Na sklepie zaful.com zawiodłam się bodajże chyba tylko jeden raz. Głównie pod względem jakości ciuchów. O rozmiarach nie wspomnę. To już jest właśnie ryzyko zamawiania przez internet bez uprzedniego zmierzenia. Można się mierzyć w obwodach, rękawach, a i tak nie zawsze trafimy w zamierzony cel. 

Tym razem i ja się troszkę zdziwiłam...

Recenzja ta, jak i moja poprzednia, dotyczyć będzie dwóch rzeczy. 


Pierwszą z nich jest t-shirt, na który zdecydowałam się właściwie w ostatniej chwili. 


Jakoś szczególnie mu się nie przyglądałam tylko po prostu zamówiłam. Ryzyko polegało na tym, że bluzka ta to "one size". I to one size okazało się małym rozmiarem "M". Nie zwróciłam uwagi, że z przodu ma trochę irytujące sznurki. Jakoś ni jak mi pasują w takim wydaniu.


Jeżeli chodzi o materiał to jest ok. Typowa bawełna. Szkoda tylko, że jest na mnie za ciasna. Dlatego nie pokażę Wam jej na sobie. I niestety jest wyprzedana.

Natomiast druga rzecz to strzał w dziesiątkę... Moja wymarzona, czarna ramoneska


Jest świetna. Wart było się na nią skusić i żałuję, że nie zrobiłam tego wiosną. 
Bardzo jestem z niej zadowolona. Jedyny bubel to to, że zamiast L spakowali mi M. Jakiegoś pecha mam.

Jednak w noszeniu mi to kompletnie nie przeszkadza. Długość rękawów jest odpowiednia - na moje szczęście. Wprawdzie jak się zapnę to jest opięta, więc L byłoby idealne. Jednak śmiało mogę założyć grubszy sweterek pod spód. Akurat rzadko kiedy chodzę pozapinana. W tej sytuacji jest to na moją korzyść.

Teraz w tych wszystkich sklepach panuje zakupowy szał, wszędzie są promocje, to i na zaful muszą być. Siadam je przeglądnąć i Wam też plecam. 
Szczegóły znajdziecie poniżej:
 (kliknij w banner)

24 komentarze:

  1. Bluzeczka kompletnie nie w moim stylu, ale za to ramoneska już tak :) Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka świetna! Bardzo dobrze wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ramoneska, bardzo mi się podobała i chciałam ją zamówić niestety została wyprzedana w moim rozmiarze :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ramoneska naprawdę świetna, ale t-shirt zupełnie nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ramoneska wygląda super, ale w t-shirt'cie te sznurki faktycznie nie pasują

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzeczka fakt kompletna tragedia. Z tymi one size to równie bywa. JA zamówiłam koszule i skoro one size myślałam źe będzie koło M a to wypada co najmniej jak xl. Ramoneska bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna ta kurtka - ładnie Ci w niej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie wyglądasz w tej ramonesce! Już jakiś czas temu zerwałam na nią, ale nie miałam odwagi jej zamowic, ale chyba czas to zmienić! Całe Twoje zamówienie jak zawsze mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ramoneski - mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj ramoneske to ja również bym chciała taka mieć

    OdpowiedzUsuń
  11. pasuje Ci ramoneska :) świetnie wyglądasz
    ja też rzadko chodzę pozapinana hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Ramoneska rewelacyjna. Masz stajla!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ramoneska faktycznie fajna! Jest to według mnie jeden z najlepszych typów kurtek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ramoneska świetna. Bluzka nienw moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam podobną kurtkę i ją uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest ta ramoneska :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna ramoneska :) Bardzo lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ramoneska cudowna, chętnie przytuliłabym i ja:) a co do bluzki...dziwna, bardzo dziwna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ramoneska naprawdę bardzo fajna. Dobry wybór

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.