"Chrum, chrum" - zapewne znana jest Wam bajka pt. "Świnka Peppa".


Jest to bajka opowiadająca codzienne zycie małej świnki o imieniu Peppa, jej młodszego brata George'a i ich rodziców, skierowana głównie do dzieci w wieku przedszkolnym.

Dzieci bardzo lubią oglądać przeróżne kreskówki, które wiadomo - mają swoje pozytywne, jak i negatywne opinie. 
Należy pamiętać jedno: jeżeli już puszczamy je swoim dzieciom, to nie należy zostawiać ich samych przed telewizorem. 

Dlatego my wolimy sięgać po wersje książkowe, ponieważ jest to moment, kiedy możemy spędzić z naszymi pociechami czas w nieco innej formie.

Dzięki wydawnictwu MSZ - MEDIA SERVICE ZAWADA , o którym Wam już wcześniej pisałam, zaopatrzyliśmy się w zestaw książek o przygodach różowej świnki. 


"Peppa Pig. Wakacyjne opowieści" 

 Są to dwie przygody w jednej książce! 
"Na jeziorze" i "Skarb piratów"  



Wreszcie nadeszły wakacje! Rodzina świnek udaje się na przystań, gdzie pływa po jeziorze na rowerze wodnym. Tam rozgrywa się emocjonujący wyścig z załogą kajaka i żaglówki. 
 Następnie Peppa bawi się w piratów w ogródku Dannego. 
Dzięki tajemniczej mapie znajdują skarb i nie tylko ! 
Przy pomocy mapy odnajdują również zagubione przez Pedro okulary.

Książka wydana została w 2016 roku, jest w twardej oprawie i zawiera 44 strony. 

 
Duże, kolorowe ilustracje zachęcają nasze pociechy do czytania. 

 
Tekst jest wyraźny, duże litery nie sprawiają problemu w czytaniu, kwestia w jakim wieku dziecko mamy. 

Ta przeznaczona jest dla kategorii wiekowej: 4-6, 7-10 lat.
Mój Oluś wprawdzie za mały, ale jest mama, która mu czyta, zadaje pytania, a on mi wskazuje, co i gdzie znajduje się na obrazkach.



Lektura jest typową alternatywą do bajki. 
Zamiast siedzieć i oglądać w telewizorze odcinki, możemy usiąść z dziećmi i wspaniale spędzić czas.
A może akurat i my wybierzemy się na rowery wodne zamiast siedzieć w domu? Bądź zorganizujemy zabawę w piratów? 


Kolejne dwie książeczki to już nasze "wow".

Peppa Pig: Chrum, chrum... Domek na kółkach"


W cienkiej, broszurowej oprawie, zawierającej 26 stron jest całe mnostwo zadań oraz wszelakich poleceń do wykonania.
Skierowana jest dla dzieci w wieku 2-6 lat. 

Z główną bohaterką i jej najbliższymi czytelnicy mogą malować, zgadywać, rozwiązywać zadania, a także czytać historię o domku na kółkach.

Mało tego - taki domek możemy sami stworzyć. 
Wszystko jest opisane, co potrzebujemy do jego wykonania i jak go zrobić. 


Ponadto w środku zawiera mnóstwo naklejek. Na niektórych stronach należy uzupełnić dane zadanie używając w tym celu konkretnej naklejki. 



Gwarantuję Wam, że z taką ksiązeczką będziecie mieli z dziećmi mnóstwo frajdy!

"Peppa Pig - bawię się i uczę.
LITERKOWE POTYCZKI"


Jeżeli macie dzieci już w takim wieku, które uczą się czytać, poznawać litery to ta książka pozwoli Wam nieco ułatwić zadanie. 
Przepełniona mnóstwem edukacyjnych zabaw inspiruje do samodzielnego wyszukiwania poszczególnych liter w wyrazach. 

W środku znajduje się gra planszowa "Literkowe potyczki", której celem jest wspieranie zdolności koncentracji oraz ćwiczenie spostrzegawczości oraz refleksu.



Ponadto książeczka do samodzielnego złożenia utrwali nowo poznany alfabet.


Wystarczy wyciąć znajdujące się na samym końcu poszczególne kartki, oznaczające daną literkę i mamy podręczną lekturę, do której w każdej chwili możemy powrócić, czy to w domu, czy oczekując np. w przychodni na wizytę.


Taka nauka to tylko przyjemność. 

Po raz kolejny polecam wydawnictwo.
Ponadto możemy zamówić na stronie:
książeczkibajeczki



A ponieważ wkrótce zaczną się zapewne chłodne, deszczowe dni, dzięki tego typu edukacji możemy zapełnić dzieciom wartościowo czas, jednocześnie ucząc czegoś pożytecznego. 



27 komentarzy:

  1. Książeczki z zadaniami z chęcią zakupimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie książeczki :) Według mnie świnka Peppa jest jedną z fajniejszych bajek dla dzieci, więc tym bardziej uważam za fajne książeczki z udziałem tej świnki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ladne grafiki . Moja corka jest fanką Peppy . osobiscie uwazam ze niektore zwroty w tej bajce nie powinny się pojawiać , ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamuetam jak Oskar jakies 6 lat temu katowal mnie swinka Peppa 24h. I teraz z owu zaczyna sie z Nina takze ksiazki jak najbardziej dla nas

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie widziałam Świnki Pepy, ale wiem, że dzieci wprost za nią przepadają. Fajnie, że powstają też książeczki z tą świnką - dzieci nie muszą siedzieć przez tv, by z nią obcować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo same w młodszych latach lubiłyśmy oglądać tę świnkę :) Nigdy niestety mnie miałyśmy takich książeczek, a szkoda bo wyglądają znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko tylko nie ta świnka. Nie cierpię jej!!! Ale ogólnie książeczki fajna sprawa. Uwielbiam książki i moje dzieci również.

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem fanką czytania z dzieckiem a jesli ksiazki nie tylko bawią i uczą to super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Książeczki wyglądają bardzo ładnie. Są kolorowe, zawierają wiele zabaw i łamigłówek i to co dzieci uwielbiają, czyli naklejki. U nas na pewno zrobiłyby furorę.

    OdpowiedzUsuń
  10. moja córeczka byłaby wniebowzięta. własnie wczoraj od Taty dostała przytulankę Peppa i mała nigdzie się bez niej póki co nie rusza, więc książeczki byłyby u nas strzałem w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha ja sama widziałam kilka odcinków jak brat oglądał i nawet mi się podobały. Ślicznie zrobione te książeczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Swojego czasu tez byla u nas faza na peppe ale teraz juz Alba nie jest zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moi siostrzeńcy uwielbiali świnkę Pepe, myślę że niedługo moja Natalka też będzie się przy niej uczyć i świetnie bawić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas kiedyś było szalenstwo na świnkę pepę ale teraz już synek mów że to dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze jestem przed tymi tematami :) Bardzo fajna szata graficzna tych książeczek, nie dziwię się, że dzieci z chęcią po nie sięgają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Książeczki są rewelacyjne mamy i uwielbiamy <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje dzieci już nie interesują się pepą, ale siostrzenica mojego męża jest jej ogromną fanką

    OdpowiedzUsuń
  18. sliczne te książeczki, w sam raz dl fana świnki peppy

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie ma nic lepszego jak zabawa z dzieckiem:) A zabawa przy pouczającej lekturze jest jeszcze lepsza!!! Super te książeczki są, bardzo kolorowe i z pewnością przyciągną uwagę każdego dziecka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochamy Peppę całą rodziną :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesympatyczna kolorowa książka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie śmieszy ta bajka i uważam, że jest trochę kretyńska, za wszelką cene robią z taty świnki debila ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna książeczka bardzo fajna..Najważniejsze że kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  24. Idealne propozycje dla mojego starszaka 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudnie prezentuje się ta książeczka :D ale niestety moja mała księżniczka nie przepada za tą bajką :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.