Przeglądając w domu zimowe ciuchy i dodatki doszłam do wniosku, że jedynej rzeczy, jakiej mi brakuje to .... porządna, gruba czapka. I szalik. Najlepiej w jednym kolorze. Dlatego przeglądnęłam ofertę sklepu zaful.com i zdecydowałam się na jeden zestaw. 



Jeszcze kiedyś czapki bym nie założyła. Jednak z biegiem lat doszłam do wniosku, że przecież nie ma się czego wstydzić. Zdecydowałam się na komplet w szarym kolorze, który właściwie będzie mi do wszystkiego pasować. 


Czapka jest bardzo wygodna, miękka i cieplutka. W końcu to mój ulubiony akryl. 


Wewnątrz obszyta jest dodatkowym, ciepłym materiałem. 


Zaś całość zdobi fikuśny pomponik. 


Podobnie jest z szalikiem. Długi, gruby, już go nosiłam i jestem bardzo zadowolona. 


Polecam jak najbardziej!


Tej samej jakości jest komin, który zamówiłam. 



Już raz go zamawiałam, ale cofnięto mi przesyłkę. Przyda mi się nie tylko na zimę, ale również wczesną wiosnę. Należę do zmarźluchów. Po tatusiu to mam. Dostępny jest aż w 13 kolorach, kilka jest wyprzedanych, ale może i ktoś z Was się skusi. 

Ostatnią rzeczą jest torebka.

Wygląda identycznie, jak na zdjęciach ze strony. Jest bardzo lekka. Wewnątrz ma jedną boczną kieszonkę na zamek. Dotarła do mnie tuż przed Wigilią. Postanowiłam ją od razu zapakować i podarować teściowej, stąd też nie zdążyłam zrobić Wzm zdjęć. Ale bardzo jej się spodobała, czego do końca nie byłam pewna. 

Mimo, że są to tylko 3 rzeczy to i tak tym razem z całości jestem bardzo zadowolona. W tej chwili poszukuję dla siebie czarnej, pojemnej torebki i portfela. Dlatego niebawem zapewne wrócę do Was z wishlistą w tym temacie. A może coś polecicie? 

31 komentarzy:

  1. Szalik najbardziej mi się podoba - wygląda na mięciutki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rzeczy :) Jak już przyjdzie zima to na pewno się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna czapka i szali. Torebka też bardzo dobrze się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szal i czapka super, tylko ten pompon! Jak ja ich nie lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta czapka z szalikiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również muszę sprawić sobie czapkę i jakoś zawsze o tym zapomnę. Bardzo ładny ten zestawu, choć komin nie bardzo mi się podoba. Torebka ciekawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. mam czape i szalik . super sa

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplet zimowy podoba mi się, nie pozostaje nic innego jak czekać na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy. teściowa pewnie zadowolona z prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czapka i szalik bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kiedyś też nie nosiłam czapki, bo po co? A teraz mam za swoje! Od jakichś 5 lat chodzę w czapce już od początku jesieni, a jak nie założę, to zaraz bolą mnie uczy. Poza tym, szybko zatoki mnie łapią, więc to też nakaz lekarza haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpłynęłam, a chciałam napisać, że podoba mi się Twój komplecik i chętnie bym go nosiła haha

      Usuń
  12. Torebka i zestaw są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny ten komplecik. Ja mam podobny w kolorze różowym i go uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten zestaw z czapką :) Oby tylko jeszcze zima do nas zawitała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny komplet. gdybym nosiła takie rzeczy to bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapka i szalik ślicznie się prezentują, ale gdzie ta zima? Śniegu nie ma, aż chwilami mi szkoda;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Czapka faktycznie wygląda rewelacyjnie. Xd

    OdpowiedzUsuń
  18. No to teściowa musi być zadowolona, nie może być inaczej. Komplecik bardzo mi się podoba, ja także jestem zmarzluchem, więc dla mnie to absolutny mast have!

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam szarość :) Gdybyś szukała jeszcze fajnych czapek na zimę, to polecam ci sklep Sterkowski.pl Super jakość i rozsądne ceny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mam dużo ubrań na zimę, mimo że w tym roku pogoda za oknem jest bardziej wiosenna niż zimowa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.