Przyszedł czas na złożenie nowego zamówienia w sklepie rosegal.com
Przeglądając stronę natrafiłam na ciekawe promocje, które możecie znaleźć poniżej:


Całość dotyczy czterech pozycji. 

Postanowiłam przekonać się o jakości bluzeczki z psiakiem. Kolory stonowane, mopsy bardzo lubię, więc może mi się spodoba. Jak nie to będzie do "fruwania" latem w ogrodzie. Są różne wzory, które znajdziecie tutaj: rosegal.com - summer new triangle batwing t-shirt.

Kiedy zobaczyłam te słuchawki nie mogłam obojętnie obok nich przejść. Lubię tego typu gadżety. Zobaczymy, co to za cudo, jak się sprawuje i czy warto zamawiać. 

Kolejna rzecz to pasiaste japonki. Są to niby męskie japonki, ale będą przeznaczone dla mnie. Innych w moim rozmiarze nie mogłam znaleźć. Zamawiam je do biegania latem pod domem. 

Na koniec zapewne to, co dzieci lubią najbardziej, czyli balony - wodne bomby. Rok temu szukałam ich stacjonarnie i niestety nie znalazłam. Oglądałam na ich temat filmik na youtube. Postanowiłam kupić i zatrzymać na lato. Mój syn ma urodziny w sierpniu i będą goście i dużo "fun", więc organizuje wszystko z dużym wyprzedzeniem. Jest ich tylko 37 sztuk. Zobaczę, jak się sprawują i z pewnością na jednym zestawie nie poprzestanę. 


(klik w banner)

24 komentarze:

  1. Te balony wodne tez muszę zamowic

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne klapeczki, koszulka też wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzeczka jest przeurocza. Lubię takie zwierzęce motywy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Balony wodne muszą być genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię nosić w domku takie koszulki, mega mi w nich wygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Japonki wyglądają fajnie - w głowie mi już takie leniwe wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Balony najbardziej mnie zaciekawiły

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa rzecz te balony. Bluzka z psiakiem urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem jak się te rzeczy sprawdzą jak już przyjdą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka z psiakiem to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym poście wieje u Ciebie latem, którego tak mi brakuje :D fajne są te japonki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Słuchawki świetne, pierwszy raz się z takimi spotykam, aczkolwiek jestem ciekawa czy szybko bym ich nie zgubiła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Balony wodne jaki bajer! Chcę takie;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj znać apropo bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzka z psiakiem jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietne propozycje :) bardzo lubie rosegal

    OdpowiedzUsuń
  17. oo balony wodne wrzucam do koszyka

    OdpowiedzUsuń
  18. Te japonki mi wcale nie wyglądają na męskie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Balony wodne, idealne na lato :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.