Mimo, że na zewnątrz panują srogie mrozy, mi marzy się już od dawna wiosna. Jakiś czas temu rozglądałam się w sklepie zaful.com. Ostatnio do zamawiania ciuchów się dość mocno zniechęciłam ze względu na ich rozmiar. Opisy nie zawsze zgadzały się z tym, co fizycznie przyjeżdżało.

Niebawem będzie dzień kobiet, w związku z tym są kolejne, interesujące promocje:
zaful women's day
womens day deals
Ale nadszedł czas, aby moją intuicję znów wystawić na próbę.

Potrzebuję najzwyklejszy na świecie czarny żakiet. W tej sytuacji rękawki mogą być nawet 3/4. 
Jeden, jedyny, który wpadł mi w oko to ten:


Zobaczymy, ile jest w nim poliestru, a ile bawełny. 

Do tego zdecydowałam się na bluzkę w stylu retro.


Baaaardzo interesuje mnie jakość materiału. Bardzo podobną mam na lato, jednak kolory są inne i jest ona z krótkim rękawkiem. Zamawiana była również w tym sklepie. Z jakości jestem zadowolona, więc zobaczymy, co będzie tym razem... 

A na koniec kilka dodatków z perełkami... 


A jak jest u Was? 
Zamawiacie jeszcze zimowe ubrania, czy raczej stawiacie już na te wiosenne?

38 komentarzy:

  1. ojejku ta bluzka cudo! moj styl. biorę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna biżuteria, tą bluzkę kilka razy miałam w koszyku, mnie też się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Juz z jednym wtopilam sprawe. Mam nadzieje, ze ten sie bedzie nadawac :)

      Usuń
  4. Mam tą marynarkę i to w dwóch różnych kolorach. Tak mi się spodobała czarna, że zamówiłam też czerwoną;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka z stylu retro jest genialna! <3

    Pozdrawiam cieplutko ^^
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już zamawiam bardziej letnie ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. druga propozycja jest mega !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka boho jaka cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wybory. Mnie też by się przydał zwykły żakiet. Poczekam aż twój dojdzie jak będzie ok też sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko jest super. Żakiet najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wybieram bardziej wiosenne i letnie ubrania

    OdpowiedzUsuń
  13. żakiet mi się podoba. też muszę sobie jakiś znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi ta marynarka również przypadła do gustu, dlatego jestem bardzo ciekawa jaki będzie w rzeczywistości, to może też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten żakiet muszę go sobie zamówić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Marynarka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też niedawno kupiłam sobie typowo zimową marynarkę ;-) W końcu jeszcze jest chłodno, a poza tym będzie jak znalazł także za rok ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten żakiet i jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  19. Znając moje szczęście to ten żakiet byłby dla mnie za mały

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taki żakiet tylko, że biały. Bardzo go lubię jako dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie wiosenne zakupy dopiero się zaczną gdy przestanie być tak zimno i wrócą chęci na wychodzenie z domu xd

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  22. ta marynarka to moje marzenie, od dawna na nią poluję

    OdpowiedzUsuń
  23. Też szukam czarnego żakietu, ale takiego krótkiego, który fajnie podkreśli talię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czarna marynarka z croptopem super sie prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bluzka i biżuteria są cudowne. Ciekawa jestem, czy ta bluzka nie miałaby dla mnie za dużego dekoltu. Naszyjnik i kolczyki są śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Marynarka bardzo do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dość, ze piękny żakiet to i idealna bluzka <3jestem ciekawa jak by to wyglądało połączone razem :D ale sądzę, że świetnie !

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne rzeczy namówiłaś. Podobają mi sie

    OdpowiedzUsuń
  29. Żakiet bardzo mi się podoba, zwykły, prosty, bez żadnych ozdób i świecidełek :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Żakiet zawsze się przyda w szafie 👍

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo podoba mi się ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj kochana! Nie zniechęcaj się tą rozmiarówką. Ja trzymam kciuki i wierzę w to, że żakiet i bluzeczka przyjdą idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe jak będzie wyglądac ta marynarka na żywo jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.