Hej Kochani!

Jak ja dawno nie zamawiałam niczego w sklepie gamiss.com


Właściwie to chyba aż raz coś z tego sklepu otrzymałam... 
Tym razem postanowiłam wybrać coś i dla dzieciaczków i dla siebie.
Na Mikołaja. Bo myślę, że dojedzie raczej, prawda?

Postanowiłam skusić się na piękny ręczniczek ze wzorem dinozaura.

CUTE CARTOON DINOSAUR AND AND BEACH PATTERN FOR KIDS
(7,70 $, przecena z: 19,08 $)

Mamy akurat z Zygzakiem Mc Quinnem, ale jest zdecydowanie za mały, dlatego wybór padł na ten, poniewaz jest dużo większy, a mianowicie: 100 x 135 cm.
Praktyczny nie tylko na lato, ale również zimą na basen.
--- KLIK ---

Kolejną rzeczą jest głośnik Bluetooth. Podejrzałam go u zaprzyjaźnionej blogerki (którą serdecznie pozdrawiam - Z. to o Ciebie chodzi) i również postanowiłam zamówić dla naszych dzieci.

PORTABLE BLUETOOTH ROBOT SOUND SYSTEM MUSIC SURROUND - WHITE 
(18,17$, przecena z: 44,61$)

Z pewnością mojemu Maciowi się przyda. I w sumie mi haha.

--- KLIK ---

No i spinner - hit wśród dzieci, chociaż ma zarówno dobre, jak i złe opinie. Ale że syn prosił to niech mu już będzie. Ja nie jestem za tego typu "zabawkami", o ile można je tak nazwać.

CHANGING LED - FIDGET SPINNER 
(4,18 $, poprzednia cena: 7,94 $)


Na koniec i ja się na coś załapałam. Niestety Pan Tata został w tym zamówieniu "niechcący" pominięty. 

STYLISH TURN-DOWN COLLAR LONG SLEEVE GEOMETRIC PRINT CARDIGAN
LIGHT - PINK
(3,99 $, przecena z: 28,08$)

Skusiłam się na niego nie tylko ze względu na sporą promocję, ale przede wszystkim na kolor i jakość materiału. Acrylic to coś, co lubię i wierzę, że będzie dobra jakościowo, ponieważ już zamawiałam ciuchy o tego typu gatunku materiału. Poza tym chciałam mieć też coś kolorowego, bardziej żywego.


--- KLIK ---

Pozostając powiedzmy przy różu kapcie domowe to mój must have teraz.

BEDROOM SLIPPERS
(12,82 $, przecena z: 25,64 $)
Rozmiar mój to 41. Proponowany: 40-41. Zobaczymy, co tam mi dotrze i czy będzie dobre.

--- KLIK ---

FLOWER PRINT JACKET - BLUE
(14,39 $, przecena z: 28,78 $)


Chciałam ramoneskę, ale wypatrzyłam na innej stronie, więc postanowiłam w tej chwili zamówić sobie bomberkę. Mimo, że idą chłodne dni to jednak nie mam niczego, co by wrzucić sobie na plecy na już (bo chłodów nie ma tragicznych). Kolor mi jak najbardziej pasuje, a wzór w pastaci modnych delikatnych kwiatów pozwoli, że każda rzecz jasna, którą w nadmiarze posiadam w szafie (ponieważ lubię biel i to bardzo), będzie pasowała.

No i to, co ostatnio polubiłam, czyli lakier termiczny... 

ELITE 99 CHAMELEON TEMPERATURE COLOR CHANGING GEL NAIL POLISH 
(3,93 $, przecena że niby z: 7,98 $)
Kolor wybrany został przez moją koleżankę. Chyba ma na niego chrapkę, ostatni już by mi podwędziła. Chińskie, bo chińskie, ale na wzorniku póki co bardzo fajny efekt dał ten, który poprzednio wybrałam, dlatego różnorodnych odcieni mi bedzie mało i zawsze w koszyku coś dołoże z tego asortymentu, aby powiększać swoją kolekcję.



Na koniec skrót linków dla Was, poproszę o kliki:
1. Strona gamiss.com: klik
2. Ręcznik: klik
3. Głośnik: klik
4. Spinner: klik  
5. Kardigan: klik
6. Kapcioszki: klik
7. Bomberka: klik
8. Lakier: klik 

A jakie Wy planujecie teraz zakupy? Jesienne czy chwytacie promocje? 

21 komentarzy:

  1. fajne rzeczy, kapcie mi się podobają :D tylko ciekawe czy sie w nich noga nie bedzie ślizgać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej to jestem tego sweterka ciekawa😊 jak przyjdzie super jakosciowy to sobie tez zamówię😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi sie kardigan. I moze tez go sobie zamowie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa tych kapci, wyglądają na bardzo ładne, ciekawe jak w "praktyce" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie robiłam tam nigdy zakupów, ja teraz sweterki i płaszcze kompletuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zamówienie :) Ze spinnerem uważaj, strasznie szybko można się uzależnić. Sama nigdy nie kupiłam, ale kolega miał. Dobra godzinę siedziałam i sobie kręciłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko mi się podoba!! Zresztą jak zawsze xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo oryginalny ręcznik! Najbardziej on mi sie podoba i kardigan

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki Kochana ;) Jestem przekonana że syn będzie zadowolony - Ty również, głośnik tak daje że na klatce mąż słyszał wracając do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Grafika z painta? Wstyd by mi było coś takiego dodać na bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skad pomysl ze z painta???? Bo akurat nie z niego.... 😂

      Usuń
    2. A może zamiast pisać z anonim napiszesz że swojego prywatnego konta? :)

      Usuń
  12. Ciekawe zakupy i sama bym na takie się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ekstra kapcie i głośnik! <3 ręcznik też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Same świetne rzeczy wybrałas.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super rzeczy. Ja już dawno nie miałam nic z Gamiss.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.