No i doczekaliśmy się zakończenia roku... 


Z jednej strony się cieszę, dziecko odpocznie, pośpi i skorzysta z lata... Z drugiej strony kłótnie z młodszym bratem, piski od rana - już mnie to przeraża.

Na sczęście bez problemu przechodzi do 3 klasy z mianem:



Stety lub nie musieliśmy sobie na to wyróżnienie solidnie zapracować i od dłuższego czasu codziennie ćwiczyć.... pisanie. Mój filozof potrzebuje dużo motywacji, aby doskonalić swoje umiejętności w różnych dziedzinach szkolnych, często gęsto w paradę wchodzi lenistwo, z którym muszę walczyć. Aleee..... metody są! To jest najważniejsze. 

Wcześniej jego pismo to był dramat, bardzo koślawe, trzeba było naprawdę wytężyć wzrok i domyślać się, co autor miał na myśli. Wychowawczyni oznajmiła, że jak mu się to poprawi to na koniec roku będzie nagroda. 

Nie dość, że nie chce mu się zatemperować ołówka, to pisze szybko i często robi byki.


Ale zobaczcie, jak mnie ładnie opisał:


Nie to, że się czepiam! To nie w moim charakterze. Ale uważam, że talent trzeba szlifować na bieżąco, obserwować, pilnować, ponieważ praktyka czyni mistrzem! A że jestem upierdliwa pod tym względem, to już inna kwestia. Nie jestem wymagająca, daje mu czasem wolną rękę, jednak jak lejce popuszcze, to w efekcie odbija się to na jego ocenach. A wiem, że winne jest właśnie to. TO! Czyli LENISTWO! Bo piłka mu ucieknie, bo rower odjedzie, bo bajki nie oglądnie i lody mu spod nosa znikną.

Mimo wszystko postanowiłam jego pracę i włożony czas wynagrodzić, chociaż nie mam zwyczaju obdarowywać prezentami na zakończenie roku. 

Zamówiłam mu pewną niespodziankę z firmy MYGIFTDNA, która w ofercie posiada:


Jest to grawerowane pióro firmy PARKER. Pomyślałam sobie, że takie indywidualne, tylko JEGO będzie super motywacją do ćwiczeń właśnie pisowni. 

Na stronie wygląda przepięknie, nie mogłam się doczekać, aż dojedzie do nas:



Tak się składa, że w szkole na co dzień używa: ołówka, pióra i długopisu. Niestety z tym ostatnim nie idzie mu za dobrze. Dlatego mam nadzieję, że taki prezent od nas doceni i będzie z ochotą ćwiczył te swoje bohomazy.Całość wygląda przepięknie, jestem pod wrażeniem:


Jak dokonałam wyboru? Otóż któregoś dnia zasiadłam z nim przed laptopem i zaczęliśmy sobie przeglądać stronę MYGIFTDNA. Zapytałam, ot tak niby z ciekawości, które pióro mu się podoba. Mały podstęp, ale dzięki temu wiedziałam, co mam zamawiać. Wybór padł na:

Tak się składa, że firma Parker jest nam bardzo dobrze znana. Sama takie posiadałam, tylko wieczne. Służyło mi od liceum po studia. Niestety podczas obrony we Wrocławiu musiałam je zostawić na uczelni na stoliku, czekając na moją kolej robiłam notatki, powtarzałam materiał. I wróciłam już do domu bez niego. Troszkę mi smutno było. Nie dlatego, że to PAAAAARKER. Ale dostałam go od taty. To się dla mnie bardzo liczyło.

Firma MYGIFTDNA proponuje nam dwa rodzaje piór: wieczne i kulkowe.

Wybrał "szczęśliwe", ponieważ wierzy, że będzie mu sprzyjać. 
Będzie służyć niczym talizman z wygrawerowanym jego imieniem:


Grawer wykonywany jest oczywiscie za pomocą lasera, dzięki czemu wygląda on bardzo efektownie:


Nowoczesny design łączący klasyczny i współczesny styl pióra firmy Parker bardzo mi się podoba:


Połączenie najciekawszych gatunków błyszczącego lakieru i chromu oraz wysoce zaawansowanego procesu produkcyjnego gwarantują najwyższą jakość.
Wykonany oczywiście z metalu:


W zestawie prócz pióra sprytnie był zapakowany wkład, który wyciągnęliśmy i włożyliśmy od razu do pióra: 



Pisze się nim bardzo fajnie. 
Mój syn postanowił Wam również coś przekazać:


Jeżeli nie macie pomysłu na prezent to szczerze polecam. Jakby nie patrzeć piszemy coś codziennie, przynajmniej tak jest w moim przypadku. Osoba, obdarowana takim piorem, a do tego z grawerem, będzie z pewnością zadowolona. 

Strona jest na tyle przejrzysta, że znajdziemy różne rodzaje graweru:

Bardzo lubię firmę MYGIFTDNA i będę ją polecać każdemu, gdyż do wyboru mamy przepiękne prezenty nna każdą okazję. A może by tak doceniać kogoś i bez okazji?

POZDRAWIAMY WAS CIEPLUTKO I ŻYCZYMY WSPANIAŁYCH, SŁONECZNYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI!



29 komentarzy:

  1. Świetny prezent !! Posłuży mu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego radosc jest bezcenna. Tak jak ja docenia takie szczegóły 😍

      Usuń
  2. Moja mama jest szczupla. 💚💚💚💚💚💚💚💚

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej jak fajnie :) Zasłużył na ten prezent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent. Szkoda, że mojemu Oskarowi nie zamowilam . Moze by sie zmotywowal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawałoby się, ze to zwykłe pióro a pilnuje jak oczka w głowie 😊

      Usuń
  5. Ej no gratuluje! Mój pierwszak nadal jak kura pazurem....

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochani gratulacje a pióro świetny prezent dla prawdziwego ucznia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😊 troszkę pocwiczymy, a po wakacjach ruszy pełną parą ❤

      Usuń
  7. Piekny prezent, pomysł faktycznie super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny długopis! Zawsze o takim marzyłam i marzę nadal :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możemy obie pomarzyć 😜 ale też sobie kupie 😜

      Usuń
  9. Świetny pomysł na prezent.
    Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawa dla synka!!!
    Życzę dalszych sukcesów! Niech tym.pieknym piórkiem dalej podbija świat wiedzy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoła i nauka dzieci, rodzic musi dużo wysiłku włożyć, mam 2 synów.
    Gratulacje dla syna oraz za fajny prezent pamiatkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duuuuuzo wysiłku ale i na efekty warto czekać 😊

      Usuń
  12. Brawa dla synka! Piękny prezent, niech mu służy jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam takie pióro w 3 klasie dostałam za jakiś konkurs i pamietam jak wkład mi się skończył i płakałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokupimy przy wyprawce na wrzesien, aby byl juz na zas, bo on akurat bardzo dużo pisze 😊

      Usuń
  14. Piękne, napewno go zmotywuje 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.