Po raz kolejny wracam do Was ze sklepem rosegal.com. Bardzo go lubię ze względu na jego różnorodność. Ostatnio stawiam jednak na różne dodatki czy to do kuchni, łazienki, czy pokoju dzieci. Wolę takie rzeczy przede wszystkim dlatego, że każdy jest zadowolony, zarówno ja, jak i cała reszta domowników. 

Lada moment Walentynki, niby prawie miesiąc, ale to przecież minie jak diabli. A w związku z tym są mega promocje:

Ostatnimi czasy zastanawiam się nad naklejkami ściennymi:



Bardzo fajnie zdobią pomieszczenie, kwestia odpowiedniego doboru. Najbardziej spodobało mi się to drzewko. Kto wie, może się skuszę i zamówię do pokoju chłopców?  Ostatnio robiliśmy do szkoły drzewo genealogiczne.

Prócz ciuchów, ozdób, warto również sięgnąć po błyskotki, czyli to, co my - kobiety najbardziej lubimy. Chyba każda z nas nie odmówi sobie ładnej biżuterii, prawda? Ja akurat lubię ją kompletować począwszy od łańcuszków, kończąc na pierścionkach. I te ostatnie wybrałam trzy: 




Mi to marzą się buuuuuty na obcasach! Wyjściowe, eleganckie. Ale muszę pozostać w sferze marzeń nie tylko ze względu na to, że jestem wysoka. Bo nawet jeśli, na mój kręgosłup miałyby bardzo zły wpływ. Pozostaje mi tylko popatrzeć :( Ale jedne mi się strasznie spodobały.



Przede mną spory dylemat. Ale z pewnością coś dla siebie wybiorę i powrócę tutaj do Was z recenzją. 

(klik w baner)

25 komentarzy:

  1. Piekne rzeczxy, poklikałam w cześć linków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne szpilki, a dekoracje ścienne bardzo wpadły mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się te naklejki ścienne. Kiedyś zamówiłam jedną,ale niestety nie dotarła do mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo kochana! W takich szpilkach bym Cie z chęcią zobaczyła xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj niebieski pierścionek mnie kupił! Kocham błękit i obrączki a tu mam 2 w 1. Muszę go kiedyś wziąć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naklejki ramki bardzo mi się podobają :) A te buty cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta naklejka drzewko, ładnie wygląda na ścianie

    OdpowiedzUsuń
  8. zamówiłam te. buty ostatnio tylko w innym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeci pierścionek i buty są mega :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam te buty u kogoś, ale nie zbyt mi się podobają, za to naklejki są świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. Naklejki bardzo ciekawe. Do salonu, aby stworzyc rodzinne drzewo, to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szpilki jakie cudne! Takie z charakterem;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te szpilki, polecam, w rzeczywistości wyglądają naprawdę pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie szpileczki ostatnio widziałam u znajomej na nóżkach i powiem Ci kochana, że prezentują się bosko! Ale jeżeli chodzi o kręgosłup, o to piękność i wygoda nie zawsze idą w parze:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.