Czy znacie sklep majunto.pl
Majunto to manufaktura stworzona przede wszystkim z pasji do życia i kolorowych tkanin. To głównie one przyciągają nasz wzrok. Ten piękny efekt końcowy to nic innego jak HANDMADE w najczystszej postaci, którym firma się zajmuje. Szeroka gama materiałów, z których szyte są produkty, jest najlepszej jakości. Posiada również ekologiczne i zdrowotne certyfikaty Oeko-Tex.   
Dlatego i ja postanowiłam zamówić sobie pewien zestaw dla naszego, już dość dużego obywatela, Olusia.

Przejrzałam ofertę i wybraliśmy 2-częściowy, a właściwie można powiedzieć, iż jest to dopasowany 3-częsciowy zestaw. 

Jesteście ciekawi? Wobec tego zapraszam Was do lektury :)

W jego skład wchodzą:
- podusia,
- kocyk,
- uroczy misiu - przytulanka.

Jeżeli chodzi o poduszaki dziecięce to asortyment jest bardzo bogaty. Głównie mam na myśli tu różnorodne, kolorowe i urocze tkaniny, które możemy sobie wybrać wedle uznania i dopasować do pokoju dziecięcego. Właściwie dotyczy to każdej kategorii.

Jednak my wybraliśmy militarny motyw.


Poduszka jest bardzo mięciutka, poszewkę możemy oczywiście ściągać, aby mieć możliwość jej wyprania. Na szczęście odchodzimy już od słynnej metody zapinania na guziki, które odpadają, giną w pralce itd. Akurat to mi się w tym podoba, zamek jest bezpieczny, nie gniecie w głowę, ponieważ jest ukryty. Z łatwością się odpina, nic się nie zacina. 

Przód jak widzicie, jest w klimacie "wojskowym", obszyty pomarańczową nicią, ktora doskonale współgra z tyłem w tym samym kolorze. 


Do kompletu dołącza również miś - moro. I to głównie on skradł serca dzieci. 


 Wydawać by się mogło, że to przecież zwykły miś. Jednak naszyte na środku serduszko z dedykacją o treści 💛 KOCHAM CIĘ 💛 dodaje mu całego uroku. Dodatkowo został owinięty wstążką w kolorze zielonym. Niestety musiałam ją ściągnąć, ponieważ podczas zabawy co rusz spadała. Suma sumarum przytulanka powędrowała w moje ręce. Moje dzieci naprawdę mnie kochają i doszli do wniosku, że i mi się coś miłego należy. Cóż... dobre mają serduszka Ci moi chłopcy. 


 Zadbano o każdy szczegół. Wszędzie widoczne jest ładne, kolorowe logo firmy.


Z całego zestawu dla mnie, jako mamy, najważniejszy jest kocyk. Znalazłam go w kategorii:

W tej kwestii mamy mały problem. Nasz synuś ma bardzo cieniutką kołderkę. W październiku objechałam stacjonarne sklepy z tego typu asortymentem. Chciałam mu kupić grubą kołdrę na zimę. Jednak nie ma takich mniejszych, o wymiarach 80 x 120 cm, jaką mamy obecnie. I bywa mu zimno. Chyba ma to po mnie, bo i ja zmarźluch jestem.
Proponowano mi 135 x 200 cm. Ta zaś jest już zdecydowanie za duża do łóżeczka. 

Skoro nie mam grubej kołderki, wybrałam opcję przykrywania go dodatkowo kocykiem.

W sumie to całkiem fajne rozwiązanie, ponieważ tak naprawdę przyda się on na każdą porę roku i okazję. I do łóżeczka, i drzemkę w dzień - w domu, w samochodzie, kiedy to mi synuś często usypia, i na wieczór, jak odpoczywamy po cięzkim dniu pełnym zabaw i wrażeń.

 Idąc według doświadczenia, tym razem wybrałam stonowane kolory. Sówki są w modzie.


Podoba mi się rozwiązanie, ponieważ kocyk ten jest dwustronny. Z jednej strony jest bawełna, zaś z drugiej mięciutki i cieplutki polar.

Wydawać by się mogło, że jest cienki. Ale to tylko mylne wrażenie. Odpowiada mi grubość. 


Polar jakby nie patrzeć grzeje. I po cichaczu przyznam Wam się, że sama się nim przykrywam, ponieważ sam kocyk w rozmiarach jest spory. 

Nie znałam do tej pory metody zszycia, jaką stosuje firma. Mianowicie zszyty jest na obwodzie i w środku, a to rzadkość w tego typu kocykach. Takie rozwiązanie jst istotne podczas użytkowania, ponieważ koc nam się nie deformuje. I faktycznie idealnie się układa. 

Myślałam, że będzie ciężki, ale to tylko mylne wrażenie. Na etykietach znajdują się podstawowe informacje dotyczące prania i użytkowania.


Jestem bardzo zadowolona z jakości. Nawet mi do głowy nie przyszło, że się zawiodę. 
Firma doskonale spełnia oczekiwania swoich klientów.
Zamówienia realizuje wedle naszych potrzeb, możemy także przedstawić własny projekt. Rozpatrzona zostanie każda nasza propozycja i pomysł. I to mi się podoba. Na tym polega HANDMADE. Od zawsze jestem tego typu metodą szycia zafascynowana i kiedyś, jak czas mi pozwoli, również i ja chce się tym zająć.

Dlatego wkrótce powrócę do Was z innymi, ciekawymi produktami od majunto.pl

Jeżeli chcielibyście zakupić produkty firmy, szukajcie ich na słynnych portalach internetowych, które oferują ich sprzedaż:


22 komentarze:

  1. majunto ma super rzeczy. Goszczą w naszym domu od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam dzieci, więc ta marka jest mi obca. Znam ją z blogów - produkty wyglądają bardzo zachęcająco. Są oryginalne i widać, że tworzone z serduchem. Kiedyś chętnie zrobię tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Tobie dowiedziałam się że taki sklep istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne rzeczy :) Misiu jest uroczy :) Ja akurat poszukuję jakiegoś fajnego kocyka dla dziecka, więc chętnie zerknę na pełną ofertę sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszewka ładna i widać, że solidnie wykonana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji jeszcze mieć czegos z Majunto ale widzę, że czas to zmienic gdyż te rzeczy są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem fanem sówek, a mój mąż moro więc zestaw jest stworzony dla Nas :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocyk prześliczny. Widac ze gatunkowo to cudo

    OdpowiedzUsuń
  9. Majunto ma bardzo ładne rzeczy - są starannie wykonane więc warto się skusić - wiem, bo mam w domu kilka rzeczy od nich

    OdpowiedzUsuń
  10. ta firma ma super rzeczy. wlasnie mysle aby Oliwii zamowic kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się bardzo podoba kocyk. Myślę, że Justynce idealnie wpasowałby się do wózka. Może go zakupie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podusia fajna, ale misio i kocyk to dopiero cuda! ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna jest ta poduszka z moro <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie sówki, ale zestawione z zielonym Minky- uwielbiam ten wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne dodatki! Lubię takie spersonalizowane rzeczy. Z takimi zawsze rodzi się najwięcej wspomnień. Misio przesłodki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy zestaw! Misio jaki słodki. To fajny pomysł na świąteczny prezent

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny ten kocyk, wygląda na bardzo miły.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałby mi się taki kocyk. Jestem zmarzluchem i takich dodatków u mnie nigdy za dużo. Urzekł mnie piękny motyw sówek i to, że jest dwustronny. Uwielbiam rzeczy typu hand made więc chętnie przytulę takie cudo!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam tą firmę, a ten dwustronny kocyk jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  20. słodki ten misio i kocyk wygląda na miły

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.