Do tej pory w sklepie zaful.com zamawiałam ciuchy, torebki i pędzle. I wsio. 

Jednak od dłuższego czasu kusi mnie nieco inna kategoria. 

Wkrótce będziemy palić w piecu, włączać kaloryfery, ponieważ za oknem dużo szybciej zapadnie zmrok i na zewnątrz pojawią się coraz to niższe temperatury. Zresztą już wieczorami robi się coraz bardziej chłodno. Póki co nie mamy potrzeby w ten sposób się ogrzewać, mamy 21 stopni w domu, więc temperatura jest idealna i fajnie się oddycha. 

Ale kiedy już zacznie się zima, pojawią się minusowe temperatury trzeba zaś latać i palić w piecu. I czasami, chcąc nie chcąc, powietrze w domu jest mega suche, czego ja osobiście nie lubię. Zwłaszcza u syna w pokoju, gdzie kaloryfer niczym nie jest zasłonięty, a samo pomieszczenie jest dużo mniejsze, niż nasz pokój.Najczęściej wrzucałam na niego mokry ręcznik, który wysychał w tempie błyskawicznym.

Co w tym przypadku może się sprawdzić?

 BLUETOOTH LED PORTABLE AROMATHERAPY OIL DIFFUSER
(34,99 $)

Postanowiłam sobie zamowić nawilżacz. Nie jest on jakiś super wielki, ale do jego pokoju fantastycznie się nada. 


Mam nadzieję, że zwiększy on nieco wilgotność powietrza i będzie mu się dobrze spało. Zdecydowałam się akurat na ten, ponieważ dodatkowo ma on 7 lamp zmieniających kolor i może służyć również jako nocna lampka.


Jak dojedzie zdradzę Wam dużo więcej szczegółów. Jestem go bardzo ciekawa.

Żeby było przyjemnie do koszyka wpadł również zestaw olejków aromatycznych.

6Pcs PREMIUM THERAPEUTIC AROMATHERAPY ESSENTIAL OIL SET
(14,99 $)


Jak się zapewne domyślacie jest to zestaw 6-ciu olejków zapachowych stosowanych w aromaterapii o pojemności 10 ml. Każdy z nich ma inne zastosowanie i polecany jest przy różnych dolegliwościach. 

Niektóre z nich działają uspokajająco i odprężająco. No cóż... Zobaczymy. Jedynie brakuje mi tu olejku różanego. Kiedyś płatki róż na stałe gościły podobno w sypialni Kleopatry, która ceniła sobie ich relaksujący i ułatwiający zasypianie zapach. Poza tym podobno olejek ten poprawia koncentrację (podobnie jak trawa cytrynowa). Ale wypatrzyłam go w innym sklepie i już jest w koszyku. 

Pozostając w chłodnym klimacie zdecydowałam się również na komin.

OUTDOOR CHUNCKY INFINITY KNITTED SCARF
(5,04 $)
 
Mamy do dyspozycji przeróżne kolory

Ja jednak pozostaje wierna szarości.


Na końcu wpadł mi do koszyka organizer. Mam za duży balagan w kosmetykach, pora zrobić porządek. Mały, taki mi jak najbardziej styknie. 

BRUSH HOLDER MAKE-UP ORGANIZER - TRANSPARENT
(cena: 9,30 $, poprzednia - kosmos - 21,27 $)



Na koniec bardzo Was proszę o kliki:
1. zful.com: klik
2. Nawilżacz: klik
3. Zestaw olejków aromatycznych: klik
4. Komin: klik
5. Organizer: klik 

zaful.com wprowadziło również "kalendarzową" promocję, codziennie klikamy 1 raz i zyskujemy punkty, które następnie możemy wymienić na coś fajnego. 


Wszystkie szczegóły dotyczące tego typu promocji znajdziecie w linku poniżej:

50 komentarzy:

  1. Ooo olejki chciałabym sama mieć u siebie i poczuć jak pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak to będzie. Będę testować 😉

      Usuń
  2. Najbardziej ciekawa jestem tego nawilzacza:)
    Ale olejki też bardzo kuszą:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten organizer a na nawilżacz czekam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio myślałam o nawilżaczu :D Pewnie prędzej czy później zdecyduję się na jakiś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zdecydowanie za dlugo myslalam, a potrzebuje na juz 😊

      Usuń
  5. Jestem ciekawa jakości komina, bo sama się nad nim zastanawiałam. A nawilżacz i mi by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do komina sama nie wiem. Jeden mam z dawanda i jest mega, więc i ten pod lupę wezmę 😜

      Usuń
  6. Organizer mam, co prawda nie z zaful, ale fajnie się sprawdza :) Nad nawilżaczem ciągle myślę, choć u mnie wiecznie pranie wisi, to na suche powietrze nie można narzekać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pranie mam na korytarzu. Mamy duży dom. Więc nawilżacz musi być zwłaszcza u syna w pokoju.

      Usuń
  7. oj przydałby mi się w końcu taki organizer:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem mega ciekawa tych olejków :) Nawilżacz też spoko sprawa, przydałby mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do olejków to zobaczymy. Żebym nie przesadzila 😜

      Usuń
  9. Nawilżacz super sprawa :) Mam nadzieję, że będzie działał bez zarzutów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Komin mi sue bardzo podoba i musze koniecznie zamówić ten organizer.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie pojemniki na pędzelki bardzo by mi się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Organizer by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten nawilżacz bardzo mi sie podoba i chyba sobie zamówię

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zestaw olejków mnie już kusi i kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez i sie wreszcie skusilam. Ale i inne domowie

      Usuń
  16. Ja niestety zamiast nawilzacza muszę stosowac pochlaniacz. Bardzo podoba mi się komin

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobny organizer na pędzle - ale nie mam pojęcia skąd! A co do nawilżacza to raczej nie dla mnie - pranie w moim paskudnym mieszkaniu schnie 3 dni więc na suche powietrze nie narzekam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W małym metrażu to zbędne. Też jak mieszkałam u rodziców był zbędny. A tu niestety muszę zamówić, mamy duży dom

      Usuń
  18. mam ten sam organizer na pędzle. Kupiłam go w Biedronce, ale nie pamiętam już w jakiej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już dłuższy czas zastanawiam się nad zakupem tych olejków.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny ten nawilżacz, moja koleżanka go ma i jest zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak zawsze kochana z niecierpliwością będę czekać na Twój post xd

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zaufałam nawilżaczowi powietrza https://duka.com/pl/agd/nawilzacze-powietrza i wcale tego nie żałuję. Aktualnie podczas snu gdy on działa, to całkowicie inaczej przesypiam całą noc. rano wstaję bardziej wypoczęta i mój cały organizm jest bardziej wypoczęty.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam u siebie w domu jeden nawilżacza powietrza ale jakoś rzadko go stosuję. Bardziej przydaje mi się neutralizator zapachów https://neutralizatoryzapachu.pl/ z racji tego, że mam w domu zwierzaki i one także mogą czasami zepsuć powietrze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie kojarzę chyba sytuacji abym miała specjalny nawilżacz u mnie w domu, Od jakiegoś czasu posiadam oczyszczacz powietrza https://zdrovi.pl/kategoria/oczyszczacze-powietrza/ i jego stan we wnętrzu faktycznie znacznie się poprawił.

    OdpowiedzUsuń
  26. czasami bywa na odwrót, że w mieszkaniu jest właśnie za dużo wilgoci i wtedy konieczny jest osuszacz powietrza https://www.oleole.pl/osuszacze-powietrza.bhtml . na szczęście takie urządzenie nie jest drogie, więc nie trzeba martwić się wilgocią i grzybem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.