Witajcie!

Postanowiłam spełnić jedno z życzeń kogoś, z kim dzielę wspólnie życie. 
I to już od 12 lat! Tak, tak - już tyle lat jesteśmy razem. To mój partner życiowy i tata naszych dzieci ... 
Jedyną rzeczą, o jakiej ostatnio słyszę z jego ust to: DRON! A najgorsze w tym wszystkim jest to, że są one dosłownie w każdym sklepie. Niczym moja zmora. 
"ooo, popatrz, chcę go!"
"ooo Ewa, widzę go w moich rękach"
Zaczęło mnie to już prześladować i faktycznie są one bardzo popularne jako forma prezentu, znajdziemy je niemalże w każdym dziale z zabawkami. 
No i co miałam zrobić? Postanowiłam mu zamówić. Niech ma swoją zabawkę.
Wybór padł na sklep rosegal.com.
Akurat w dziale CHRISTMAS znajdziemy masę świetnych propozycji na prezenty świąteczne. 
 Nie wiem, czy moja decyzja będzie dobra, ale zdecydowałam się na ten model:

I decided to fulfill one of the wishes of someone with whom I share my life.
And it's been over 12 years! Yes, yes - we have been together for so many years. This is my life partner and daddy of our children ...
The only thing I hear last time is: DRONE! And the worst part about it is that they are literally in every store. Like my nightmare.
"Look, I want him!"
"Ewe, I see him in my hands"
It has already started to persecute me and in fact they are very popular as a gift form, we will find them almost in every department with toys.
And what was I supposed to do? I decided to order it. Let him have his toy.
The choice fell on the rosegal.com store.
Just in the CHRISTMAS category we will find a lot of great proposals for Christmas presents.
  I do not know if my decision will be good, but I decided on this model:



Istotne dla niego było to, aby miał następujące funkcje:
- połączenie WIFI, 
- podłączenie poprzez telefon, aby widzieć obraz,
- jasny kolor - żeby w razie upadku szybciej znaleźć. 
It was important for him to have the following functions:
- WIFI connection,
- connection via telephone to see the image,
- a bright color - to find a faster one in the event of a fall.

No i myślę, że wybrałam mu ten odpowiedni. Chociaż w ofercie jest ich bardzo dużo. Co do specyfikacji to opiszę Wam, jak już będzie u nas w domu. 
Mam tylko nadzieję, że nie będzie podglądał sąsiadów haha. 
Well, I think I picked the right one. Although there are many in the offer. As for the specification, I will describe it to you as it will be with us at home.
I just hope he will not peep the neighbors haha.


Postanowiłam, że nie będę mu pakować w papier ozdobny, tylko wrzucę do worka świątecznego. 
I decided that I would not pack it in decorative paper, I would throw it in a Christmas sack.




Pozostając w klimacie świątecznym nie może u mnie w domu zabraknąć obrusu na stół. 
Staying in the christmas climate can not leave my home at home tablecloth on the table.


Lubię biały kolor, dlatego też zdecydowałam się akurat na ten. Obawiam się, że będzie za duży na mój stół w kuchni. Ale zobaczymy. Lubię ryzykować. 
I like white color, that's why I decided to go for this one. I'm afraid it will be too big for my kitchen table. But we will see. I like to take risks.



Mam nadzieję, że zdążę do Was powrócić jeszcze przed świętami z recenzją. Jeżeli nie, z pewnością pojawi się już po świętach. Zamierzam nagrać filmik z dronem, więc poczekamy, zobaczymy.... 

I hope that I will be able to come back to you before Christmas with a review. If not, it will definitely appear after Christmas. I'm going to record a video with a drone, so we'll wait, we'll see ...

25 komentarzy:

  1. Ten świąteczny obrus jest świetny! Żałuję, że żadnego nie zamówiłam, ale za rok zrobię to szybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten obrus bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i elegancki obrus. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrus mi się bardzo podoba, klik - 3,60$, 12,29$ :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to chłop powinien być zadowolony!
    Obrus mi się bardzo podoba i choć na chwilę obecną brak mi własnego stołu, chętnie bym zamówiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale swiatecznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jest ten świąteczny obrus :) Ciekawe jak będzie prezentował się na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę tego drona pokazywać mężowi, wolę mieć spokój przed świętami 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę żałuję, że nie zamówiłam jakiegoś świątecznego obrusa dla mojej rodzinki. Pewnie by się spodobał;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Obrus super. Ja na swój jeszcze czekam :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też mam obsesję na punkcie drona :D
    Musze wejść na stronę i obczaić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrus bardzo mi się podoba. Taki elegancki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie cierpię kupować mojemu facetowi takich prezentów, chociaż cieszy się z nich jak małe dziecko - zawsze mam wrażenie, że się nie znam i wybiorę najgorszy z możliwych =)

    OdpowiedzUsuń
  14. dołączę do grona osób, które zachwycaja się nad obrusem

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wygląda prezent w takim worku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mojemu J. sprezentowalam drona rok temu. Cieszyl sie jak dziecko ;D

    Obrus ładny !

    OdpowiedzUsuń
  17. Obrus na stół bardo ładny

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa jakiej jakości będzie ten dron.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrus jest cudowny!! Typowo świąteczny klimat... <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczny ten obrus. Na pewno stworzy niezapomniany klimat.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zamówienie. Zwłaszcza obrus bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  22. Te drony ostatnio ogarnęły internet, wszyscy się nimi zachwycają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.