Witajcie Kochani! 

Dzisiaj zasypię Was troszkę i treścią i kosmetykami, które otrzymałam od:  
 

Na oficjalnej stronie www.joanna.pl znajdziemy wiele cennych informacji. 

Laboratorium Kosmetyczne "Joanna" jest polską firmą istniejącą na polskim rynku już ponad 25 lat.

Przez ten czas wyspecjalizowała się w produkcji wysokiej jakości kosmetyków do włosów i ciała.
Oferta jest stale poszerzana i rozbudowywana, aby spełnić oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów i zapewnić im produkty dostosowane do ich potrzeb i oczekiwań.

Bo wiadomo, dbać o siebie należy zawsze:


Dzięki współpracy otrzymałam super zestaw kosmetyków:



Delikatny balsam do ciała polecany dla skóry atopowej - Oillium



Jest to delikatny balsam do ciała polecany przede wszystkim dla skóry atopowej, przesuszonej oraz skłonnej do alergii i podrażnień.

Zaawansowana formuła balsamu zapewnia:
- kompleksową pielęgnację skóry wrażliwej
(natłuszcza, wspiera odbudowę bariery lipidowej, nawilża i zapobiega utracie wody, łagodzi podrażnienia),
- regeneruje naskórek,
- chroni przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych.

Najważniejsze składniki aktywne:
  • Trójglicerydy kaprylowo-kaprynowe – przywracają elastyczność, natłuszczają, zmiękczają i wygładzają naskórek,
  • OleoComplex – zestaw trzech olejków: migdałowego, makadamia i słonecznikowego, dostarcza kwasów: linolowego i oleinowego wzmacniających barierę ochronną oraz protein, soli mineralnych, witamin A, E, D i witamin z grupy B,
  • Izostearynian Izostearylu – naturalny emolient, który chroni przed utratą wody i zapobiega wnikaniu szkodliczych czynników w głąb skóry,
  • Alantoina i Pantenol – łagodzą podrażnienia, zaczerwienienia i swędzenie, zapewniają regenerację i odbudowę naskórka.
W życiu codziennym nie cierpię na AZS. Jednak moja skóra jest sucha i skłonna do podrażnień. Dość ciężko reaguje na pierwsze letnie promienie słoneczne, dostaje wysypki i zaczerwień. Dlatego cieszę się, że jestem w posiadaniu tego balsamu. Z pewnością mi pomoże, nie ukrywam, że rok w rok mam z tym wiecznie w najpiękniejsza i najcieplejszą porę roku problem. 

Opakowanie zawiera 200 g. Konsystencja jest bardzo delikatna i fajnie, szybko się wchłania. Zapach jest naprawdę delikatny i minimalny. 

 PŁYN DO HIGIENY INTYMNEJ - LINIA PREBIOTYCZNA



Głównym zadaniem tego płynu ginekologicznego jest łagodzenie podrażnień i powodowanie ulgi przy dyskomforcie takim jak:
- wysuszenie,
- uczucie swędzenia,
- uczucie pieczenia.

Formuła kosmetyku została wzbogacona w probiotyki, które zapewniają równowagę mikroflory skóry oraz w kwas mlekowy, który przywraca fizjologiczne pH oraz zmniejsza ryzyko wystąpienia infekcji.


Formuła jest niezwykle łagodna,płyn jest bezzapachowy, nie zawiera barwników, silikonów, zero SLES oraz SLS. Ale uzupełniona jest o innowacyjny kompleks - Hydromanil
Tworzy on na powierzchni skóry film przyczyniając się do natychmiastowej poprawy nawilżenia zmniejszając tym samym uczucie suchości. 

Nie podrażnia w ogóle. Dzięki pompce płyn  jest bardzo wygodny w użytkowaniu. Stosuje go i jestem z niego bardzo zadowolona.

Produkt został przebadany dermatologicznie wśród osób ze skłonnością do alergii skórnych.  
 
SENSUAL - KREM DO STÓP - KOLAGEN MORSKI



Nowa seria Sensual Kremy sprawia, że skóra Twoich stóp jest:
wypielęgnowana, 
 doskonale nawilżona,
cudownie zrelaksowana. 

Zawartość kolagenu morskiego ma działanie odżywcze i zmiękczające.
Dzięki lekkiej konsystencji, krem doskonale się aplikuje i szybko wchłania, a rezultatem stosowania są miękkie, miłe w dotyku zdrowe stopy!

Kolagen morski idealnie zmiękcza zrogowaciały naskórek, a w szczególności skórę pięt i zapobiega twardnieniu i pękaniu.
Składniki wiodące to:
- wspomniany już kolagen morski, posiadający zdolność wiązania wilgoci w skórze,
- mocznik,
- olej kokosowy.

Krem ma delikatny i bardzo przyjemny zapach. Po kąpieli, kiedy się wchłonie mam wrażenie, że stopy na nowo odżyły.
Bardzo polecam zwłaszcza latem, kiedy dość duża dawka słońca oraz woda (np. w basenie chlorowanym) powoduje straszne wysuszenie stóp.


MROŻĄCY ŻEL DO WŁOSÓW - STYLING EFEKT LINIA FLUO


 
Szaleństwo! Kiedy zobaczyłam napis: "mrożący żel" zastanawiałam się, jaki przynosi efekt.

Przeznaczony jest do włosów, które są trudne do ułożenia i wymagają mocnego utrwalenia. 

Pozwala na ekstremalne stylizacje utrzymujące się przez długi czas. Dzięki jego zastosowaniu w szybki i prosty sposób wyczarujesz zupełnie nowy kształt fryzury.

Dowodem na to jest mój partner, który od razu przykleił swoje dłonie do niego. Ja nie stosuje akurat żeli do włosów, ponieważ nie mam takiej potrzeby. Pytając "testera" o rezultat stosowania go usłyszałam: "fajny". Jak zwykle skromnie. Jednak fajnie układa włosy, zwłaszcza, że mój T. ma dość krótkie włosy i dużo go nakłada. Ale jest bardzo zadowolony.

Odkąd posiadamy go w domu, cała reszta poszła w odstawkę. Ma bardzo przyjemny zapach, a po nałożeniu go włosy są dosłownie sztywne!

PASTA MODELUJĄCA - STYLING EFECT  



Pragniesz osiągnąć trwały i elastyczny efekt stylizacji włosów? Oto coś dla Ciebie – pasta modelująca Styling Effect.

Przeznaczona jest do włosów trudnych w układaniu, pozbawionych sprężystości.

Zapewnia fryzurze utrwalenie i elastyczność. Doskonała do podkreślania akcentów fryzury.

Również w tym przypadku kosmetyk ten wypróbował mój T. Tylko on nie przepada za pastami. Konsystencja jest tłusta jak na oczywiście pastę przystało. Jednak zapach jest obłędny. Włosy może owszem fajnie wymodelować, ale ma wrażenie, że za tłuste.


Szczegóły na temat wszystkich produktów, które otrzymałam, znajdziecie tutaj:
1. Oilum - balsam do ciała: tutaj
2. Ginekologiczny płyn do higieny intymnej: tutaj
3. Krem do stóp: tutaj
4. Mrożący żel do włosów: tutaj 
5. Pasta modelująca: tutaj

 Kończę na dzisiaj, wkrótce wrócę z nowościami, a Wam życzę miłego,sobotniego wieczoru. 

Pogoda niestety akurat u nas na Dolnym Śląsku nie dopisuje, więc zmykam z powrotem pod kocyk.


ZAPRASZAM RÓWNIEŻ BEZPOŚREDNIO NA OFICJALNĄ STRONĘ:


A TAKŻE NA FUNPAGE:

https://www.facebook.com/LaboratoriumKosmetyczneJoanna/?fref=ts
 

24 komentarze:

  1. Obecnie używam 2 kosmetyków, które opisałaś na samym początku i przyznam, że jestem z nich bardzo zadowolona ! Świetna recenzja kochana ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam żadnych z tych kosmetyków:) ciekawi mnie tylko pasta do włosów. Będę musiała jej poszukać u siebie w polskich sklepach
    +obserwuje

    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ja do włosów takich rzeczy nie używam, ani żeli, ani pianek ani nic innego, więc te produkty , by się u mnie nie sprawdziły.
    za to jestem ciekawa kremu do stóp i balsamu do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uzywam akurat pianki. Jedyny kosmetyk akceptowany przez moje wlosy 😊

      Usuń
  4. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju balsamy i kremy, więc te na pewno przypadły by mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna recezja i piekne zdjęcia. Też mam ten krem i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna recenzja.
    Nie znam tych kosmetyków, ale zachęciłaś mnie do ich stosowania.
    Co do pasty- używa jej mój mąż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje. Moj T. obecnie robi do niej podejscie. Ale zapach jest przepiekny ❤

      Usuń
  7. Świetny zestawik, też dostałam lecz troszkę zmieniony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę kosmetyków, ale pewnie super się sprawuja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama zawsze kupuje farby do wlosow tej firmy. Stad ja znam 😊

      Usuń
  9. ooo ciekawe są, ale nie widziałam nigdy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty 😊 ja juz od dawna akurat Joanne znam. Tylko nie wiedzialam, ze ma tak fajna bogata oferte 😊

      Usuń
  10. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne fotki! Nigdy nie korzystalam z tych kosmetykow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje 😊 sprobuj, bo warto. Sa w przystepnych cenach i do wyboru do koloru 😊

      Usuń
    2. Dziekuje 😊 sprobuj, bo warto. Sa w przystepnych cenach i do wyboru do koloru 😊

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.