Pamiętacie moją wishlistę ze sklepu rosegal.com, którą pisałam w styczniu? Dla przypomnienia wrzucam Wam tutaj.

Paczka przybyła do nas akurat w momencie, kiedy mieliśmy ferie. 

Dlatego też od razu w ruch poszedł zamówiony chiński piasek kinetyczny.


W zestawie mamy foremki wraz z łopatką.


Taki piasek kinetyczny kształtuje kreatywność dzieci. Dotarł do nas zimny, więc ciężko było z nim od razu"pracować". Ale po pewnym czasie, kiedy to nabrał temperatury pomieszczenia zabawa była przednia. Łatwo się klei.


Na szczęście nie wysycha, chociaż my po zabawie chowamy go w woreczek strunowy.
Foremki z zestawu doskonale wszystko odzwierciedlają, co widać na poniższych fotografiach.






W piasku jest również delikatny, mieniący się złoty brokat. Pięknie świeci w słońcu. Dzieciom się podoba, mi niekoniecznie, ponieważ pozostaje trochę na dłoniach.
Taki "magiczny piasek" przeznaczony jest dla dzieci w wieku 3 +.
Mam nadzieję, że nie powtórzy się u nas sytuacja z zeszłego roku, kiedy to nasz mądry synuś zabrał swoje zabawki wraz z piaskiem i poszedł się bawić ... do piaskownicy. Połączył ze sobą oba rodzaje i ... był płacz, bo się nie łączy jak powinien.

Poza tym na próbę postanowiłam wrzucić do koszyka zestaw 4 sztuk bandanek dla dziecka.


Przód, czyli strona z nadrukiem to typowa bawełna. Mięciutka i bardzo przyjemna.


 Tył (wewnętrzna strona) to polar.


Dwa zatrzaski dają nam możliwość regulacji przy szyi.


Cieszę się, że je zamówiłam. Na wiosnę pod szyjkę jak znalazł dla dziecka.

a na koniec coś praktycznego dla mnie, czyli podręczny zestaw narzędzi do szycia.
Podoba mi się opakowanie, jest wielofunkcyjne.



Zawartość to bardzo praktyczne rzeczy przydatne na codzień.



Na samym spodzie znalazłam również igły.


Nie polecam nożyczek. Śmierdzą i lepią się, ponieważ są wyciapane smarem.


Jak widzicie szyje malutkie poduszeczki w kształcie serduszka  minky i bawełny. Właściwie kończę już szóstą sztukę. Całość powędruje do domu pewnej małej dziewczynki. Będą one wisiały u niej w pokoju, pod parapetem, jedna obok drugiej kolorystycznie dopasowane do całego pomieszczenia. A króluje u niej właśnie delikatny żółty wraz z szarymi dodatkami.

Akurat dla mnie taki zestaw do szycia jest bardzo przydatny. Zajmuje mało miejsca. Jednak wyposażenie sobie zmienię na te rzeczy, które już posiadam. 

Mam nadzieję, że coś Wam wpadło w oko. Są to dość praktyczne rzeczy, dlatego z zamówienia jestem bardzo zadowolona

38 komentarzy:

  1. Piasek to u Nas hit. Dziewczyny uwielbiaja sie nim bawic

    OdpowiedzUsuń
  2. sama dobrze bym się bawiła mając taki piasek i foremki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Planuje zakup tego piasku, ale nie z rosegal, super że sprawia tyle frajdy.
    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten ostatni przybornik tez zamówilam bo wciaz mi brak nitek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całe zamówienie super ! i ja Oliwii będę musiała zamówić piasek kinetyczny. jestem ciekawa czy się będzie chciała bawić hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no i cudnie :) Chętnie obserwuję i miłej niedzieli życzę Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne zabaweczki :D twoje dzieciaczki maja ich pewnie ogrom hihi

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki piasek przydał by mi się dla brata, bo on lubi takie zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny jest ten piasek i pojemnik na nicki i gadżety do szycia

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny zestaw do szycia, też zamówiłam bandamki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten piasek to fajna frajda dla dzieci a zwlaszcza w tym zimowym okresie gdy piaskownica na placu zabaw pozostaje w strefie marzeń;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten przybornik - kupiłam w Chińczyku za 4 zł - wkurza mnie że ten plastik jest taki miękki.
    Piasek kinetyczny mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. piasek super sprawa :)chyba wszystkie dzieci go lubia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne zamówienie. Muszę sobie kupić taki przenośny zestaw do poprawek, na wszelki wypadek lepiej mieć coś takiego w torebce. No i foremki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zamówienie. Mamy taki piasek. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja wciąż się bronię przed piaskiem kinetycznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piasek kinetyczny to świetna zabawa dla tych młodszych i starszych dzieci. Rozwija się motorykę mało i rozwija wyobraźnię. Szykuję się, aby samemu wykonać taki piasek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Widziałam taki piasek w Auchan, nie zerknęłam jednak na cenę :(
    Chusteczki bardzo mi się podobają - świetne wzory!

    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga - obserwuję i będzie mi miło jeżeli i Ty zajrzysz do mnie jeszcze czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wielkim wrażeniem tych bandam. Jeśli chodzi o wzory, to są przepiękne, takie jasne, idealne dla dzieci :) Oby piasek służył Wam do wspólnych zabaw jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam wcześniej takiego piasku, świetna alternatywa gdy np pada deszcz i nie można wyjść z domu, choć podejrzewam, że mama zawsze ma przez to trochę sprzątania... A zestaw do szycia świetny - w takim pudełku można trzymać swoje ulubione rzeczy i wszystko mieć pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zamówienie zrobiłaś, ten piasek jest genialny ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. te chusteczki sa piekne. Fajna alaternatywa dla szalika, tak nienawidzonego przez maluszki

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wiedziałam, ze maja piasek kinetyczny. Zamowie naztepnym razem, dzieciaki się ucieszą.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten piasek - świetna sprawa :-) Na zestaw do szycia sama bym się skusiła :-))

    OdpowiedzUsuń
  25. super jest ten piasek, sama bym się takim pobawiła;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Słyszałam już kiedyś o tym piasku kinetycznym, super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na tych chińskich stronach to mają wszystko , dosłownie !:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bandamki są śliczne. Uwielbiam te chińskie sklepy

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten piasek to bez wątpienia świetna zabawa - szkoda, że nie znałam takich wynalazków jak mój brat był młodszy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piaskiem kinetycznym to ja sama bym się pobawiła! ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. ten zestaw szaliczków bardzo mi się spodobał ! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten piasek i foremki są świetne:) W sam raz do zabawy w domu, gdy jeszcze na dworze jest zimno i jest brak możliwości pobawienia się w zwykłej piaskownicy:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialne zamówienie, piaskolina to świetna opcja rozrywkowa dla maluchów ale i dorośli mogą mieć przy tym ubaw

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten piasek to mega sparawa ! Też zamówiła bym Małej, ale ona ma takie pomysły, że jeszcze Jakuba by nim nakarmiła :d

    OdpowiedzUsuń
  35. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.