Dzisiaj powracam do Was z pewnymi promocjami ze sklepu:

Wiecie, że mają rocznicę. Trąbi się o tym w kółko na blogach. To trzecie urodziny sklepu i mnóstwo ciekawych ubrań w kuszących cenach.

A znacie Vestidos Encaje i Vestido Casual?

Otóż Vestidos Encaje to nic innego jak sukienki, takie jak np.:



Wszystkie propozycje znajdziecie tutaj: propozycje VESTIDOS ENCAJE

A Vestido Casual to bluzeczki:

 

Kilka z nich nawet mi w oko wpadło.
Jeżeli ciekawe jesteście reszty na stronie, znajdziecie je tutaj: VESTIDO CASUAL

Ja akurat tym razem poszłam nieco w inny kierunek i w związku z tym, że lato nadchodzi pełną, upalną parą, wybrałam nieco inne rzeczy. 

Spodobała mi się letnia sukienka:

Halter Convertible Sailor Retro Swimdress Bathing Suit - White And Black L

- za 20,49 $ - 

Nie wiem, jaka będzie w rzeczywistości i czy trafię z rozmiarem, ponieważ obecnie dostępne jest tylko L, ale nie byłabym sobą, gdybym nie zaryzykowała. Zobaczymy co dojedzie. 



No i oczywiście mini-torebeczka:

Color Block Metal Cover Crossbody Bag - Black

- 20,30 $ -

W poprzedniej recenzji narzekałam, że nie mam małej torebeczki, do której schowam sobie telefon, klucze od domu, od samochodu. Więc postanowiłam sobie takową znaleźć i wybór padł na tą, skromną i klasyczną torebkę:




Wkrótce powrocę do Was  recenzją tych dwóch rzeczy.

Tymczasem bardzo Was proszę o kliki w poniższe linki:
1. Vestidos Encaje: klik
2. Vestido Casual: klik
3.  strona zaful: klik
4.  Sukienka: klik
5. Torebka: klik


I mam dla Was wiadomość od mojej opiekunki:

Zaful 3rd Anniversary blog giveaway
My dear followers, there are some news I would love to share with you guys. One of the biggest online fashion store “Zaful” is now celebrating their 3rd anniversary.

I'll checked out the details about this anniversary blog giveaway. TBH, It's quite awesome. The link to their blog is over here: https://zafulofficial.wordpress.com/




Who doesn’t love giveaways? Go to their blog and take a look. I would be very happy if you tag my name CIARA after participating the giveaway event. 
Zaful will choose a couple of winners after the event and give out huge rewards!

Many thanks!


15 komentarzy:

  1. Torebka bardzo mi się spodobała jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka mi się tez rzuciła w oczy, śliczna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczną torebkę wybrałaś 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest śliczna! Uniwersalna,będzie pasowała do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka ma piękny marynarski akcent, a torebkę z pewnością dopasujesz do wszystkiego👍

    OdpowiedzUsuń
  6. I torebka i sukienka bardzo w moim guscie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten sklep :) Mają dobre jakościowo ciuchy :) Poklikałam Ci :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo spodobała mi się torebka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.