Jeżeli chodzi o mnie, to ja osobiście za dniem Walentynek niestety nie przepadam. Uważam, że takie rzeczy powinno się celebrować cały rok. Ale skoro w sklepie rosegal.com są w tej chwili promocję valentines gifts valentine's day gifts 2018 , rosegal valentines gifts 2018 to dlaczego miałabym z tego nie skorzystać? 

Tak się składa, że poszukuję jakiejś fajnej lampki nocnej do nas do pokoju i do dzieci. Propozycji jest dużo, nawet tych walentynkowych, sami zobaczcie:



Następna w podobnym kolorze z dwoma serduchami:



Możemy też wybrać coś w romantycznym, czerwonym kolorze:




A może zdecydujecie się na jakąś ładną poszewkę na podusię?





Wybór jest bardzo duży i ciężko się tak naprawdę na coś zdecydować. 

Klikajcie w baner, zobaczycie tam wszystko w skrócie:



22 komentarze:

  1. Te lampeczki wyglądają fajnie - jestem ciekawa, jak prezentują się na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne dekoracje. Ja jednak nie wydaję na takie dodatki, bo to tylko jedn dzień w roku. Mogę za to kupić nam coś z czego oboje skorzystamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze są te lampki, ja mam fioła na punkcie światełek i świecidełek, chyba sobie którąś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam takie lampki jednak nie walentynkowe - zamówiłam dla syna globus - fajnie się świeci.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy biorą te lampki i teraz sama nad nimi myślę :D Ciekawa jestem, jak one wyglądają na żywo bo te z czterema sercami prezentują się bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Walentynkowe poszewki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe jak lampki świecą w rzeczywistości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. poszewki by mi sie przydaly xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajnie prezentują się te lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja już mam swoje walentynkowe lampki, co prawda zupełnie inne niż te co pokazujesz, ale też w kształcie serduszek;>

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się takie lampki, a z Twojej propozycji 3 najlepsza

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także, nie przepadam za bardzo za tym świętem. bardzo fajne lampeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w te święto wychodzę na randkę z mężem i może uda nam się w końcu spędzić cały dzień sam na sam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też nie świętuję zbytnio Walentynek :) Fajne mają dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jak zawsze głosuję za lampkami, mam ostatnio manię na ich punkcie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Poszewki na podusie są urocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze, te lampki widziałam już na kilku blogach i są boskie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.