Ostatnio dość dużo będę Wam pokazywała hauli. A to dlatego, że większość rzeczy nie dotarła mi na czas i dopiero teraz zaczyna po kolei być dostarczana. I to niemalże jedna paczka po drugiej. A ja zaczynam w tym wszystkim powoli tonąć.

W związku z valentines day sale moje zakupy się nie kończą!

Dzisiaj czas na haul z zaful.com

Szukałam w sklepie wyjściowej bluzki, którą będę nosiła przede wszystkim do pracy, tudzież może na jakieś rodzinne uroczystości.  

Była to jedna wielka niewiadoma ze względu na rozmiar. Noszę raczej L, a tutaj najmniejszy był XL. Ale cóż - ja bym nie zaryzykowała? No waaay. Owszem zrobiłam to i nie żałuję! Jestem baaaardzo z niej zadowolona. 
Leży mi idealnie, w dopasowanych źle wyglądam, ponieważ hmm jestem bardzo szczupła. Czuje się w niej dobrze. Ba! Nie tylko w niej, bo w bieli czuje się chyba najlepiej. Do tego jest to bawełna, wreszcie trafiłam na coś, co w kwestii materiału zgadza się z opisem. Jedyne, co tutaj nie pasuje to długość rękawów. Są one 3/4. Ale już tyle bluzek z chińskich sieciówek zamawiałam, że czas się chyba z tym fantem po prostu pogodzić. 

Myślałam, że czarna wstążka tuż przy kołnierzu przyszyta jest na stałe. Jednak możemy ją sobie ściągnąć i bluzeczkę nosić bez niej. Podoba mi się takie rozwiązanie. 


Także białą, tym razem trafioną bluzeczkę mam! Czas na biały sweterek.

Plus w tym, że można podglądnąć feedback na stronie, dotyczący tego swetra. Mogłam sobie zobaczyć, jakie są opinie i jak w rzeczywistości wygląda. Wszystkie opinie są pozytywne, więc tylko brać.
Materiał to akrylic, bawełna i poliester. Ale tego ostatniego kompletnie nie czuć. Jest miękki i bardzo wygodny. Oczywiście w pakiecie długość rękawów to 3/4. Jak pisałamorzy bluzce wyżej - lubię ten kolor, dobrze mi w nim, a co jest najważniejsze: to my mamy się czuć swobodnie.
Decyzja zapadła na rozmiar M. A mamy także S i L. Mało tego: na stronie jest jeszcze w pięknej czerwieni. Chyba i na nią się skuszę.

Oprócz ciuchów skusiłam się również na dodatki. Ostatnio coś mało z tej kategorii zamawiałam. Zaczęłam czuć niedosyt haha. Ale w moim przypadku szybciutko zaległości nadrabiam.

Dlatego przybyły do mnie wreszcie pędzle, których już kiedyś wraz z cofniętą paczką się po prostu nie doczekałam.



Hit blogosfery to i ja zachciałam ke mieć w domu jako rekwizyt do zdjęć. Problem w tym, że ktoś z rodziny ma na nie już chrapkę i rzekomo je sobie u mnie "zaklepał".





Lubie torebki typu "crossbody". Wprawdzie jest malutka, ale na spacery z dziećmi idealna, by schować telefon i portfel. Mimo regulacji mogłaby mieć nieco dłuższy pasek. Czarna i szara dostępne na stronie też są fajne. Ale w takim kolorze będzie mi pasować do balerinek, ponieważ mam w nich brązowe wstawki.

W poprzednim wpisie widzieliście czapkę + szalik i komin. Tym razem w oko wpadł mi szal.



Zaskoczona jestem jakością materiału. Jest to bardzo miła, miękka, delikatna bawełna. Dół zaś zdobiony jest i frędzlami i ładnym kwiatowym haftem, który dodaje mu całego uroku. Kolory są stonowane, nie rzucające się w oczy.
Szal, jak kilka innych paczek, przybył do mnie tuż przed Wigilią, w piątek. Mój T. od razu mi powiedział, że sppdoba się jego mamie. Tak więc spakowałam go w ozdobny papier i prezent wylądował pod choinką w ręce teściowej. Wygląda identycznie jak na zdjęciu. Postanowiłam i sobie go ponownie zamówić. W tej chwili jest w korzystniejszej cenie, aniżeli wtedy, kiedy ja zamawiałam.

Na koniec szarpnęłam się i zamówiłam coś męskiego.



Zapytałam mojego T. jaki mam właściwie zamówić rozmiar, ponieważ w kwestii męskiej zaliczamy dużo wtop. Powiedział, że 2XL. I niestety mogliśmy wziąć 3XL. Chociaż ma kurtkę 3XL i jest na styk... Więc w tej kwestii zawsze jest to jedna wielka niewiadoma. Bluza gatunkowo jest w porządku. Przyjemna bawełna. I tyle... Niestety jest za ciasna. I rękawy są na styk. Do tego nie wiadomo, czy w praniu się nie zbiegnie... Źle w niej wygląda.


Tak, czy inaczej, mimo, że my nie trafiliśmy, to polecam. Tylko może inny rozmiar.

Ale z całości i tak jestem zadowolona. A nsjbardziej z białej bluzki i sweterka.

28 komentarzy:

  1. najbardziej podoba mi się biały sweterek, jest naprawdę uroczy, w mojej szafie brakuje czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bialy sweterek super. A rękawy to tak jak zawsze 3/4 haha

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tą koszulę czekam, a pędzle mam! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebeczka i szal bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te pędzle od pół roku i jestem z nich mega zadowolona :) Bardzo dobrze się sprawdzają. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten biały sweter wpadł mi w oko, ale szkoda, że rękawy są 3/4.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jakie te pedzeluszki są śliczne 😍😍😍😍😍 no i biały sweterek Tez niczego sobie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pędzle przepiękne! Uwielbiam pędzle z tego sklepu, mam już od nich trzy komplety i chcę więcej;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te pędzelki, super wyglądają do zdjęć! <3 A pierwszy sweterek bardzo mi się podoba, wyjątkowo ładny krój.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow ile rzeczy zamówiłaś! Całe zamówienie przypadło mi bardzo do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja to właśnie przez takie sytuacje boję się zamawiać ubrania przez internet. Muszę przyznać, że bardzo ładne rzeczy sobie kupiłaś i ten biały sweterek wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny ten biały sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta męska bluza mi się podoba! Lubię takie dla siebie :D Muszę czegoś podobnego poszukać na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow beautifull scarf & sweater i like it..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na te pędzle i też ktoś ma na nie już chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale ryzykantka z Ciebie, ale jak widać warto było zaryzykować

    OdpowiedzUsuń
  17. Biały sweterek prezentuje się całkiem dobrze. Koszula również wygląda bardzo ładnie. Można do niej ubrać spódnice i do tatru jak znalazł.

    OdpowiedzUsuń
  18. Biały sweterek jest śliczny, męska bluza też jest fajna, szkoda, że nie trafiliście z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudownie wyglądasz i w koszuli i w sweterku ! Całe Twoje zamówienie jest naprawdę piękne !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bluzeczka i sweterek pięknie na tobie leżą kochana! Pędzli nie oddawaj, no wayyyy:)))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. W przypadku damskich stylizacji to dokładnie wiemy, że można ją zmieniać praktycznie codziennie. Ja za to staram się w szczególności latem dostosować do espadryli https://butymodne.pl/espadryle-damskie-c257083.html które moim zdaniem są najfajniejszymi butami na ciepłe dni letnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.