Nie wiem, jak to jest u Was, ale ja jestem już uzależniona od fotografii. Jest to moje hobby, a robienie zdjęć jest już moją codziennością. Półki uginają się od ramek, albumów i fotoksiążek.

Dlatego nie bez powodu, po raz kolejny zresztą, postanowiłam powrócić do pewnej firmy, która uwiecznia nasze wspomnienia w bardzo oryginalny sposób.
Mowa oczywiście o Persalo (dawniej Projektogram). Miałam już okazję sprawdzić jakość produktów, które firma ta ma w ofercie przy okazji poszukiwania prezentu na Dzień Taty. Mój wpis dotyczący tego tematu znajdziecie tutaj.


Tym razem głowiłam się, co by tu podarować moim szkrabom na... DZIEŃ DZIECKA. Lubię sobie "komplikować" życie szukając im zawsze czegoś nietypowego, osobistego, czegoś, co dedykowane jest tylko dla nich.

A skoro Tata ma już taką podusie, to może by tak domówić jeszcze dwie mini poduszki? W sam raz dla dwóch osób, czyli moich dzieci.

Ogólnie projektowanie na stronie jest bardzo łatwe. Wszystko wykonujemy krok po kroku.


Do dyspozycji mamy dwie opcje: na poduszce możemy umieścić 9, bądź 25 zdjęć. Ja zdecydowałam się na to pierwsze. Nie chciałam "zapychać" całego miejsca. Tył poduszki zależy od koloru siatki, w tym przypadku mamy dwa kolory: czarny lub ecru.

Usiadłam do laptopa i zaczęłam myśleć. I pojawiły się schody... Do głowy co rusz przychodził nowy pomysł i nie mogłam się ostatecznie zdecydować. Zrobić w bieli? Z napisami? To zdjęcie, a może inne? I tak siedziałam, gadałam do siebie... A czas leciał, musiałam się sprężyć, póki dzieci w domu nie było, w przeciwnym razie spaliłabym całą niespodziankę.

Najpierw zrobiłam sobie odpowiednie grafiki, które zamierzałam wykorzystać na poduszki.

Jak już wreszcie zdecydowałam się na zdjęcia, postanowiłam je szybko zrzucić z komputera (możemy także z facebook'a czy instagrama), ponieważ to sekundy dzieliły mnie od zmiany planów.


Każda wybrana przez nas fotografia może być ręcznie edytowana, abyśmy mogli ją odpowiednio dopasować.



Efekt końcowy zależy tylko i wyłącznie od naszej wyobraźni. Czas wykonania poduszek trwa od 5 do 10 dni. Doliczamy do tego 2 dni na przesyłkę i otrzymujemy do domu gotową paczkę.


A w środku przepięknie zapakowane w osobne pudełeczko z eleganckiego kartonu z ozdobną etykietą... nasze poduszki :)


Bardzo lubię takie detale.


Wszystkie produkty firmy Persalo wykonywane są z największą dbałością o każdy szczegół. Dzięki najnowszej technologii w nasze ręce wędruje podwójny prezent, którym możemy obdarować nie tylko nasze nasze dzieci, ale również rodziców, dziadków, parę zakochanych, czy po prostu znajomych. 

Podusie prezentują się bardzo ładnie i zdobią każde pomieszczenie. Są małe, w rozmiarach 25 x 25 cm. Drobne, ale bardzo cieszą oko. 


Wyróżniają się następującymi cechami: 
1. materiał :
to jej największy wyróżnik spośród poduszek, jakie kiedykolwiek widzieliście. Miły w dotyku, a zarazem mocny (wysoka gramatura poszewki – 240 g). Materiał specjalnie sprowadzany z niewielkiej włoskiej manufaktury, ekstra barwiony na kolor ecru lub czarny.

2. Zadruk od szwu do szwu:
nasze poduszki najpierw są drukowane, a następnie starannie zszywane u krawca, co umożliwia Wam zamieszczanie zdjęć nie tylko na środku, ale aż po same brzegi poduszki.

3. Trwały wyraźny wydruk:
technologia, jaką posiadamy oraz nasz materiał pozwalają nam na efektowny, wyraźny wydruk obrazów. Poszewki można prać ręcznie w temperaturze do 30C
Antyalergiczny, pikowany wkład z możliwością prania w wysokich temperaturach i suszenia w suszarkach bębnowych.

4. Ozdobna metka z logo Persalo:
Opakowanie - każda poduszka jest zapakowana w osobne pudełeczko z eleganckiego kartonu z ozdobną etykietą.


Jakość jest znakomita, materiał faktycznie ma wysoką gramaturę i nie ma opcji, aby nam się zniszczył. Postanowiłam sprawdzić również wypełnienie. W tym celu ściągnęłam kolorowe poszewki. Możemy je prać ręcznie w temperaturze do 30C.


W środku znajduje się antyalergiczny, pikowany wkład z możliwością prania w wysokich temperaturach i suszenia w suszarkach bębnowych.


Oczywiście jedna przeznaczona będzie dla naszego 10-letniego Macia - ogromnego fana piłki nożnej.


Zaś druga, w klimatach 4-letniego Olka. 


Powędrują one one w ich ręce za tydzień, w Dzień Dziecka. Nie muszę ich jakoś szczególnie pakować. Zostawiam tak, jak jest, a jest idealnie. Genialny jest fakt, że są w pełni spersonalizowane i dedykowane konkretnej osobie. 

To jak, podoba Wam się taka forma prezentu? 
Korzystaliście już z ofert firmy Persalo? 

34 komentarze:

  1. Świetne poduszki. Bardzo fajna propozycja na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. poduszki cudowne, jestem pewna ze spodobają się Twoim chlopakom

    OdpowiedzUsuń
  3. Te poduszki są piękne. Nie pomyślałam o takim prezencie dla dzieci, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszeczki wyglądają przepięknie. Są idealnym dodatkiem do dziecięcego pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  5. poduszeczki są cudowne <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne są te poduszki:) słyszałam o tej firmie ale jeszcze nie korzystałam z jej usług :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne poduszki :) Nie słyszałam jeszcze o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne są te poduszeczki, też je mam z moimi zwierzakami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie prezentują się te poduszeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne - mam podobne - kupiłam rok temu na dzień dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł nie tylko na dzień dziecka,wyglądają naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna pamiątka na długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja również zwracam uwagę na takie detale jak opakowanie :) Poduszki są rewelacyjne, chłopcy będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super te poduszki podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się pomysł na prezent jakim jest taka poduszka. Moja córka w tym roku dstanie trampoline, ale może dokupie i taką podusie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne są te poduszki! Lubię takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przeuroczy pomysł na prezent - do tego coś słodkiego i gotowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. WOw! Extra! Podoba mi się! Nie jest taka zwyczajna! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł na prezent dla dziecka z okazji Dnia dziecka. Dzieci mają teraz mnóstwo zabawek a to trochę coś innego, oryginalnego

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam kilka, niedawno sprawiłam sobie od nich poduchę z kolekcji tropical :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/rozowy-weniany-sweter.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę, że każde dziecko ucieszyłoby się z tego typu podarunku - takie jest przynajmniej moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł, mój syn by się na pewno ucieszył z takiej poduchy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mamy takie poduszeczki z zeszłego dnia ojca i jesteśmy z nich mega zadowoleni. Grafika naniesiona na poszewki jest niemalże idealna ! i po mimo częstego prania nie uległy one sprania się ! Jestem naprawdę zadowolona ! Mam nadzieję, że dzieci będą często korzystać z tych poduszeczek i zostaną one na lata !

    OdpowiedzUsuń
  25. Korzystałam z oferty sklepu rok temu z okazji Dnia Ojca. Podusia z naszymi zdjęciami do tej pory dumnie zdobi salon rodziców:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja poduszka dotarła dzisiaj. Pokazałąm ją na IG a niebawem będzie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Natalia Marstawska29.12.2018, 19:59

    Bardzo ładnie zapakowana jest ta poduszka i muszę przyznać, że robi efekt. Chociaż jestem wielką zwolenniczką poduszek dekoracyjnych https://senpo.pl/poduszki to wiem, że takich rzeczy jeszcze u mnie nie było. Może i ja z czasem coś zamówię.

    OdpowiedzUsuń
  29. Monika Nowak24.06.2019, 19:28

    Czasami nawet takie małe poduszki potrafią dodać odrobinę wdzięku do naszych wnętrz więc warto je mieć. Ja teraz staram się uzyskać u siebie w pokoju styl boho http://beauty-women.pl/styl-boho-we-wnetrzach-nim-przesadzic/ i wiem, ze tutaj trzeba faktycznie działać z rozwagą ponieważ łatwi jest przesadzić.

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne gadżety możecie zamówić online na https://www.fotoprint.pl/. Personalizowane prezenty są super pamiątką - polecam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.