Dość dawno wykończyłam pewien krem do twarzy i pomyślałam sobie, że warto o nim tutaj wspomnieć.

Postawiłam na Avène - podobno należy do ścisłej czołówki wiodących dermokosmetycznych marek w Europie.

Sięgnęłam po EAU THERMALE Avène Hydrance - Emulsion hydratante. Brzmi troszkę skomplikowanie, ale w skrócie to nic innego, jak emulsja nawilżająca o bardzo lekkiej, delikatnej konsystencji.


Szczególnie polecana jest dla osób z cerą wrażliwą, normalną i mieszaną, ze wskazaniem dla skóry odwodnionej i szorstkiej, która powoduje uczucie dyskomfortu. 

Woda termalna Avène, czyli serce marki, a tym samym główny składnik kosmetyków, jest nieustannie poddawana testom, które potwierdzają jej jakość i właściwości. Ma ona wniknąć w głąb skóry i zminimalizować stopniowo utratę wody, jednocześnie fundując jej odpowiednie nawilżenie.

Mi najwidoczniej tego brakowało, skoro mimo suchość skóry akurat ta pozycja świetnie się sprawdziła. Są tego pewne przyczyny, chociażby zbyt suche w okresie zimowym powietrze, stąd być może widzę takie superlatywy.


Emulsja zamknięta jest w tubce. Do zużycia mamy tutaj tylko 40 ml. Potrafiłam nawet kilka razy dziennie po nią sięgać, dlatego moja przygoda z tym produktem równie zbyt szybko się skończyła. Pachnie bardzo delikatnie i przyjemnie. 


Nie spotkałam się dotąd z tak fajnym kosmetykiem do twarzy, który zapewnia błyskawiczne i intensywne nawilżenie. Oryginalna, lekka, nietłusta formuła tej emulsji pozwala natychmiast odświeżyć nam skórę. Daje bardzo szybkie ukojenie. Sprawia, że skóra staje się gładka, delikatna i świeża. W moim przypadku emulsja ta sprawdziła się w 100%. Nie bez powodu polecam produkty, które są godne uwagi. Ten jak najbardziej na to zasługuje.


Znacie kosmetyki Avène?
A może znacie inne, godne polecenia kosmetyki tej firmy?

18 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej marce, ale sama jeszcze nic nie miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze lubiłam produkty avene, są idealne do skóry suchej i wrażliwej a taką sama mam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy jeszcze nic nie miałam z tej marki :) muszę w końcu sobie coś sobie sprawić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy, ale wiem, ze Twoja cera pod względem nawilżenia jest dość wymagająca. To, że te produkty szybko się skończyły świadczy tylko o tym, że były dobre. Ja chętnie zerknę na pozostałą ich ofertę i być może znajdę coś, co będzie pasowało takiemu mieszańcu jak ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam kosmetyków tej marki, jak zawsze znajdziesz coś fajnego. Ja bardzo cenię gdy jako pierwszy składnik widnieje woda termalna lub kwiatowa a nie sama czysta woda - często właśnie ten czynnik decyduje u mnie o zakupie kosmetyku. Z chęcią poznam ten kosmetyk bo ostatnio moja skóra właśnie takich lekkich ale skutecznych nawilżających produktów potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydałyby mi się te kosmetyki. Ostatnio mam strasznie przesuszoną skórę. Dodatkowa dawka nawilżenia bedzie u mnie na wage złota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kosmetyki tej firmy. Najbardziej przypadło mi do gustu i woda termalna. Ciekawa jestem, czy ten krem również przypadłby mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie sięgałam po kosmetyki tej marki. Pamiętam, że miałam kiedyś żel do mycia twarzy i świetnie mi się sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zainteresowałaś mnie tym kremem :) Nie miałam nic z tej marki, a akurat krem mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  10. ta marka wypracowala sobie dosc solidna pozycję na rynku kosmetycznym

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzę tę markę ale nie miałam jej u siebie jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam markę . Stosowalam emulsje do ciała kiedyś i byłam bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka produktów tej marki i jestem zadowolona z ich stosowania. Są to bardzo dobre dermokosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja przyjaciółka ma kosmetyki tej marki i jej się fajnie sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z nieba mi spadłaś :) Właśnie jestem na etapie zużywania kolejnego już kremu do twarzy, który przynosi wyłącznie chwilowe ukojenie, a twarz, gdy zapomnę się pokremować, od razu wygląda okropnie :( Muszę to zamówić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tej marce, ale sama jeszcze nic od nich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.