Około miesiąc temu, za pośrednictwem:




otrzymałam od Michała do przetestowania kurację odmładzająca z biotyną:



Firma Tenex Sp. z o.o. jest wyłącznym dystrybutorem na rynku polskim kosmetyków holenderskiej firmy Hegron Cosmetics B.V.

Zajmują się również dystrybucją takich marek, jak: 
- DermoFuture, 
- Stile Unico, 
- Spa Vintage Body Oil, 
- Expertmedic
- Sudocrem. 

Dynamicznie się rozwijają i osiągają założone cele, czego dowodem jest przyznanie wyróżnienia w Konkursie Gepardy Biznesu 2008 w kategorii „Najdynamiczniejsza Firma” oraz tytułu Gazeli Biznesu 2014.

Ale do rzeczy ....

KURACJA ODMŁADZAJĄCA Z BIOTYNĄ (WITAMINA H)



Główny składnik preparatu – biotyna (znana jako witamina B7 lub witamina H) – bierze udział w metabolizmie białek i tłuszczy. Ma istotne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania komórek, głównie stymuluje metabolizm komórek twarzy, szyi, dekoltu, czy też grzbietów dłoni. Dzięki tej funkcji zwiększa biodostępność innych substancji aktywnych dostarczanych w głąb skóry oraz spowalnia proces starzenia się skóry, przywracając jej naturalny blask.

DZIAŁANIE KURACJI:
● regeneruje skórę,
● poprawia gęstość,
● zwiększa elastyczność,
● stymuluje procesy naprawcze,
● chroni przed nadmierną utratą wody,
● odnawia naskórek,
● regeneruje podrażnienia.

Trochę zaskoczona byłam buteleczką, od razu skojarzyła mi się z syropem leczniczym. Do tego jeszcze czerwony krzyżyk na etykiecie:


Zawartość jest dość płynna, ale nie na tyle, aby spływała po twarzy.

Oczywiście nie wylewamy jej bezpośrednio na dłoń, czy też waciki. 


Kosmetyk nakładamy rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu.

Delikatnie wmasujemy, a po wchłonięciu się stosujemy nasz krem, na dzień lub na noc. 

Do aplikacji preparatu służy nam pipetka, jest to świetne rozwiązanie ze względu na higienę: 


MOJA OPINIA:

Stosuję go od ponad trzech tygodni. Początkowo obawiałam się tej konsystencji, że po nałożeniu i wchłonięciu się moja skóra będzie sucha. Ale nic mylnego. W połączeniu z kremem, który używam na dzień i na noc, uzyskałam dużo gładszą skórę. Nie powiem, żeby mi odjęło 10 lat. Niestety. Przede wszystkim wokół oczu widzę lekką poprawę. Zapach jest przyjemny, nie intensywny. I dodam jeszcze, że ukryte w buteleczce 20 ml preparatu starcza naprawdę na długi okres czasu. 


Ja zużyłam ponad pół butelki kosmetyku, także jeszcze mi może na niecały miesiąc wystarczy.

Mogę jak najbardziej polecić !







 http://tenex24.pl/

13 komentarzy:

  1. Również używam i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obecnie testuję kurację odmładzającą z innej firmy, ale widzę, że są do siebie bardzo podobne. Z tej firmy będę miała okazję testować kurację regenerującą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak skończę używać kurację z witaminą A tej firmy i wezmę się za testowanie tego z Biotyną.Dużo słyszałam o nim dobrych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kurację uszczelniającą naczynka z witaminą K, rewelacja 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. również używam i czuje się jak nastolatka :P ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tego produktu nie mialam. ciekawe jakby sie u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo o tym cudzie słyszałam dobrego więc chyba czas wypróbować na sobie😊

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sliczne zdjęcia i super wpis, co do kuracji mam z witaminą A i też lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oo kobieto, Ty się chcesz odmładzać? Ty? :D Toż Ty wyglądasz młodziej niż ja!

    OdpowiedzUsuń
  10. mam z wit. K i jest równie wydajny

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam i czytałam o tych produktach wiele dobrego i już jestem w 100% pewna,że muszę kupić ten preparat mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ostatnio zakochałam się w takich serach. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lekki zapach to coś co lubię w kosmetykach, mam dość wrażliwy nosek!
    Hm wydajność też daje dużo do myślenia, jak ma takie działanie to chętnie polecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.