Pewnie już zauważyliście, że dość często zamawiam z chińskich sklepów. 
Nie zawsze trafie w dobre jakościowo rzeczy. Ale lubię te strony przeglądać. 

Wczoraj "buszowałam" w sklepie rosegal.com


I tam znajdziemy Black Friday sales. Ogromna ilość propozycji aż kusi:


klik    klik   klik   klik

 Prócz ubrań w dziale home & garden jest również wiele asortymentu do domu. Chociażby ze świątecznym akcentem:


klik   klik   klik

A w dziale Men's clothing znajdziemy szereg propozycji dla panów w korzystnych cenach: 


klik   klik   klik


Zaglądajcie również na Rosegal giveaway


21 komentarzy:

  1. Takie sklepy wprowadzają mnie w atmosferę świąteczną :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię robić zakupy w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  3. W pierwszym rzędzie jest sukieneczka w kratkę, która bardzo mi się podoba;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię zamawiać z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne rzeczy. Szukam przez cały czas takich dodatków do mieszkania, aby te święta były wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio z tymi promocjami można oszalec

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne propozycje dla panów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przydałoby mi się zajrzeć na dział męski, bo widzę, że maja całkiem fajne propozycje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne są te rzeczy, ja sama często zamawiam z tego sklepu rzeczy dla chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zestawy chociaż niekoniecznie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.