HEJ!

Pamiętacie mój niedawny post ze sklepu ZAFUL.COM ?

Zastanawiałam się wtedy, czy w moich wyborach trafię z rozmiarem i czy "chińskie srebro" okaże się srebrem? Przypominam Wam to, o czym pisałam, tutaj:

Kiedy wczoraj zobaczyłam listonosza przed domem adrenalina podskoczyła mi do góry. Czy to będzie to, na co tak długo czekam???
Zamówiłam wtedy kilka fajnych rzeczy ...

Front Pocket Cartoon Dog Print Hoodie - Light Gray

Przesyłkę miałam podzieloną i właśnie bluza dojechała jako pierwsza. 

Według opisu to bawełna. Poza tym na zdjęciu wydaje się dość gruba, a w rzeczywistości jest bardzo cieniutka, przepełniona poliestrem. Ale jakoś mi to nie przeszkadza. Kiedy zrobi się chłodno, być może nie będzie przepuszczać tak bardzo zimna. 


Jednak wygląd i druk w całości odzwierciedla to, co jest na stronie zaful.com.
Jedyne, do czego mogę się w tym przypadku czepić to tylko to, że bluzę po praniu trzeba wyprasować. 
I z przodu, i z tyłu jest ten sam motyw, plus mamy kieszonkę z przodu, tzw. "kangurkę", która była nieco "postrzępiona" i wystawały nici. Ale całość jest w porządku. Mi się podoba. Zamówiłam L, rękawki mogłyby być nieco dłuższe, ale nie będę się czepiać, bałam się, że XL bedzie z kolei za szeroka. 



Ponadto zamówiłam dwa pierścionki z motywem kwiatowym...

 Rhinestone Flower Ring - Silver

Całkowicie odzwierciedla to, co widzę na żywo. Jest delikatny. Czy srebro? Hmm, trudno mi powiedzieć, póki co noszę, zobaczymy, czy mi zżółknie. Próby żadnej nie ma, która właściwie przecież też niekoniecznie musi wskazywać na to, że jest to "coś" wartościowego. 
W końcu to nie jest "Apart".

Jednak prezentuje się dość elegancko i bardzo skromnie.
Jestem zadowolona. 


 Kolejny, drugi pierścionek również mogę polecić.

Tree Of Life Heart Sterling Silver Ring - Silver


Że niby ma próbę 925, ale tak, jak wspominałam, o niczym ona nie świadczy.
Cięzko było mi dobrze chwycić, bo mi aparat dzisiaj cyrki robił, działał sobie tak, jak mu się podobało...

Ale... Uważam, że mimo wszystko pierścionek warto zamówić. 


Na koniec zostawiłam wisienkę na torcie. To, na co tak bardzo czekałam i czym się nie rozczarowałam.

Button Down Fresh Floral Shirt 



Mimo, że jest to poliester trafiłam i w moje gusta i w rozmiar, ponieważ zamówiłam sobie "L".
Jestem dość szczupła, dobrze wyglądam w takich zwiewnych koszulach.

Świetnie wykonana, zero zastrzeżeń, ma fajnie kryte guziki, tylko dziurki były zszyte, ale akurat z tym przypadkiem w chińskich sklepach już się spotkałam.



Świetna, elegancka. POLECAM! Jestem z niej bardzo zadowolona.
Rękawki możemy podwijać, co dla mnie jest dość fajną opcją.



Zamówiłam rozmiar L. Dostępna jest także jako S, M (oraz L).
Kupicie ją w cenie 17,49 $.

Będzie idealna nie tylko do pracy. 



 Jestem bardzo zadowolona. Chyba po raz pierwszy!

Na koniec zapraszam Was jeszcze na wszelkie sukienki, bluzeczki, z motywem kwiatowym:

Jak zawsze pod koniec, po krótce lista linków, w które możecie klikać:
1. Strona główna zaful.com: klik
2. Bluza z psiakiem: klik
3. Pierścionek nr 1. : klik
4. Pierścionek nr 2. :  klik
5. Koszula w kwiaty: klik 


33 komentarze:

  1. Bluza i koszula świetne! *jak dziurki zaszyte to znak, że nie noszona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa to fakt 😘 plus, ze w kazfej niby metki doczepione jak nigdy 😛

      Usuń
  2. Bluza i koszula są genialne :) Bluza mogłaby mieć tylko grubszy materiał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby to byla typowa bawelna byloby super 😊

      Usuń
  3. Ta koszula jest przepiękna! Jedna z ładniejszych koszul we wzory jakie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyslec, ze kiedys mi sie z babcinym wzorem kojarzyla 😃

      Usuń
  4. Koszula przepiękna jest, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Moja mam stwierdzila widzac ja dzis, ze tez chce ❤

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Jest przepiekna, nosilam dzis i mega wygodna i zwiewna ❤

      Usuń
  6. Super udane zamówienie z tego, co widzę:) Najbardziej podoba mi się bluza i koszula;) Ogólnie jestem sroką, więc biżuterie uwielbiam w każdej postaci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak ja 🖒 akurat cale zamowienie mi sie podoba 😍

      Usuń
  7. koszula ostatnia - przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza nie w moim stylu ale ładne na Tobie leży. Za to koszula jest absolutnie piękna. Drugi pierścionek też mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula przepięknie wygląda. Bardzo elegancka ale i na codzień. Pierścionek numer dwa tez w moim stylu 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna ta koszula w kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  11. No to teraz kochana wygrałaś jak dla mnie zdjęciami <3 A ta koszula w kwiaty <3 rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się ta koszula, jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. bluza z pieskiem wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej podoba mi się bluza, jest bezkonkurencyjna!

    OdpowiedzUsuń
  15. koszula mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą koszule widziałam na insta I już tam skradła moje serducho. Na Tobie wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. NO I WPADŁAM MUSZE MIEC TĄ KOSZULE

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszula i bluza genialne, a poersciinkow nie lubie nosić

    OdpowiedzUsuń
  19. Ewcia, jak pierścionek przed 925 ma S, to nie jest on srebrny, tylko srebrzony ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna koszula, chyba tez zamówię 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Wisienka na torcie najlepsza :D Super zamówienie kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluza z buldogiem mnie kupiła <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierścionki całkiem nieźle wyglądają na żywo, zawsze się obawiam zamawiania biużuteri :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluza mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.