Może będę monotonna, ale przeglądając każdy chiński sklep, coraz częściej wchodzę w dział z ubraniami na lato. Niestety mam już dosyć zimy, która akurat bardzo długo mi się ostatnio udziela. Wprawdzie śniegu u nas nie było, ale mrozy spowodowały, że nie mogę się wyleczyć...

Przejrzałam sobie dzisiaj sklep zaful.com. Nie mogę na siebie znaleźć fajnej sukienki w rozmiarze XL. Zamawiałam już na próbę L, ale jest za ciasna.
Ale pzygotowałam Wam kilka propozycji.


 klik  /  klik  /  klik  /  klik


klik   /  klik   /  klik  / klik

Ja zastanawiam się nad taką sukienką:


Poszukujecie już czegoś na lato? 



23 komentarze:

  1. Bardzo fajne propozycje :) Niebieski rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mój typ to biała sukienka w cytryny, przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś bardzo fajne sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta lemonkowa czaruje mnie od dawna, choć nie do końca są to moje stylistyczne klimaty. Kocham zamawiać sukienki na tej stronie, zawsze znajduję coś wyjątkowego.

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 i 3 najbardziej do mnie przemawiają ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. jak zwykle fajne propozycje kolor szary uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnia super ta z piorkami!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm sukienki :D czuje powiew wiosny na Twoim blogu xd ja właśnie pracuje nad formą do lata xd może sama zamówię kilka na zachętę :D A co do Twego wyboru ... Bierz i się nie zastanawiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jakie fajne propozycje może się skuszę i coś z tego zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze nie szukałam sukienek letnich, jednak przedstawiłaś w tym poście wiele ciekawych propozycji na lato i wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twoich propozycji najbardziej podoba mi się ta bordowa, piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja z pewnością będę polować na jakąś hiszpankę :) i to co konieczne do lata i wszelkich sukienek odpowiedniego balsamu brązującego lub samoopalacza bo przed nadmiernym słońcem raczej chronię swoją skórę a jestem bladziochem i w tamtym roku aż dziwnie wyglądałam we wszystkich spódniczkach więc nie chodziłam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja latem jak najbardziej jestem za sukienkami:) Cudne te Twoje propozycje kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiatowe wzory są modne w tym sezonie wiosna lato 2018, jednak ja nie przepadam za takimi sukienkami w kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej unikam sukienek. Stawiam na dużą wygodę, ale te propozycje są na prawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już powoli rozglądam się za garderobą na lato.

    OdpowiedzUsuń
  17. 3 bardzo ladna :) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja czekam na cieplejsze dni,gdy w końcu będę mogła założyć choć o jedną warstwę ubrań mniej. Bardzo podobają mi się Twoje propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne sukienki wszystkie są piekne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.