Witajcie moi drodzy!

Chyba już Wam wspominałam, że zaczynam się powoli rozglądać za prezentami chociażby dla moich dzieciaczków. Nie tylko moich, ponieważ jestem również matką chrzestną dwóch uroczych chłopców i mamy w rodzine piękną małą obywatelkę. To są nasze pociechy z tych najbliższych nam osób. I właśnie teraz dla nich większość czasu poświecam, aby znaleźć coś fajnego i oryginalnego. 

Dlatego dzisiaj przedstawie Wam to, co zamówiłam w tej chwili dla moich dzieci.
Oczywiście są to rzeczy z chińskich sklepów. Cieszy mnie to, że nie muszę latać po galeriach, sieciówkach itd. i szukać stojąc w kolejkach obok wiecznie niezdecydowanych ludzi. To rozwiązanie mi się jak najbardziej podoba. 

Któregoś wolnego dnia usiadłam ze starszym synem i zaczęliśmy sobie przeglądać właśnie sklep rosegal.com

Będąc w tym roku na wakacjach nad jeziorem jeden chłopiec miał fajny ręcznik, który również i w sklepie rosegal znalazłam. Jest to motyw przedstawiający banknot o wartości 100 Euro.
I mamy go. Jest identyczny jak na zdjęciu w sklepie. Szału nie ma, nie jest nie wiadomo jak gruby, ale chłonny. No i najważniejsze, że obywatel, mam nadzieję, będzie z niego zadowolony, ponieważ zamierzam mu go dać m.in. na Mikołaja. 


Do zestawu zamierzam domówić pozostałe dostępne motywy, czyli 200 Euro:

Jako, że to ja jestem najdroższa będę miała pińcet Euro:
Ale o tym wkrótce więcej napiszę :)

Tymczasem dla Olcia zdecydowałam się na piżamkę. Taką fajną, typową, z motywem świątecznym. 
Z przodu jest bardzo ładny motyw renifera z miękkiego, misiowatego, cienkiego materiału z błyszczącym pyszczkiem (którego rzecz jasna nie prasujemy, bo się pod wpływem temperatury żelazka po prostu stopi - logiczne). Z tyłu jest całkowicie biała. 

Zastanawiałam się nad rozmiarem, jednak podczas składania zamówienia dostępny był tylko na 120 i taki wzięłam. Porównując z tym, co Oluś nosi w chwili obecnej (rozmiar 104) to wydaje mi się, że jest ciut za duża. Ale z mierzeniem na nim muszę poczekać, ponieważ ma to być dla niego niespodzianka na 6 grudnia. Jedynie przyłożyłam do tej, co ma i smiało rękawki u rąk i nogawki są dosłownie o cały czerwony ściągacz za długie. Więc na zimę jak znalazł będzie.

Gatunkowo jest to leciutka bawełenka z domieszką poliestru, ale to ostatnie na szczęście nie odrzuca. Z metki wynika, że jest to rozmiar na lat 7. Jednak na ten wiek jest zdecydowanie za mała. Nasz synio ma w tej chwili 3,5 roczku. Więc będzie idealna na max 5 lat, ale to wszystko zależy od naszego małego modela. Mojemu powinna wystarczyć max do 4,5 lat.

Jedyne, czego mogę się czepić to główny motyw na bluzce, czyli renifer. Został on najprawdopodobniej naprasowany (co widać z od strony wewnętrznej) i wyszedł nieco krzywo, ponieważ w jednym miejscu zbiera się zbyt duża ilość materiału. Nie rozprasuje tego żelazkiem. Nie raz przy pomocy żelazka wykorzystywałam różnego rodzaju wzory na ciuchach dzieci kupowane w pasmanterii. Trzeba być ostrożnym i dobrze rozłożyć materiał, żeby właśnie nie wyszły krzywizny.

  
Jest to kompletnie niewidoczne. Piżamka się gniecie, więc całość "wgniecie" się w użytkownika. 
Niestety ta, którą Wam przedstawiłam, jest już wyprzedana. Ale proponuje przeglądnąć inne, są równie fajnie, jak ta. A znajdziecie je tutaj: piżamki dla dzieci - rosegal.com
Chciałam z motywem Mikołaja, ale akurat były same zdecydowanie za małe.

No i w koszyku wylądowała również bluza dla mego Lubego. 
Na stronie wydawała się dość hmm... gruba. I dużo ciemniejsza. W rzeczywistości mamy to to:
Tym razem bez oszałamiająco długich sznurków przy kapturze, więc wieszać się nie zamierzamy, bo... po prostu ich w tej bluzie nie mamy ... A według zdjęcia być powinny.... Z boku za to, tadaaaaam - jest zamek! Ale ogólnie fajna jest. Ściągacz z przodu u dołu rownież różni się kolorami od przedstawianego na stronie. Chociaż z tyłu jest biały. Rozmiar XLmógłby być nieco szerszy. Jest dość opięta, ale tym razem i mi i jemu się podoba. Dlaczego? Bo to ja zamawiałam. Ha! I chyba nie będę już pytać o zdanie, bo ten Pan już raz się zdecydował i wyszło jak wyszło...


Chociaż mnie tym razem zaszczyt nie kopnął to mimo wszystko jestem zadowolona z zamówienia. Na mnie przyjdzie czas, domowników również trzeba rozpieszczać. Też zasługują na pewne dobrocie, nie prawda?

Poklikajcie Kochani, a powrócę do Was z innymi, wyszukanymi pozycjami:
1. rosegal.com: klik
2. Zielony ręcznik 100 Euro: klik
3. Żółty ręcznik 200 Euro: klik
4. Różowy ręcznik 500 Euro: klik
5. Piżamka z reniferkiem: klik  
6. Piżamki dla dzieci: klik
7. Bluza dla wać Pana: klik

33 komentarze:

  1. Kotuś, ty jesteś warta więcej niż 500 euro :))
    W sumie zakupy udane. Podoba mi się piżama dla synusia. A co do bluzy, to rzeczywiście różni się od tej że strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pińcet czy tysiak nie? My kobiety dużo warte jesteśmy 😍 pisanka nie wiem, czy jest ok. Zobaczymy. A bluza bardzo cienka

      Usuń
  2. Polowałam na te ręczniki euro i oczywiście zapomniałam o nich przy okazji ostatnich zakupów na Rosegal. Muszę sobie dodać do zakładek i zamówić w końcu. Super są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwyczajnie sznurki są gdzieś ukryte, a Ty ich jeszcze nie znalazłaś, albo się zgubiły, o! Jak spojrzałam na miniaturkę postu, to pomyślałam, że kupiłaś pieniądze 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Heheheh prawie jak 500+ :D Bardzo fajne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piżamka jest swietna- musze jakieś zamówić, dla mojego siostrzeńca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne. I różne motywy. Kwestia dostępności i rozmiaru

      Usuń
  6. Ręczniki fajne takie nietypowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ręczniki są genialne. Podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe ręczniki i słodka piżamka

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha, super ręczniki. Muszę kupić bratu któryś z nich - to taki mój kochany dusigrosz, więc będzie zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ręczniki z motywem banknotów super! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam piżamki ze świątecznym motywem <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Piżamka fajniutka. Szkoda, że już wyprzedana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.