Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić kolejny fajny pomysł na dzień Taty. Będzie ona miękka i przyjemna.

 
Nie wiem, jak to jest u Was w domach, ale niestety ja się borykam z takim małym dylematem. Pan Tata nie tylko okropnie chrapie, ale na dokładkę wiecznie mi "kradnie" w nocy moje podusie. Te tzw. "Jaśki". Ma ich 5 dookoła siebie, a wciąż mu mało i podczas snu zabiera mi moje! MOJE! Ulubione, te jedyne - sztuk dwie! Dlaczego? Nie mam zielonego pojęcia, ale strasznie mnie to denerwuje...

 
Dlatego mam nadzieję, że firma PROJEKTOGRAM.PL rozwiąże mi "conocny" problem!


Projektogram to idealne rozwiązanie dla maniaków i miłośników fotografii. Stworzyli Ruch #uwalniamyinstagramy, ponieważ wielkich zdjęć nie należy więzić. Teraz swoje foty możemy umieścić na produktach wysokiej jakości, takich, jak:

jedna duża poduszka,
dwie mini poduszki,
zdjęcia retro jako kultowe polaroidy,
case - indywidualne etui takie, jakie chcemy,
kwadraty, czyli kwadratowe zdjęcia      
     instagramowe,
ramki ze zdjęciami,
plakat napakowany dziesiątkami naszych wspomnień.

Szczegóły tutaj: produkty od projektogram.pl

A to wszystko: 


Jak się za to zabrać?

Wystarczy wybrać dany produkt, zaprojektować go pobierając zdjęcia z Instagrama, Facebooka, dysku komputera, czy też z telefonu.

Mój syn oczywiście podsunął mi pomysł na poduszkę. Z nadzieją, że Tata się do niej przyklei, a od moich odczepi.

Tworzenie projektu trwa dosłownie chwilę biorąc pod uwagę fakt, że zdjęcia mamy już wybrane. Strona jest prosta w obsłudze, po kolei nas kieruje, co mamy robić:


My musimy się zdecydować, z ilu zdjęć nasz projekt ma się składać, wrzucić na stronę (bardzo szybko się ładują), ktora nam je nie tylko kadruje, ale daje możliwość obracania i przesuwania w dowolne miejsce:


My postanowiliśmy zaprojektować poduszkę z 9-ciu zdjęć. Dlaczego? A no dlatego, że 25 było dla nas za dużo, a 16 jest liczbą parzystą.

Nasze 9 zdjęć idealnie komponuje się z tym, co zaprojektowaliśmy na sam środek. 
Co ewidentnie miało wskazywać na to, że jest to prezent z okazji dnia Taty:


Przesyłka została dostarczona w dość sporym kartonie z estetyczną etykietą:


Całość prezentuje się naprawdę elegancko:


 W środku znajduje się cudowna zawartość owinięta białym papierem z dedykacją:


 Jest ona następującej treści:


 Czyż już samo opaowanie nie cieszy oka?? Dla mnie jest przepiękne, uwielbiam prostote. Ludzie czasem przedobrzają, ozdabiają różnymi cudami, a tu wystarczy ZWYKŁY PAPIER!

Sprawdźmy może szczegóły...

SPECYFIKACJA 

Rozmiar samej poduszki wynosi 37x37 cm., natomiast umieszczone zdjęcia to 122 mm x 122 mm. Oczywiście wielkość zależy od umieszczonych zdjęć. Ja mam na myśli akurat te 9, które my mamy na produkcie. 


 Do wyboru mamy także kolor tyłu podusi. Jeżeli zdecydujemy się na czarną siatkę wokół naszych cudownych wspomnień, wówczas tył będzie czarny, natomiast biała siatka - to tył w kolorze ecru.


Ta, która posiadamy wygląda z tyłu tak:


 CECHY WYRÓŻNIAJĄCE PRODUKT


Jest bardzo miły w dotyku, a jednocześnie solidny. Wynika to z dość wysokiej gramatury materiału, która wynosi 240 g. Sprowadzany on jest w niewielkiej włoskiej manufaktury, ekstra barwiony na dwa kolory, czyli czarny lub ecru. Spokojnie możemy ją prać w 30 stopniach.



Środek wypełniony jest antyalergicznym, pikowanym wkładem z mozliwością prania w wysokich temperaturach, a nawet suszyć w suszarkach bębnowych.



 Doszyta z boku do wkładu etykietka bardzo miło mnie zaskoczyła. Wielokrotnie zamawiałam w pracy etykiety ze standardowymi informacjami, tj. czy można prać, w ilu stopniach itd. 
Oczywiście musiałam ściągnąć poszewkę z podusi. Na tym w końcu polega rzetelna recenzja, więc trzeba sprawdzić wszystko wszerz i wzdłuż. 
A tu taki miły tekst znalazłam:



Jest trwały i wyraźny. Zrzucając zdjęcia na stronie wyskoczył mi komunikat o słabej rozdzielczości zdjęć. Nie byłam do końca przekonana, czy zmienić na inne czy nie. Ostatecznie postanowiłam zaryzykować, zostawiłam tak, jak było i się nie zawiodłam. Wszystko jest w porządku, obraz nie jest zamazany, nie ma tzw. "pikselozy". 
To wszystko oczywiście dzięki technologii, jaką producent dysponuje.



 Już wspominałam, że jakość jest naprawdę świetna. Wszystko wykonywane jest z ogromną dbałością o każdy szczegół. Poduszki najpierw są drukowane, a następnie z niezwykłą starannością zszywane u krawca, co umożliwia nam zamieszczenie zdjęć nie tylko na środku, ale aż po same brzegi. 


Oczywiście to podstawa. Musi być i reklamować logo firmy! Bez dwóch zdań!



MOJA OPINIA 

Uważam, że taka poduszka, pełna wspomnień od szwu do szwu nada niepowtarzalny klimat w mieszkaniu / domu. Mi się bardzo podoba i mam nadzieję, że i Tata bedzie zadowolony. 
Przyznam szczerze, że uwielbiam takie detale i doceniam każdą firmę, która zaangażowana jest w 100 % nie tylko w jakość swoich produktów, ale wkłada w swoją pracę również serce, abyśmy to właśnie MY - KLIENCI byli zadowoleni i mogli polecać dalej.
Dlatego ja jak najbardziej POLECAM każdemu, zwłaszcza, że nie dość, że sami sobie projektujemy, to nie musimy się wysilać, pakować, czy tam zdobić. Projektogram zadbał o te wszystkie szczegóły. 

Serdecznie dziękuję firmie PROJEKTOGRAM za możliwość współpracy i zrecenzowania produktu. Oczy się radują, a wręczenie prezentu przez syna będzie z pewnością chwilą bardzo wzruszającą. 

My podarujemy mu w tym opakowaniu, w którym została nam dostarczona. 
Ja owinęłam jedynie elegancką wstążką:


Włożyłam do kartonu tyłem. Znając życie, kiedy Tata otworzy niespodzianke, to na pierwszy rzut oka powie:
"Łeeeee, poduszka???!!!!". 

Dopiero jak odwróci to się zdziwi !



Podusie możecie zamowić tutaj 


#uwalniamyinstagramy 
 
 Polecam zaglądać na media społecznościowe firmy:
1. Facebook: KLIK
2. Instagram: KLIK


 Zapraszam Was również bezpośrednio na stronę główną:



https://www.projektogram.pl/?utm_source=Site&utm_medium=Blog&utm_name=link&utm_term=link&utm_content=ewuczkarecenzuje&utm_campaign=bloger-ewuczkarecenzuje

28 komentarzy:

  1. Piekny prezent. Ja bym była zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te poduszeczki od nich <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i dobre jakościowo. Warto zamówic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super to wygląda;) Piękna jakość i będzie cudowną pamiątką na lata!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszka przepiękna i do tego jak zapakowana, świetna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba się męczyć i pakować. Firma mam w tym pomaga 😊

      Usuń
  6. Bardzo ładna!
    Mam też tylko dwie malutkie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. super! też taką mam w planach

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna poducha na prezent, na bank poruszy tatowe serce

    OdpowiedzUsuń
  9. Recenzja bardzo dokładna i rzeczowa jak zawsze! A poduszka jest piękna :) Mam nadzieję,że z czasem uda Ci się opanować męża na stałe :P ja bym nie przeżyła jakby mi ktoś jaśka zabrał :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj spokoj, nie ma szans! Nie wygram z tym. Kradnie mi do dzis 😜😂

      Usuń
  10. Potwierdzam poduszka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezent! Taka poduszka to i mojemu by się przydała, bo mi mój też zabiera hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie jestem sama. Nie wiem, co te chłopy takie pazerne 😜

      Usuń
  12. Widziałam właśnie już te poduszeczki i powiem szczerze że jestem zachwycona jakością wykonania.
    Cudownie się prezentuje.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja naprawdę gruby dobry gatunkowo gruby miły materiał 😉

      Usuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.