Jakiś czas temu firma L'biotica - ekspert w dziedzinie zdrowej i naturalnej pielęgnacji włosów, wydała limitowaną kolekcję BIOVAX


Ciekawa szata graficzna od razu przyciągnęła moją uwagę.


Jesień i zima trochę nas przytłacza, zmienna pogoda obniża nastrój i czujemy się czasami fatalnie. Z chęcią powracamy wspomnieniami do lata, upalnych dni i wakacyjnych podróży... Dlatego też powstała właśnie ta linia - połączenie przyjemnego z pożytecznym, czyli pięknie pachnącej egzotyki ze skuteczną pielęgnacją. Dzięki niej nasza łazienka wypełnić ma się zmysłowym zapachem egzotycznego lata, troszcząc się jednocześnie o nasze włosy. 

Ponadto obecna pora roku wywiera różny wpływ na kondycję naszych włosów. Zaczynają się elektryzować albo przetłuszczać, tracą objętość, czasem pojawia się też łupież. Z obawy przed chłodem na zewnątrz głowę chronimy pod czapką, czy też kapturem. Przez to włosy stają się nie tylko oklapnięte, ale i się przetłuszczają z oczywistego powodu: nasza skóra się przegrzewa. W domu suche powietrze również wpływa na ich stan. 

Dlatego ja zdecydowałam się na szampon oraz maskę przeznaczone do włosów suchych i zniszczonych - japońska wiśnia i mleko migdałowe


Jeżeli chodzi o szampony to niestety w moim przypadku muszę je co jakiś czas zmieniać. Skóra mojej głowy nie znosi używania w kółko tego samego kosmetyku. Przebadałam się dermatologicznie, kiedyś walczyłam z różnymi problemami, począwszy od łupieżu, po przykre swędzenie głowy. Muszę unikać pianek, lakierów itd. W przeciwnym razie będę miała znowu kłopoty. 

REGENERUJĄCY SZAMPON MICELARNY L'BIOTICA BIOVAX 


 Tego typu szampon oparty jest na delikatnej formule micelarnej. Jego zadaniem jest skuteczne oczyszczanie włosów i skóry głowy, zapewniając jednocześnie odpowiedni poziom nawilżenia.  

Zawiera 200 ml i zamknięty jest w typowej buteleczce na klik, która działa bez zarzutów. Opakowanie nie jest przezroczyste, stąd też nie widać, ile nam go ubywa. Ale możemy wyczuć to w dłoni. 


Konsystencja jest dość rzadka jak na szampon przystało. Wyjątkowo muszę nałożyć go nieco więcej niż w przypadku innych szamponów, które stosowałam na co dzień. Nie pieni się mocno, a wynika to tylko i wyłącznie z tego, iż nie zawiera sztucznych składników. 

Dzięki niemu moje włosy są nie tylko oczyszczone, ale miękkie w dotyku oraz lśnią. Co ciekawe, są gładkie i póki co się nie elektryzują. Zazwyczaj zakładając sweter kosmyki unosiły się do góry, co wyglądało bardzo komicznie. Ze względu na konsystencję dość szybko go zużyłam. 

Aby je jeszcze bardziej wzmocnić 2 x w tygodniu nakładam maskę z tej samej linii. 

REGENERUJĄCA MASKA L'BIOTICA BIOVAX


Jest to kuracja przeznaczona do włosów suchych, zniszczonych, pozbawionych witalności oraz blasku. 

Opakowanie, prócz maski w ilości 250 ml, zawiera również termocap - czepek wspomagający utrzymanie ciepła. Dzięki niemu substancje aktywne łatwiej wnikają do wnętrza włosa zapewniając nawilżenie i regenerację. 


Sposób użycia jest bardzo prosty: na umyte i osuszone włosy rozprowadzamy odpowiednią ilość maski. Należy ją starannie wmasować. Jeżeli chcemy uzyskać odpowiednie nawilżenie oraz intensywną regenerację należy użyć właśnie czepek i pozostawić maskę na 15 minut (lub dłużej). Aby utrzymać stałą temperaturę podczas zabiegu zalecane jest również owinięcie głowy ręcznikiem. Następnie dokładnie spłukujemy chłodnym strumieniem wody. 

Trochę z dystansem podchodzę do różnego rodzaju masek, ponieważ wiele z nich powodowało u mnie zazwyczaj spore obciążenie. Dzięki zastosowaniu tego kosmetyku uzyskałam miękkie, lśniące włosy, które świetnie się rozczesują. Jestem bardzo zadowolona z tego efektu. Przyjemne z pożytecznym, ponieważ odbudowuje ona strukturę włosów. Mam wrażenie, jakby się mniej łamały. I podczas czesania nie wypadają. 250 ml to dość sporo i myślę, że na długo mi wystarczy. 


Dodam jeszcze, że 86 % składników zawartych w tych produktach to natura, brak jakichkolwiek silikonów, parabenów, parafiny, SLS, czy SLES

 Główne składniki aktywne są w 100 % naturalne: 
→ japońska wiśnia - zapewnia włosom optymalne nawilżenie, sprawia, że nasze włosy stają się bardziej miękkie i zregenerowane. Zaś wysoka zawartość witamin powoduje, że są one gładkie, lśniące bez obciążenia.
→ mleko migdałowe - zawiera proteiny, które chronią włosy przed uszkodzeniami wynikającymi z działania czynników zewnętrznych, wygładzają je zwiększają ich elastyczność i redukują ryzyko łamania się. 


Przyznam się szczerze, że obawiałam się przede wszystkim tego mleka migdałowego, ponieważ nie przepadam za tego typu zapachami. Jednak po otwarciu wyczuwalna jest głównie wiśnia. Trochę za słodkie dla mnie, ale da się przeżyć. Cała łazienka pachniała. Dosłownie przeniosłam się do najlepszej pory roku, czyli lata. Aż mi się zachciało słońca i relaksu ogrodzie.

Mimo wszystko podoba mi się ten duet. Za jakiś czas kupię sobie ponownie szampon, ponieważ uzyskałam bardzo fajny efekt. Zwłaszcza, że kosmetyki te możemy nabyć w drogerii Rossmann.


A Wy jak dbacie zimą o kondycję włosów? 
A może stosowaliście już ten lub drugi zestaw tej linii? 

28 komentarzy:

  1. Marka jest mi zupełnie obca :D Ale tym razem prócz wspaniałego opisu :D moją uwagę przyciągają Twoje zdjęcia ! Jezu... kochana ! One są genialne !!! :D
    A co do moich włosów ... są w opłakanym stanie :D Nie wiem czy coś im pomoże :D chyba tylko ogolenie głowy na łyso <3 ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam tą drugą wersję szamponu i maski. Fajnie się u mnie sprawdziły, chociaż nie zaliczam ich do grona ulubieńców :) Jestem ciekawa jak moje włosy i skóra głowy zareagowałyby na wersję, którą Ty wypróbowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię produkty tej firmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zastanawiałam się mocno nad tym zestawem i w końcu go nie wzięłam i chyba po niego wrócę :)

    zapraszam również do mnie na bloga :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio się nad nim zastanawiałam, już wiem, że muszę wrócić po niego do sklepu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta firma kusi mnie od dawna. Na pewno się na nią skuszę jak tylko wykończę swoje zbiory. Nie lubię jak coś stoi i "patrzy" na mnie a ja nie mogę tego użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te opakowania sa przepiekne skusilabym sie na cala serie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydają się ciekawe. Muszę poszukać składów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Testowałam tę serię i szampon nie sprawdził mi się tak dobrze jak myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka lat temu stosowałam maskę na włosy tej firmy i rewelacyjnie sie u mnie sprawdzala. W sumie to pozniej zapomniałam o tym produkcie. Wtedy był on dostępny tylko w aptekach. Mozliwe ze znowu sięgnę po ta.maske na wlosy, ale tym razem w połączeniu z tym szamponem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego kompletu, ale seria z bambusem bardzo ładnie się u mnie sprawdzała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Markę znam i miałam kilka kosmetykow od nich i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłabym dla samych opakowań haha :D Od razu w sklepie przyciągnęłyby mój wzrok.

    OdpowiedzUsuń
  14. ja uwielbiam produkty z tej firmy ! piękna szata graficzna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Opakowanie zdecydowanie przyciąga wzrok, a ja jestem ciekawa jak produkty pachną w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tą maskę to bym sobie wypróbowała. Lubię maski od Biovaxa, bo dotychczas tylko jedna mi nie przypasowała, a testowałam ich sporo;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Do tej pory nie miałam okazji używać produktów tej firmy. Szampon zainteresował mnie najbardziej. Może pomógłby moim zniszczonym włosom.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie kusi mnie ta seria :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Odżywki z tej firmy czekają u mnie na swoją kolej. Jestem ciekawa efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje włosy są straszne niezależnie od pory roku :P Kiedyś miałam maskę do włosów tej marki i bardzo fajnie się sprawdzała, więc zastanowię się nad tym zestawem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślałam nad tą maską , chybaa zdecyduje się na ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czytałam już wiele recenzji tych produktów i... Kuszą mnie coraz bardziej :) Zbierają same dobre opinie, a ja jeszcze ich nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim włosom do suchych trochę daleko, jednak polecę ten zestaw mamie

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta seria Biovax jest rewelacyjna! Moje włosy wyglądają po niej pięknie. Błyszczą, są miękkie w dotyku, nie puszą się, nie elektryzują, są mocniejsze i nie rozdwajają się. W dodatku jak pachną! Produkty mają dobry skład, warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę zainwestować w takie produkty, bo moje włosy są tak zniszczone, że szok :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wyprobowałabym ten duet na moich włosach. Co prawda dla mnie ten zestaw to nowość ale byłabym gotowa zaryzykować

    OdpowiedzUsuń
  27. No i namówiłaś mnie. Podczas kolejnych zakupów udam się do Rossmana i nabędę sobie ten duet. Mam dość długie włosy, które się często przetłuszczają, więc przyda im się porządne oczyszczenie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ta serię i ja uwielbiam. Świetny efekt na włosach i boski zapach na dokładkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.