Ahoj wszystkim!

Coś tu ostatnio cisza była. Ominęło mnie kilka kampanii, a z kilku sama zrezygnowałam. Ze względu na pogorszenie się stanu zdrowia i wylądowaniu w szpitalu mam leciutkie tyły. Postaram się w najblizszym czasie dodać kilka informacji o mnie i jak w ogóle zaczęła się moja przygoda z testowaniem.
Tymczasem wczoraj cudem jakimś otrzymałam informację od babyboom, ze zakwalifikowalam się do testu chusteczek:
http://www.babyboom.pl/testy/testuj_velvet_papier_nawilzany.html




Do wyboru są następujące warianty:
1. Nawilżany papier toaletowy Velvet Rumianek i Aloes
2. Nawilżany papier toaletowy Velvet Pure
3. Nawilżany papier toaletowy Velvet Junior



Zadanie było nastepujace: 
1. Napisz dlaczego chciałbyś wziąć udział w teście
2. Wybierz który rodzaj papieru chciałbyś testować

Przygotowanych zostało w sumie 30 opakowań chusteczek. 10  x z każdego rodzaju. 


Ze ja się dostałam to do dziś w to nie wierzę ☺☺☺☺






Brak komentarzy:

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.