Hej !

Zapoznaje się właśnie ze sklepem romwe.com


 Jest to chiński sklep odzieżowy oferujący różnorodny asortyment dla kobiet. Począwszy od płaszczyków, idąc po bluzki, swetry, kończywszy na strojach kąpielowych czy akcesoriach (np. pędzle czy biżuteria).

Chciałabym już wiosnę. Zauważyłam ostatnio, że w mojej szafie prócz czerni, szarości i brązów nie ma nic w beżu. Dlatego dzisiaj zaprezentuję Wam to, co najbardziej przykuło moją uwagę.



Pierwsza propozycja to płaszczyk z rękawkami 3/4. Ostatnio dość modny. Podoba mi się kolor.




Nie byłabym sobą, gdybym nie wyszukała odpowiedniej do płaszczyka torebki. Akurat mi spodobał się ten zestaw. Delikatny kolor, nie przesadzone dodatki - akurat mój styl. 


Romantyczny, biały sweterek z wiązaniem u góry. Od razu wpadł mi w oko. 






Zadbałam jeszcze:




 Wybrane rzeczy znajdziecie tutaj:
1. płaszczyk KLIK
2. torebki KLIK  
3. sweterek KLIK
4. białe spodnie KLIK 
5. okulary przeciwsłoneczne KLIK 
6. buty KLIK

 
Zapraszam również bezpośrednio do sklepu ! 

http://www.romwe.com/

20 komentarzy:

  1. bardzo ładne rzeczy :) lubię ten kolor i również czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne rzeczym, ten sweterek mnie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie te rzeczy kochana i w idealnym kolorze dla mnie ♡♡♡ a torebka najlepsza !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wszystko mi się podoba! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewka cudne te rzeczy. Boskie normalnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo podoba mi się ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pastelowe kolorki, beż jest super kochana😊 z pewnością wzbogacić twoją szafę😁😁😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sweterek z płaszczykiem są cudowne <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przepiękna torebka wow ;O

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne perełki! Wiosna powoli do mnie idzie już tylko czekam aż śnieg do końca stopniowe i pokaże się piękna zielona trawka.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. W oko wpadł mi ten śliczny sweterek <3
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne rzeczy < 33 ! tego tyle, że masakra haha

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te kolory, świetne rzeczy wybrałaś. Ale mimo wszystko ja najlepiej czuje sie w czarnym :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Na ten płaszczyk/narzutkę gapię się już od dwóch lat i ciągle myślę. :D Haha. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.