Korzystając z okazji związanej z Black Friday sales postanowiłam zamówić to, o czym marzyły od dawna moje dzieci. Akurat wszystko znalazłam w sklepie dresslily.com

Gifty te zamierzam schować i podarować im pod choinkę. O ile dojedzie na czas... 

Co wybrałam? Zapraszam Was to się przekonacie. 

Z racji tego, że mam dwóch takich małych Bobów Budowniczych znalazłam idealne dla nich dwa zestawy klocków. Jeden z podobnych, remizę strażacką, zamawiałam już w wakacje. Nie jest to wprawdzie oryginał i czasem ciężko klocki się ze sobą łączą, ale warto było. 
Mamy dokładnie taką samą, jak ta na zdjęciu poniżej:


- KLOCKI - 

Pierwszy zawiera 741 elementów, także będzie co robić :)



Drugi to mini terminal z samolotem.
I wreszcie przyznam Wam się publicznie do czegoś: ja też lubię różności z klocków budować. Fajnie pobudza wyobraźnie, ale zabawa jest bardzo czasochłonna. Jak się wkręcę to pisz pan przepadło, nie ma mnie wtedy.dla nikogo, prócz dzieci..

W planach mamy zakup również pozostałych zestawów:


Jeżeli poszukujecie tego typu konstrukcji znajdziecie ją w dziale Building block:



- PIASEK KINETYCZNY - 

Rok temu zakupiłam taki mojemu chrześniakowi, który był przeszczęśliwy. 
Nasz Oluś jest już dość duży i mam nadzieję, że nie nabałagani. 
Skoro już postawiłam na zabawki to spodobała nam się gra w łowienie rybek. 




Na koniec coś dla mamy, czyli mnie: tapeta.
Przyda się do zdjęć. 


Jest ich całe mnóstwo,więc będą się pojawiać u mnie na blogu. 
Znajdziemy je w dziale: Wall tapestries

Niedługo wrócę do Was z naszymi prezentami :)))

22 komentarze:

  1. łowienie rybek też zmaowilam. Piaskownicę mam ale z dmuchanym basenikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ma klocków w wersji dla dziewczynek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten piasek kinetyczny. Nigdy nie miałam okazji się nim pobawić, a chciałabym zobaczyć, jaki jest w dotyku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieciaki beda zacwycone

    OdpowiedzUsuń
  5. klocki zamawiam od pewnego czasu i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  6. a te tapety jakiej są wielkości ? ;p takie wielkie jak na zdjeciach, ze na całą ścianę ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam tej gry rybki. Muszę ją dodać do wishlisty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile tu będzie radości! Takie prezenty fajne! ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Na szczęście już Black Friday dobiega ku końcowi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Takimi klockami nie pogardzi żaden maluch!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przez te promocje można wpaść w zakupoholizm

    OdpowiedzUsuń
  12. sama uwielbiam pobawić się klockami i coś zmajstrować:) Więc kochana ty nie jesteś sama, hehe
    ciekawi mnie ta tapeta:) Zobaczymy czy nada się także element do odnowy mieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Klocki lego są doskonałą zabawą dla dzieci i rodziców ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. klocki lego to fajna kreatywna zabawa :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.