Jakiś czas temu postanowiłam na wiosnę powoli odmienić pokój dzieci. Zaczęłam od zamawiania fajnych dodatków, aby im nieco "pokoloryzować". Przybyło do mnie całe zamówienie ze sklepu dresslily.com, dlatego chciałabym się z Wami podzielić dzisiaj jego zawartością. 

A są to trzy skromne rzeczy. 

Zamówiłam im zasłony w księżyce i gwiazdki (klik). Postawiłam na delikatne kolory. 
W sklepie wyglądają one tak:


I w rzeczywistości są identyczne. W komplecie mamy dwie sztuki o wymiarach 100 x 200 cm. Wykonane są z poliestru, co akurat w tej kwestii jest mi zupełnie obojętne. U góry doszyta jest taśma, w którą możemy włożyć metalowe haczyki (dołączone do obydwu zasłon po 4 sztuki) i dowolnie zmarszczyć. Ja wolałam je pozostawić "na płasko" przez co zyskałam na szerokości. 


Kolejną rzeczą jest mały okrągły dywanik. W sklepie dostępne są 4 rozmiary. Ja zdecydowałam się na ten 80 x 80 i jest idealny do pokoju. Chociaż, gdyby w dostępnych kolorach był błękitny, wzięłabym ten największy, a mianowicie 120 x 120 cm. 


Ma przyczepność, więc nie będziemy się ślizgać. Można go również wykorzystać do zdjęć.


Wrzucam Wam tutaj linka do wszystkich tych okrągłych mini dywanów, może i Wam coś wpadnie w oko:

Ostatnią pozycją z całego zamówienia, którą właściwie znalazłam i wrzuciłam do koszyka dosłownie w ostatniej chwili jest koszyk na zabawki dla dzieci. I to był strzał w dziesiątkę.


Są składane, przez co też mega praktyczne i dość pojemne. Dzięki nim można zaoszczędzić trochę miejsca wykorzystując znajdującą się dookoła przestrzeń.


Całość dotarła prościutka, nie jest pogięta, wystarczy rozłożyć i gotowe.


Cieszy oko. Naprawdę. Z tej serii zamierzam domówić jeszcze dwa takie same, ale w kolorze właśnie żółtym. Poza tym znalazłam też takie boxy ale zamykane. Oczywiście są już w koszyku.

Mam nadzieję, że taki wpis Wam się spodobał. Moja głowa aż kipi od pomysłów i pozostając w tej kategorii powrócę do Was jeszcze z kilkoma innymi pomysłami, w jak prosty i wygodny sposób można tanim kosztem wyposażyć pokój dzieci w fajne gadżety z Chin. 

31 komentarzy:

  1. Puda na czad! dywanik mam i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam taki dywanik, ja wybrałam najmniejszy bo pomyślałam sobie, że w przyszłym roku postawię na nim choinkę ale Twój rozmiar bardziej by mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten dywanik i Julka od razu zabrala go dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne zamówienie , ja czekam na lightbox z dywanem, bo to jedno zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupy widze ze udane ;) zaslony bardzo fajne szkoda tylko ze nie sa do podlogi

    OdpowiedzUsuń
  6. Dywanik śliczny tylko, że często będziesz musiała go prać :) Bo dzieci ja kto dzieci :D Ale super pomysł, żeby dekorować pokój z takimi stronkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydały by się mi takie pudełka na zabawki

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pojemniki na zabawki bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dywanik jest świetny od razu dodałam do ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne propozycje dywanik bardzo fajna rzecz ja bym się skusiła na jakiś bardziej puchaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dywanik mam właśnie największy - Hania codziennie się na nim bawi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super zakupy :) a dywanik jaki ladny

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zamówienie, a te zasłonki są cudowne! Bardzo fajnie pasują do pokoju. :) Za to dywanik idealny jako podkład do zdjęć! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Te koszyki na zabawki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten dywanik był moim najlepszym zakupem ostatnio :D oczywiście od razu wylądował u Magdy w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się te kosze na zabawki. Można w nie włożyć wiele, a gdy dziecko si bawi złożyć i schować. Podoba mi się taki patent.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się zamówione przez Ciebie rzeczy, a zasłony wyglądają naprawdę ciekawie :) Fajnie, że na tej stronie można znaleźć tyle ciekawych dodatków dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że kolorystyka zmierza w kierunku błękitów? Pudełka na zabawki są bardzo zabawne no i całe zamówienie pięknie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  19. te koszyki na zabawki są super. Właśnie szukam czegos małego a poręcznego dla synka

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne te koszyczki na zabawki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie wyglądają te pudła i jakie praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dywanik podoba mi się najbardziej. Pudełka też fajne

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham ostatnio zamawiać na tej stronie dodatki do domu <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne rzeczy wybrałaś, bardzo fajne zamówienie i myślę też, że bardzo praktyczne;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Dywanik jest świetny, szczególnie przy małym dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te pudła są genialne i najbardziej podobają mi się z całego zamówienie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Konik na biegunach, ach przypomina mnie się dzieciństwo gdy całe dnie się na nim bujałam. Cudowny prezent dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę Ci powiedzieć, ze wyglada to naprawdę fajnie :d musze przemyśleć zamówienie zasłonek do siebie do sypialni xd bo te Twoje wyglądają mega <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.