Szukając ostatnio ciekawych gadżetów trafiłam na stronę www.izigsm.pl

W ramach współpracy zaproponowano mi do wypróbowania słuchawki nauszne  
FOREVER CM 400 mikrofonem

Wybrałam kolor biały i było to DOSKONAŁY wybór. Z niecierpliwością czekałam, aż paczka dotrze. 

Wróciłam do czasów, kiedy byłam bardzo mała i mój tata kupił sobie wielką wieżę z kolumnami, która była ciut niższa niż sama JA! DOSŁOWNIE! Miałam wtedy około 3 latka, tak jak obecnie mój synuś Oluś:



Kiedy to mój tato wszystko podłączył i zapuścił sobie na full hity "Lady Punk" nasz wtedy pies (bokserek) zwiał, gdzie pieprz rośnie, a mina mojej mamy była BEZCENNA. Było na tyle głośno, że mama się bała, czy okna wytrzymają. I wtedy tata znalazł rozwiązanie i zakupił sobie... słuchawki. Były ogromne i bardzo ciężkie. Co się dziwić, jak to było ponad 30 lat temu! Ale dzięki temu mógł sobie słuchać co chce i jak głośno chce - oczywiście z umiarem dla uszu rzecz jasna....

Fajne wspomnienia, do których nie raz często wracamy z moimi rodzicami. Na szczęście w tej chwili i ja jestem szczęśliwą posiadaczką słuchawek i przyznam się szczerze, że odkąd je mam, to się z nimi nie rozstaje. 

Jesteście ciekawi mojej recenzji?

Firma IZIGSM istnieje od 2004 roku i jest sklepem internetowym oferującym akcesoria GSM najwyższej jakości. Klienci mogą zakupić m.in.:
- ładowarki sieciowe i samochodowe do różnych modeli telefonów,
- różnego rodzaju pokrowce, chroniące przed zniszczeniem,
- uchwyty samochodowe i rowerowe, zwiększające bezpieczeństwo podczas jazdy,
...... a ponadto wiele innych produktów, które nie tylko ułatwiają, ale i uprzyjemniają korzystanie np. z telefonu komórkowego.   

https://www.izigsm.pl/index.php

Zestaw słuchawkowy, który otrzymałam ma bardzo eleganckie opakowanie bezpieczne podczas wysyłki, ponieważ wszystko dotarło całe i zdrowe, nie posiadało ani jednego zagniecenia, co doskonale odzwierciedla zdjęcie:



Do całości dołączone jest również bardzo fajne, czarne etui:







Słuchawki przeznaczone są oczywiście do słuchania muzyki z telefonów, odtwarzaczy muzycznych oraz innych urządzeń, które wyposażone są w złącze 3,5 mm mini-jack. 
Ponadto posiada funkcję odbierania połączeń, więc możemy także prowadzić rozmowę przez telefon. W celu odebrania połączenia należy przycisnąć jeden raz przycisk odbierania / odrzucania połączenia. Aby odrzucić przytrzymujemy przycisk nieco dłużej.

Jeżeli chodzi o mnie to bardzo lubię słuchać muzyki, a zwłaszcza wieczorem, kiedy dzieci śpią, a ja mogę w pełni, w ciszy i spokoju oddać się pisaniu recenzji. A wiadomo, że dobra dobra muzyka potrzebuje dobrego sprzętu! istotne jest dla mnie nie tylko samo brzmienie, ale także wygoda. Przyznam się bez bicia, że nie lubię tych małych, wkładanych, dousznych słuchawek. 

FOREVER CM400 posiadają bardzo fajne, miękkie wykończenie, dzięki czemu blokują hałas, a jednocześnie zwiększają komfort słuchania ulubionych piosenek. Wysokiej jakości zastosowane materiały gwarantują nam solidność i trwałość w użytkowaniu:

 
 Same słuchawki są obrotowe, można je wyginać, dzięki czemu zajmują mniej miejsca:


 Natomiast pałąk jest regulowany, więc tak naprawdę dostosowują się do każdego kształtu głowy, z czego najbardziej zadowolony jest mój 8-letni syn:




- SPECYFIKACJA - 

Akurat w przypadku tego modelu wszystko wygląda następująco:
- pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz
- czułość: 108 dB
- impedancja: 32 Ohm
- długość całkowita przewodu: 120 cm
- złącze: mini-jack 3,5 mm

- MOJA OPINIA - 



Według mnie jakość dźwięku jak na słuchawki w tej cenie jest naprawdę super. Nie jestem w tym temacie aż tak profesjonalna. Jednak mimo wszystko jestem zadowolona z wyboru. 
Dla mnie liczy się jakość dźwięku, jego brzmienie, barwa, a nie głośność. Zwłaszcza, że długotrwałe słuchanie głośnej muzyki może prowadzić do utraty słuchu i uszczerbku na zdrowiu. 

Jeżeli ktoś nie lubi typowych słuchawek dousznych, a poszukuje nauszne, mogę jak najbardziej ten model, w tej cenie polecić. 

Zaglądnijcie bezpośrednio na stronę producenta, który w ofercie ma bardzo dużo innych fajnych słuchawek oraz ciekawych gadżetów. 


MÓJ ZESTAW, KTORY OTRZTYMAŁAM ZNAJDZIECIE:



www.izigsm.pl


 

6 komentarzy:

  1. Wyglądają świetnie. Jestem akurat na etapie poszukiwań słuchawek- będę je miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super słuchawki, ja też nie lubię tych małych, wkładanych do uszu, ale co poradzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie słuchawki <3
    Boski post kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiadają się ciekawie ;) Może mężowi na prezent zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne słuchawki :) zazwyczaj korzystam z dousznych (podczas biegania, spaceru itd) ale w domu zdecydowanie wolę takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety lubię te douszne, ale takie też posiadam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.