Z tym zamówieniem ze sklepu rosegal.com miałam nieco pod górkę. Cokolwiek nie zamówiłam, po jakimś czasie okazywało się, że dana rzecz jest wyprzedana i tak w kółko. W pewnym momencie odechciało mi się już czegokolwiek szukać. Zazwyczaj poszukiwania rozpoczynałam od działu Home decor.

Zdecydowałam się na 3 rzeczy.

Pierwszą z nich są okulary przeciwsłoneczne dla mamy.


Dostępne są w różnych kolorach, ale chciała właśnie białe, bo będą jej do kurtki pasować.


Spodobały jej się zdobienia z boku. 


"Noski" są plastikowe. Zlane jakby z całą ramką. Mi by to przeszkadzało, ponieważ podczas upałów zjeżdżałyby mi najzwyczajniej z nosa. Dlatego zazwyczaj wybieram silikonowe. Ale moja mama twierdzi, że nie ma z tym problemu. Nosi i jest zadowolona.

Kolejną pozycją jest bluzka.
klik - summer Ladies T-shirt

Ostatnio zamówiłam taką z psiakiem i nie do końca byłam z niej zadowolona. Podobne odczucie mam i w tym przypadku. Chociaż print ma dość fikuśny, powędruje w inne ręce.


Na koniec przedstawiam Wam Majkę i Antka.


 Tak zostali ochrzczeni przez moje dzieci. Pochodzą z zestawu Sluban Building Blocks Educational Kids Toy Camper 324PCS.

Majka ma na sobie papierową spódniczkę, ale obawiam się, że za długo ona nie przetrwa i prędzej czy później się po prostu urwie.

Do dyspozycji mają samochód campingowy z możliwością przewozu rowerów. Idealnie na wiosnę, prawda?



Rowerki są bardzo delikatne. Zdarzało się, że nam koła odpadały.



Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym się czegoś nie czepiła. A uważam, że ma to akurat dość istotny wpływ.
Ogólnie 324 elementy wraz z instrukcją dość szybko się budowało. Starszego syna akurat nie było w domu, pojechał rowerem do kolegów, więc zadanie zostało mi powierzone.

Jednak uważam, że konstrukcja całości raczej nie do końca została dobrze przemyślana. Tylne opony musiałam zmienić na mniejsze, ponieważ samochód nie mógł się poruszać. Było za ciasno. Odpada przód samochodu plus jego połączenie z przyczepką. I tak w kółko, co zniechęca do zabawy.



Ale można to ogarnąć i nieco zmodyfikować, aby wszystko się trzymało i nie odpadało.

Po części jestem zadowolona. Szkoda, że to, na co się początkowo zdecydowałam, zostało wyprzedane. No cóż, może innym razem się uda domówić.

Tymczasem pozdrawiamy Was! Pogoda jest świetna, dlatego większość czasu spędzamy teraz poza domem. Ale na dworze pracuję dla Was również nad fajną recenzją, która już niebawem się pojawi.


29 komentarzy:

  1. fajne okulary, komiksowa bluzeczka też wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Great post...
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawie wygląda ta komiksowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne te klocki. Zamawiam Julce. Ciekawe jak je ochrzci

    OdpowiedzUsuń
  5. Te okulary bardzo ciekawie wyglądają, jednak ja nie zdecydowałabym się jakoś na kolor biały ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A u nas kurtka już nie jest potrzebna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że te klocki się tak rozpadają bo wyglądają naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. w oryginalnych lego tez czasem przytrafiają się takie wtopy. Na szczęście moj syn szybko ogarnia po swojemu i zawsze jest zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nic dla siebie tym razem nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Majka i Antek są genialni <3 Bardzo mi się podobają :D co do reszty też wygląda świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie prezentuje się ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze denerwowało mnie jak budowałam coś z klocków i się rozpadało... potem z braćmi sklejaliśmy to na kropelkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzeczka jest fantastyczna i okularki idealne na nadchodzące lato!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka fajna koszulka z motywem komiksu, bardzo lubię takie;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Lato idzie to Majka może chodzić bez spódniczki ;) Zestaw idealny dla mojej Magdy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic tu dla mnie, ale całkiem fajne rzeczy widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Okularki bardzo ładne, podobnych sama poszukuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Klocki są świetne, japa mi się cieszy na ich widok :D

    OdpowiedzUsuń
  20. W tym haulu nic dla siebie niestety nie znalazłam :) Raczej unikam bluzek z całościowymi printami wolę raczej delikatne i małe. A okulary jeszcze żadne nigdy na mnie nie pasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się te okulary. Są idealne na letni wypoczynek nad morzem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, nie byłabyś sobą gdybyś nie wprowadziła pewnych modyfikacji:) Zawsze wybrniesz z sytuacji i poradzisz sobie:) Zwłaszcza w kwestiach "budowlanych":)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne klocki. Moje #dzieci uwielbiają klocki lego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.