Kiedy składałam ostatnio zamówienie w sklepie MYGIFTDNA na ręczniki, o których pisałam Wam jakiś czas temu ( otul się pięknym zestawem reczników ) i które cieszą się sporą popularnością, pomyślałam też o tym, aby w pełni się zrelaksować i od czasu do czasu pomyśleć nie tylko o miłej, odprężającej kąpieli.... Ale i o tym, że często wieczorami człowiek robi się głodny i ........ wygodny.

Mamy prawo do odpoczynku po całym dniu, przepełnionym różnymi obowiązkami, wrażeniami, a posiłek należy spożywać w totalnym spokoju.

Jesienią zwalniamy nieco tempo pozwalając sobie na coś przyjemnego.

Wspólne spędzanie czasu podczas jedzenia przy stole jest dla mnie priorytetem. Jest to wtedy chwila dla nas. Moi rodzice dbali o to, aby po pracy każdy z nas usiadł razem. 
Dlatego i ja idę w te same ślady i tego pilnuje.

Tym razem pomyślałam o wygodzie, czy człowiek w tym naszym życiowym biegu nie może pozwolić sobie na odrobinę przyjemności? Nie raz wśród moich znajomych na facebook'u widzę zdjęcia, na których podane jest śniadanie czy też kolacja prosto do łóżka... 

Też tego zachciałam. A co! Może i mi ktoś wreszcie coś zaserwuje prosto pod nos? Często jem kolację późno, kiedy dzieci już spią, a wizja siedzenia w łóżku z "latającym" talerzem czy kubkiem herbaty na kolanach jakoś mi raczej nie jest po drodze.


Dlatego mój wybór padł na tacę śniadaniową HOME SWEET HOME  


Żaden luksusowy hotel ani najlepsza restauracja nie zastąpi Ci pysznego śniadania zjedzonego w łóżku.

Do tego przyda się tylko i wyłącznie taca śniadaniowa, która utrzyma te nasze wszystkie pyszności tak, jak się należy. Śniadanie do łóżka to bowiem symbol słodkiego porannego lenistwa, romantycznego śniadania we dwoje, tudzież wyjątkowości poranka.

Jest to stolik o wymiarach 50x30 cm:


Taca śniadaniowa wykonana jest z wysokiej jakości lakierowanego drewna sosnowego w kolorze ciemnego brązu. 

Zmieści się na niej dość sporo, nawet najbardziej obfite śniadanie.

Nasze posiłki utrzymają stabilne nóżki, więc nie musimy się obawiać, że coś nam się zsunie.



Same nóżki możemy złożyć i trzymać stolik na płasko.



Zamieszczony na niej grawer wykonany jest z użyciem najnowszych technologii laserowych. Pozwala na osiągnięcie dokładności rzędu setnych części milimetra, dzięki czemu nasz stolik wygląda niesamowicie! Poza tym jest on trwały i nawet po długim użytkowaniu produktu pozostaje nienaruszony i bardzo dobrze widoczny.


Świetnie się prezentuje, a do teo spersonalizowana taca śniadaniowa staje się niepowtarzalna.


W jaki sposób ją zamowić? Wystarczy jedynie wypełnić wymagane pola według własnego pomysłu, kliknąć przycisk "dodaj do koszyka" i złóżyć zamówienie, które pojawi się u Ciebie błyskawicznie. Nic prostszego. 

Wysyłka następuje jeszcze tego samego dnia lub maksymalnie w dniu kolejnym (roboczym rzecz jasna). 

U nas stolik sprawuje się świetnie i każdy z niego korzysta.

Do dyspozycji stoi nam ogromny wybór tego rodzaju produktu, listę możecie znaleźć tutaj:

 Jest to mini stoliczek, który dzięki temu, że się składa nie tylko służy nam jako typowa taca śniadaniowa, mianowicie jest on niezwykle praktyczny pod innymi aspektami. Czyni nasze życie bardziej praktyczne, ponieważ doskonale sprawdza się również jako stolik piknikowy, a nawet pod laptopa bądź innej pracy. 


A może by tak sprawić chopakowi, narzeczonemu, mężowi, tacie taki prezent na dzień chłopaka? 

Może i Ty coś wybierzesz, klikając na propozycje:


31 komentarzy:

  1. Cudna! Ciekawe czy gdybym taką miała to R. serwowałby mi śniadania do łóżka? :P Choć to zawsze ja pierwsza wstaję, więc pewnie na mnie by spadł ten obowiązek :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta taca jest boska. <3 chyba wiem o co poproszę Na dzień kobiet hahaha

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze jem śniadanie w łóżku więc taką piękną tacę o eleganckim wyglądzie muszę mieć. Dodatkowy plus za to że wygląda stabilnie - mam niesamowity talent do przewracania na siebie kubków czy talerzy. A słoik piękna ozdoba do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. prezenty jak zwykle przepiękne, ta firma jeszcze nigdy mnie nie zawiodła

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie świetny pomysł na prezent!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna propozycja. Od dawna zastanawiam sie nad takim gadżetem do domu

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam mieć taką tacę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna. Dla mnie to zbędny gadżet ale prezentuje się przepięknie. I ten grawer...❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, super, od razu sniadanko lepiej smakuje, haha ;-P,a jeszcze jak poda je ukochany mezczyzna to juz w ogole, hahaha buziaki Kochana

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. tacka super, też mam, ale z innym napisem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze marzyłam o takiej tacy, bo można ją wykorzystać na kilka sposobów. Z czasem na pewno taką sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna ta tace. Też bym taką chciała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest ta taca, bardzo mi się podoba. Fajnie błyszczy, a do tego ta personalizacja... Na takiej tacy mogłabym codziennie dostawać lub obdarowywać ukochanego śniadankiem do łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Taca sama w sobie super ale ja jakoś nie lubię rzeczy z napisami... Denerwują mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Podane na takiej personalizowanej tacy nawet najprostsze śniadanie będzie smakowało wyśmienicie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna ta taca bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne się prezentuje! Niestety nie mam co liczyć na śniadanie do łóżka bo zawsze wstaje pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowałam się na tą cudną tackę i jestem bardzo zadowolona:) Przepięknie się prezentuje, jest praktyczna, no i grawer powala!!!!
    życzę ci kochana jak najwięcej śniadań podanych do łóżka ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie śniadanie do łóżka kazdy by chcial. Przy naszej trzylatce to nie realne haha.

    Taca piękna

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna taca :) Elegancka i funkcjonalna :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna taka taca, leżąc teraz chora w łóżku wyobrażam sobie jak ktoś przynosi mi śniadanko na niej aż chyba pomyślę nad zakupem takiej dla taty! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealny pomysł na prezent. Od razu możemy nim podpowiedzieć naszemu facetowi, że lubimy jak przynosi nam śniadanie do łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam identyczna. Jest sliczna i solidnie wykonana. U mnie sluzy jako taca kawowa. No i ciagle czekam az maz pida mi sniadanie do łóżka na tej tacy 😉

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna ta taca i do tego funkcjonalna ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialna i chętnie kupiłabym mężowi!!! Przynosiłby mi rano kawę do łóżka

    OdpowiedzUsuń
  26. Taca! Potrzebuję jej do leniuchowania z lapkiem w łóżku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny pomysł na prezent :) sama bym taką tacę zakupiła

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna taca a śniadania do łóżka uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Taki prezent to bym chciała dostać, oczywiście z zawartością :) Śniadanko do łóżka na pięknej tacy. Nie ma nic lepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze o takiej paterze na śniadanie marzyłam !!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.