Jakiś czas temu firma Delia Cosmetics wysyłała paczuszki z kolorówką. Jakież było moje zdziwienie, kiedy w drzwiach ujrzałam kuriera. Nawet nie byłam na niego zła pomimo tego, że przybył o godzinie 7:30. Chyba zależało mu, abym ją jak najszybciej otrzymała.  

Kosmetyków jest sporo, dlatego postaram się je Wam opisać w skrócie. 
To co, zaczynamy!


Zestaw składa się z dwóch podkładów, pudru, tuszu do rzęs, 4 cieni w różnych barwach, kredki do oczu, różu, pomadki oraz lakieru do paznokci. 


Pierwsze, co mnie zainteresowało i po co sięgnęłam to podkłady. 

Delia Luxury Look - Lumi & Healthy 
Płynny podkład rozświetlająco-nawilżający 

Całe szczęście otrzymałam dwa odcienie. 
Nr 11 Ivory oraz nr 12 nude beige.


Odcień Ivory jest dla mnie zbyt jasny. Dlatego postanowiłam wypróbować nude beige


I ten drugi, ciemniejszy, zdecydowanie przypadł mi do gustu. Konsystencja jest średnio gęsta, ale nie spływa. Dobrze się rozprowadza i w moim przypadku daje odpowiednie, ale delikatne krycie, nie tworząc efektu tapety. Brawo za nawilżenie. Tutaj, jak na kosmetyk tej firmy jestem pod dużym wrażeniem. Fajnie wygładza i wtapia się w kolor skóry. Ale rozświetlenia tutaj już nie widzę. 


Puder prasowany Matt Pressed Powder - 01


Otrzymujemy klasyczne, czarne pudełeczko, a w nim gąbeczkę i lusterko. 


Jest transparentny. Świetnie dokończy makijaż tuż po nałożeniu podkładu. Spowoduje również lekki efekt matu, dzięki czemu twarz nie będzie nam błyszczeć. Dla mnie niestety odcień jest za jasny, a poza tym posiadam zbyt suchą cerę, aby go stosować. 

New Look, 3D Lashes Mascara (tusz do rzęs)


Silikonowa szczoteczka nie sprawiała mi absolutnie żadnych problemów podczas malowania rzęs. 


Wręcz jestem zaskoczona efektem już po pierwszym pociągnięciu. Dociera do każdego włoska, wyciągając całość lekko ku górze. Dodaje również objętości. I ma mocny, intensywny, mega czarny kolor. Przy dwukrotnym podejściu trochę sklejało mi rzęsy, ale można to przecież rozdzielić grzebykiem. 

Soft Eyeshadow - cienie do powiek


Ja akurat posiadam 4 odcienie: szary, ciemno niebieski, błękitny i czarny ze świecącymi się drobinkami. 

Nr 17:


Nr 8:


Nr 10:


Nr 18:


Są to oczywiście 4 z 18 dostępnych odcieni. Wprawdzie nie są to moje kolory, ale myślę, że niejedna z Was zmalowałaby nimi świetne oko. Pigmentacja jak dla mnie wielki plus.  


Soft Eye Pencil - miękka kredka do powiek


Na szczęście dostałam w kolorze czarnym. Tylko taki używam, granaty, czy brązy odpadają. Dobrze się nią maluje. Jest miękka, długo się utrzymuje i nie rozmazuje. 

Multicolor blush - wielokolorowy róż do policzków 
(02 - bronze)


Wizualnie baaaardzo mi się podoba. 
Jak widzicie do dyspozycji mamy trzy odcienie. Możemy używać je osobno, dopasowując sobie dany odcień do karnacji naszej skóry oraz łącząc wszystkie trzy na raz. Łatwo się aplikuje i rozprowadza po skórze. Można go używać również jako cienie do powiek. Cieszyłam się nim chwilę, dopóki go moja mama nie zobaczyła. Bardzo lubi podkreślać swoje poliki, więc jej podarowałam, bo wiem, że codziennie będzie z niego korzystać.   

Matt Liquid Lipstick - trwała pomadka matowa


Od razu powędrowała ona w inne ręce, ponieważ ja takich odcieni nie używam. Osoba, która z niej korzysta uważa, że nie do końca jest ona trwała. Wręcz ją "zjada". I nie widzi efektu matu. Aczkolwiek dość sympatycznie nawilża. 


Coral Galaxy Nail Enamel G03 - metaliczny lakier do paznokci  


Dawno nie sięgałam po zwykłe lakiery do paznokci. Hybrydy mnie całkowicie pochłonęły. Jednak od czasu do czasu i od nich muszę odpocząć. Lakier ma metaliczny odcień. Na pewno jeszcze nadarzy się okazja, aby sięgnąć po ten właśnie kolor.

Przedstawiłam Wam cały zestaw. Zmalować nic Wam dzisiaj nie zmaluje. Jeden z kosmetyków przeznaczony do pielęgnacji twarzy innej firmy strasznie mnie podrażnił, wręcz wypalił mi skórę twarzy. Bardzo powoli, ale na szczęście powracam już do normalności. Przy okazji wrzucę zdjęcie na instagramie.

Tymczasem ściskam Was cieplutko i życzę miłego, słonecznego weekendu !

27 komentarzy:

  1. Tez mam ta kolorowke i jest na prawde calkiem przyjemna. Tylko te cienie trochę nie trafione

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie ten odcień szminki byłby idealny i zamierzam ją poznać, szkoda, że szybko się zjada, ja na szminki nakładam fixer artdeco więc są trwalsze

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie ta płynna pomadka dość dobrze się trzyma na ustach, oczywiście bez jedzenia, a picie znosi nie najgorzej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten zestaw. Często korzystam z podkładu i pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podkład jest super, bardzo dobrze się u mnie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  6. No muszę CI powiedzieć, że pigmentacja prezenuje się fajnie :D nie znam tych kosmetyków Delia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie ta kolorówka niestety ale kompletnie nie zachęca. Cienie bardzo nietrafione :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw tych kosmetyków jakiś czas temu był słynny na blogach i w większości był polecany podkład dlatego mam ochotę go poznać

    OdpowiedzUsuń
  9. średnio lubi efirme Delia, ale nawet cien do powiek fajny

    OdpowiedzUsuń
  10. Z deliowej kolorówki miałam tylko podkład, ale inny. Był całkiem spoko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten zestaw i go uwielbiam. Szczególnie czarny cień, puder który daje piękny mat i tusz po którym mam idealnie długie rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny zestaw, najbardziej byłam ciekawa tego jak się sprawdzi tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawią mnie podkłady i bardzo podobają mi się cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się kosmetyki do makijażu od Delii. Początkowo nie miałam pojęcia, że taką serię posiadają. Ciekawa jestem cieni i uszu do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jak dostałam tę paczkę to zdziwiłam się jak dobrej jakości są te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre z nich są fajne, jednak nie wszystko mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  17. Niektóre z nich są fajne, jednak nie wszystko mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda, że mat to nie mat :D a w sumie mógłby być fajnym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z tej firmy kolorówki jeszcze nie miałam, wszyscy chwalą kredkę, więc i ja chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem w szoku jak bardzo szybko ta firma się rozwija! Co chwilę nowości w ofercie. Ja jestem bardzo ciekawa tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe produkty, jedyne co do mnie nie przemawia to te cienie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne te cienie, fajny zestaw do makijażu oka w odcieniach niebieskiego;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Posiadam cały ten zestaw i moim zdecydowanym ulubieńcem jest podkład, a właściwie 2 podkłady. Ja mieszam jasny z ciemnym i otrzymuje idealny odcień, który do mnie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem jaki efekt daje ten tusz do rzęs. Mój się skończył i szukam czegoś nowego

    OdpowiedzUsuń
  25. Delia się rozkręca! Fajnie patrzeć na polskie marki, które rozwijają się i tworzą nowe, ciekawe produkty :) W Łodzi otworzył się jakiś czas temu salon firmowy i tak mnie korci tam wejść na zakupy... Fluid mnie mega zaciekawił! Kocham takie formuły oraz rozświetlenie a jak do tego nawilża, to już ideał <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.