Hej moi drodzy!

Czas na zamawianie jesiennych rzeczy, chociaż po cichu Wam się przyznam, że i tak czaję się na pewne promocje - letnie sukienki, które miałam na oku są już w koszyku. I to prawie o 70 % tańsze. 

Juhuuuuu - będą na przyszły rok, ale o tym wkrótce!

Tymczasem dzisiaj przychodzę do Was z ciepłymi szarościami. Dlaczego? A no dlatego, że wkrótce jesień, chlapa i ciapa, a ja muszę na szybko coś na siebie wrzucić, żeby móc zawieźć i pojechać po syna do szkoły. Tudzież trening, mecze. Stąd taka decyzja o zamówieniu. 

Zapraszam na Wishliste z SAMMYDRESS


Mój wybór padł na jasno-szarą bluzę z kapturem:

Casual Hooded Single Breasted Hoodie - Light Gray

Wybrałam rozmiar "L". Mam nadzieję, że rękawki nie będą za krótkie.

Podoba mi się przód, który jest zapinany na dwa guziczki. 
Bardzo praktyczne, lubie rozpinane bluzy. 
Niby poliester, ale podobną już zamawiałam dla płci przeciwnej i jesteśmy z niej zadowoleni. 
Obecnie jest w cenie 11,81 $ (poprzednia 23,09 $) 


Long Sleeves Solid Color Flocking Stylish Hooded Hoodie For Women - Light Gray



 Kolejna rzecz to niezbyt zachęcająca na zdjęciu ze strony bluzo-hmm - chyba kurtka. Kiedyś bardzo podobną miałam, ale czarną, była super ciepła. Zobaczymy, co dotrze.
Obawiam się trochę tego "one size", z podanymi na stronie rozmiarami różnie bywa, ale zaryzykuję. 
 Obecnie jest w cenie 11,29 $ (poprzednia 31,71$) 


One Button Shawl Collar Cardigan - Gray

 


Na ten sweterek będę chyba najbardziej czekała. 
Bardzo mi się podoba krój. 
Ciekawa jestem materiału pt. "acrylic". Cóż... Będę przebierała nogami.
 Obecnie jest w cenie 7,99 $ (poprzednia 28,90 $)


No i dodatki.


Ponieważ poprzedniego zamówionego lusterka nie było na stanie dla mojej koleżanki, zaś usiadłyśmy i zamówiłam jej ten.

Touch Screen Adjustable Light 16 LEDs Desktop Makeup Mirror



Home Decor Pompon Edge Hollow Out Crochet Knit Round Blanket - Light Gray 

No i dodatek do zdjęć, który na innych stronach widziałam w różu, ale ja wybrałam szary.



Na koniec wszystkie skróty. Będzie mi miło, jak klikniecie:
1. bluza z kapturem: klik
2. Bluzo-kurtka: klik
3. Sweterek: klik
4. Lusterko: klik
5. Kocyk: klik



42 komentarze:

  1. Swterek ostatni boski. Acrylic bedzie dobry jakosciowo. Przynajmniej w teorii powinien byc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby - innej opcji nie przyjmuje do wiadomości 😁

      Usuń
  2. Chciałabym mieć taką bluzo kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tej bluzo-kurtki :) Jeśli będzie fajna to za taką cenę trzeba będzie ją brać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szary sweterek/kardigan super. a lusterko mam w ulubionych i niedlugo tez zamowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szara bluza i ten sweterek/ kardigan podobają mi się najbardziej, zwłaszcza ich krój i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale my mamy gust podobny kochana! Sweterki super, zwłaszcza ten ostatni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam lusterko, na pewno będziesz z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat to na prezent dla przyjaciółki. Mam nadzieję, ze sprosta jej wymaganiom, bo jest wizażystka ❤

      Usuń
  8. Oo bardzo fajne rzeczy to liusterko mega

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocyk jest śliczny, chętnie sama kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystkie odcienie szarości! , a lusterko wola do mnie aby je kupić 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i biel i szarość. Ale szarość jakos mnie w tym roku bardziej ciągnie 😊

      Usuń
  11. Kocyk jest mega uroczy ♡♡♡ a o tym lusterku marze od dłuższego czasu ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Sweter mi się bardzo podoba. Na lusterko czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze do nas te lusterka dotrą bo ostatnio sie zawiodłam. Zamówiłam i nikt mnie nie powiadomił o tym, ze już ich nie ma 😐 a to nie dla mnie 😐😀

      Usuń
  13. Super to lusterko, przydałoby mi się takie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotrze zobaczymy czy warto choć jak podkreśliłam w recenzji - nie jest dla mnie 😊

      Usuń
  14. Lusterko i kocyk są najbardziej w naszym stylu :D Mega wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatni sweterek i lusterko są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sweterek podoba mi sie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na recenzje lusterka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rzeczy, idealne na jesień i zimę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzy w sam raz na jesień i zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taki sweterek jak ten ostatni bardzo go lubię, wiec nie dziwię Ci się, że czekasz z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Druga i trzecia pozycja bardzo mi sie podobają. Mój styl

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj wszystko mi się podoba, w ogóle lubię szarości!

    OdpowiedzUsuń
  23. Lustereczko jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.