Dzisiejszy wpis dotyczyć będzie pielęgnacji włosów zniszczonych. Tak się składa, że poprzez farbowanie takowe właśnie posiadam, dlatego postanowiłam wypróbować linie kosmetyków firmy Delia Cosmetics.


Jest to kuracja odbudowującą dla bardzo uwrażliwionych, szorstkich i łamliwych włosów. Głównym i najważniejszym składnikiem jest keratyna, której zadaniem jest zrekonstruować zniszczone części włosa i odbudować jego powierzchnię. 

Całość zawiera 5 kosmetyków.


Próby rozpoczęłam od keratynowego szamponu przeznaczonego dla włosów szorstkich, łamliwych, bez połysku.


Delikatnie myje nie naruszając ich naturalnej bariery ochronnej. Zapewnić ma ich oczyszczenie  i wyjątkową łagodność dla wrażliwej skóry głowy. Dzięki biomimetycznej keratynie Kerestore ™2.0 szampon pomaga zregenerować zniszczone włosy, wnika bezpośrednio w najbardziej uszkodzone miejsca i kompleksowo odbudowuje ich strukturę.

Jego zadaniem jest uzyskać:
- dokładne oczyszczenie, 
- dogłębną regenerację i intensywne nawilżenie, 
- ograniczenie efektu „puszenia się”, 
- jedwabistą miękkość i wygładzenie.

Nie zawiera on parabenów ani soli, ale przeraziła mnie duża ilość PEG'ów. Do tego znalazłam też SLS. I tu zdziwienie, ponieważ dość słabo się pieni. Osoby, które lubią pieniące się szampony mogą się nieco rozczarować. Ale zadaniem jest przecież dobrze umyć, więc tak na dobrą sprawę ilość piany nie ma tu raczej nic do rzeczy.

Plus za pompkę, chociaż jak dla mnie dozuje dość małą ilość szamponu. Ale działa bez zarzutów.


Zapach jest bardzo fajny. Mnie nie odrzuca, chociaż niektóre osoby różnie go odbierają, niekoniecznie pozytywnie.
A co z efektami? Producent zapewnia nawilżenie, blask i miękkość w dotyku. I z tym się zgadzam. Tuż po umyciu włosy naprawdę są przyjemne. Czuć to już podczas spłukiwania szamponu. Włosy się już tak mocno nie plączą i mają połysk. Czy jest wydajny? 250 ml to niby sporo, ale tutaj mam nieco wątpliwości. Ogólne wrażenie jest ok.

Zaraz użyciu szamponu nakładam odżywkę.


Jest to odżywka o ekspresowym działaniu dla włosów ekstremalnie zniszczonych. Bez parabenów i syntetycznych barwników. Działa wyjątkowo łagodnie zarówno na włosy i delikatną skórę głowy. Aktywna keratyna Kerestore ™2.0 odbudowuje uszkodzenia struktury włosów, dogłębnie je regeneruje, wzmacniając ich warstwę ochronną.

Ma fajną konsystencje, dobrze się ją nakłada oraz szybko spłukuje. Naprawdę wygładza włosy, po spłukaniu nie ma problemów z rozczesaniem. Są one odżywione i leciutko zwiększyła się ich objętość. Obawiałam się, że będzie obciążać, ale to tylko mylne stwierdzenie.

Kolejnym produktem, który postanowiłam wypróbować jest płynna keratyna.


Jak sama nazwa wskazuje, jest to keratyna w postaci "mgiełki" przeznaczona do włosów uszkodzonych i osłabionych zabiegami fryzjerskimi, tj. farbowaniem, rozjaśnianiem, czy trwałą. Składnik Kerestore ™2.0 ma trafiać w warstwę korową włosa i odbudowywać najbardziej uszkodzone miejsca, jednocześnie głęboko regenerując jego powierzchnię.

Płynna keratyna CAMELEO BB to nic innego, jak wygładzanie włosów aż po jej końce, łatwe rozczesywanie, wzrost sprężystości, elastyczności i miękkości, nadanie im blasku oraz termoochrona

Podoba mi się rozwiązanie w postaci atomizera. Bardzo wygodne w użyciu z odpowiednią ilością "rozpylania się". Zawartość to 150 ml. Wprawdzie w tej kwestii mam już swojego ulubieńca od lat, jednak i ten produkt mi się spodobał. Rzeczywiście po jego zastosowaniu włosy lepiej się rozczesują. I pięknie pachną. Ja jednak rozpylam z dala od skóry włosów. Często tego typu kosmetyki szkodzą mi na skórę głowy powodując swędzenie, a nawet i łupież. Dlatego wolę nie przesadzić. W związku z tym dla mnie jest to wydajny produkt. Efekty mi się podobają. Niestety i ta pozycja zawiera w sobie PEG-40...

Dzięki Delia miałam okazję stosować również maskę.


W tym przypadku  Kerestore ™2.0 poprawia wygląd włosów, a Silsoft AX-E zapewnia idealną gładkość oraz blask.

Konsystencja jest biała, dość gęsta, ale przyjemna w użyciu.


Stosuje ją dwa razy w tygodniu i uzyskuje świetny efekt. Trzymam kilka minut, a następnie bez problemu wszystko spłukuję pod ciepłą wodą. Włosy genialnie się rozczesują i błyszczą. Mam wrażenie, że się wręcz lekko prostują. Jestem zadowolona z efektów. Myślę, że 200 ml wystarczy mi na dość długo.

Na koniec zostawiłam sobie jedwab do włosów.


Jego byłam najbardziej ciekawa.

Kosmetyk ten ma zapewnić ochronę włosów przed wysokimi temperaturami, spowodowanymi poprzez lokówki, suszarki, czy też prostownice. Zapewnia włosom elastyczności, a także ułatwia ich układanie i modelowanie. Przeciwdziała rozdwajaniu się końcówek. Regularnie stosowany zapewnia jedwabisty połysk, miękkość, wygładzenie i zdrowy wygląd.

Bardzo podobny produkt posiadam w domu i jestem nim zachwycona. Miałam małe obawy, że po aplikacji tego jedwabiu włosy staną się ciężkie, tłuste i lepiące. Ale się pozytywnie zaskoczyłam. Fajnie się wchłania i pozostawia miękkość. Aplikacja za pomocą pompki ułatwia cały proces. I jest to wydajny produkt. Wystarczy kilka kropelek, by uzyskać przyjemny efekt. Ale  nie przesadzajmy, ponieważ w przeciwnym razie osiągniemy mega duże obciążenie i włosy będą wyglądać na przetłuszczone. Za to pachniemy jak po wizycie u fryzjera!


Cieszę się, że miałam okazję wypróbować cały ten zestaw. Bardzo istotną dla mnie sprawą jest to, że każdy z tych kosmetyków pochodzi od jednej firmy. Stosując wszystko regularnie uzyskamy efekt, który obiecuje nam producent. Od farbowania włosów na chwilę obecną nie odstąpię. Może kiedyś przestanę zmieniać swój naturalny kolor. A skoro szkodzi to moim włosom, to staram się je jak najlepiej wzmacniać i odżywiać. W tej chwili są one miłe w dotyku, gładkie, błyszczące i z pewnością odpowiednio nawilżone. Pachną, jak byśmy wyszli prosto od fryzjera.
A do tego każdy kosmetyk ma dość długą żywotność, a mianowicie 29 miesięcu od momentu otwarcia.

Mieliście okazję stosować tą linię?
Który kosmetyk przypadł Wam najbardziej do gustu?

31 komentarzy:

  1. Nie stosowałam nic z tych kosmetyków ale już wiem,że zakupię wszystkie te rzeczy! Moje włosy bardzo tego potrzebują :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się świetnie sprawdza :) jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Ciekawy jest ten zestaw - włosy po nim są super gładkie, miękkie i błyszczące- też mam wrażenie że jakby prostsze chociaż w poście o tym nie pisałam, bo myślałam że to tylko moja wyobraźnia - widocznie coś w tym jest. Zapach mógłby być delikatniejszy, bo utrzymuje się sporo czasu i mnie męczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa blyszczace - podoba mi sie efekt. A co najlepsze to nie sadzilam, ze moje wlosy, ktore sa proste jsk igla moga tak ladnie wygladac. Nie elektryzuja sie i puszą. Fajny efekt. Jedynie jedwab jest dosc intensywnym zapachem ;)

      Usuń
  3. Nie miałam tych produktów, ale moje włosy kochają keratynę :) Obserwuję i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za odwiedziny ☺ sprobuj - warto. Kerstyna ma jednak dobry wplyw, przynajmniej na moje wlosy

      Usuń
  4. Całe wieki nie miałam nic z Delii, ciekawa jestem tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon szybko znika. Reszta kosmetykow wg mnie jest wydajna :)

      Usuń
  5. ja szybko zużywam kosmetyki do włosów a szczególnie maski i odżywki bo tak jak Ty farbuję a właściwie rozjaśniam włosy, nie jest to bez znaczenia dla ich kondycji. o tej linii czytam same pozytywne recenzje więc warto po nią sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy farbowanie czy rozjasnianie to jednak trzeba wzmocnic, nawilzyc i uzyskac blysk niczym gwiazda :)

      Usuń
  6. Podoba mi się ten zestaw, pewnie polubiłabym się z tymi kosmetykami, bo moje włosy ostatnią żyją swoim życiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie testuję ten zestaw. Moje włosy są po tych kosmetykach miękkie, jak nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  8. No kochana ... tyle dobroci w jednym pudełeczku :D Ale z całej serii zgadzam się, że najbardziej ciekawił mnie ten jedwab :D muszę zorientować się jak to wygląda cenowo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wlasnie jestem w trakcie stosowania i niebawem bede mogla powiedzieć coś wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten zestaw i bardzo go lubię, szczególnie odżywkę. Nie pasuje mi tylko spray, który ma w składzie sam alkohol. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten zestaw mnie kusi już jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny zestaw! Bardzo mnie kusi żeby sobie taki kupić. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cała seria jest ciekawa jednak moje włosy nie do końca tolerują keratyne i musiała bym z rozsądkiem używać tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam cały ten zestaw i także jestem z niego zadowolona. Szampon rzeczywiście mało się pieni i mi to nieco przeszkadza, gdyż by umyć moje długie włosy potrzebuje kilku pompek. a nie jest to sprawa wydajana;/
    Moim ulubieńcem jest płynna keratyna i ją najbardziej z całego zestawu polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę bardzo ciekawe produkty do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jedwab do włosów z tej serii jak dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi najbardziej podoba się ta kreatynowa maska. Moje włosy lubią się z takimi produktami, więc z chęcią wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa czy dostępny jest taki zestaw kosmetykow w sprzedazy bo z chęcią wypróbuję wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa tego zestawu. Opakowania mnie kuszą ;>

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię ta serię kosmetyków do włosów i jest dla mnie niezawodna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z miłą chęcią sięgnę po te kosmetyki :) Farbuję na blond, choć ostatnio zdarza mi się to robić 2 razy do roku, to i tak włosy bardzo to odczuwają. Staram się o nie dbać, ale ciężko jest mi trafić na dobry kosmetyk. Z tą serią na pewno uda mi się poprawić ich wygląd :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jestem zadowolona z tych produktow bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tej odżywki, ale jednak wybrałam inną. Na szczęście jestem zadowolona z wyboru;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ten zestaw I bardzo mi podpasowały. Szczególnie ten jedwab świetnie sobie u mnie radzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.