Ostatnio trafiłam na stronę popreal.com. Jest to całkowita dla mnie nowość, ale nie mogłam przejść obojętnie i musiałam spojrzeć na ich ofertę. A przyznam, że jest bardzo bogata przepełniona pięknymi kolorami. 

Zajrzałam do działu newborn baby clothes i się zakochałam. 
Wprawdzie moi chłopcy są już duzi, ale uważam, że taki zestaw, który widzicie poniżej, jest świetnym rozwiązaniem np. na prezent dla przyszłych rodziców. 


Przeznaczony jest dla noworodków w wieku 0-3 miesiące i składa się aż z 12 części. 
Świetna sprawa, w przyzwoitej cenie, a do tego 95% bawełny. Ahhh aż mnie na wspomnienia wzięło. 

Idąc dalej zatrzymałam się w kategorii cute newborn dresses

I to mi kopara opadła. Zobaczcie tylko, jakie piękne sukieneczki są dla dziewczynek. 




A może troszkę koronki? 

Przyjrzałam się także dość modnym zestawom.
Znalazłam typowe rodzinne, które bardzo mi się spodobały. 


Fajny jest też taki, dla mamy i córci na co dzień, na spacery, lub typowo na luzie w domu.  

Świetna strona zwłaszcza, że jakość materiału mnie zadowala. Większość to bawełna. 
Oj skuszę się chyba i zamówię coś dla mojego młodszego synka. 

27 komentarzy:

  1. Jakie piękne sukieneczki tam mają ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, jakie słodki ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta strona ma na prawdę fajną ofertę ubrań dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Powiem Ci tak - czas na córeczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne ubranka tam mają. Czuje, że obkupię w tym sklepie Justynkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejku jakie cudowności i piękności. Znalazłam tam masę ślicznych ubranek dla mojej córki.

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko przepadłam na wieki :( ja i moje dwie gwiazdy w takich kreacjach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi bardzo podobają się takie zestawy rodzinne, albo kompleciki dla mamy i córki. Przesłodko to wygląda;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukieneczki są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Boże! W tych dwóch pierwszych sukienkach już widzę moją Hanię :) Piękne!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudowne ubranka ! Lecę zajrzeć co mają więcej !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bluzz dla mamy i corki ostatnia z serduchem .muszę je miec

    OdpowiedzUsuń
  13. ta pierwsza sukienka CUDO, jak z bajki <3
    ja już czekam na swoją przesyłkę z tej strony i jestem mega ciekawa jakości ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudowności! Urocza jest każda z Twoich propozycji.. z chęcią bym kupiła choć nie mam komu haha :) NAjwyższy czas na swoje pociechy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejciu ale te sukieneczki sa piekne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodkie te ubranka! Wspaniałe są!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne rzeczy, słodko aż w głowie się kręci :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są te ubranka, ale moje serce skradły te komplety dla całych rodzin! *.*

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie urocze produkty oferuje ta firma! No po prostu rewelacja c:

    blog @mavselina-k | instagram @mavselina | youtube @mavselina

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam oglądać takie małe ubranka. są przesłodkie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten pierwszy zestaw jest super, Podobają mi się też zestawy dla mamy i córki i czekam na takie w wersji męskiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Te zestawy dla rodzin bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.