

24 komentarze:

  1. Naprawdę świetnie się prezentuje ta fotoksiążka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na prezent dla dziecka. Mój syn popłakał by się z radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze i w naszym przypadku bedzie podobnie 😍❤

      Usuń
  3. Fotoksiazka to swietny pomysl na zachowanie w pamięci ważnych momentow zycia. Sama w domu mam 3

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna rzecz, sama chce taka przygotować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracochlonny jest projekt ale warto naprawde 😊

      Usuń
  5. Mega ta fotoksiążka! Design i wykonanie bardzo spoko.

    OdpowiedzUsuń
  6. super wygląda. nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna pamiątka:) A przy okazji jej skomponowania z pewnością świetnie się można pobawić i przypomnieć sobie najpiękniejsze momenty z życia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jaki byl dylemat? Wybrac odpowiednie zdjecia syna z 8 lat to bylo dla mnie wyzwanie ❤

      Usuń
  8. Super jest ta Twoja książka <3 Mam nadzieję, że Macio będzie bardzo zadowolony <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zapewne zabierze ja do siebie do domu jak juz bedzie dorosly 😎

      Usuń
  10. Bardzo lubię tego typu pamiątki. Zdjęcia są najlepsze, uwielbiam je przeglądać i wspominać dobre czasy. Dla swojego bratanka kupiłam album akurat tutaj www.albumyfoto.pl/albumy-dzieciece.html. Muszę koniecznie zajrzeć również na polecaną przez Ciebie stronkę, jest to taki album tylko w nieco innym wydaniu. Bardzo ciekawy pomysł na prezent.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.