Jakiś czas temu wygrałam świetny kosmetyk.

Do tej pory stosowałam perełki w kulkach Giordani Gold z firmy Oriflame. Powoli zaczynają się kończyć, wiec albo kupiłabym to samo albo zaczęła toczyć poszukiwania fajnych nowości.

Myślę, że akurat ta firma jest Wam znana, prawda? Oferuje szeroką gamę kosmetyków, perfum, akcesoriów. O ile sie nie mylę kiedyś, jak byłam jeszcze piękna i młoda, kupowałam cienie do oczu tej firmy.



Mi udało się zdobyć Puder rozświetlający Beauty Innovation.

I jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, bo juz w poprzednich postac wspominałam, że moja skóra na twarzy jest bardzo wymagająca niestety. Przez co po kieszeni idę i to nieźle.

Ten puder jak dla mnie jest inny, nadaje efekt promiennej cery ściągając oznaki zmęczenia i przywracając zdrowy blask. Perłowe drobinki modelują i fajnie delikatnie rozświetlają cerę. Olejek arganowy zawarty w składzie pudru odżywia, nawilża, ujędrnia i uelastycznia skórę. Mikrosfery matujące odpowiedzialne za absorpcję sebum przeciwdziałają świeceniu się skóry.
Fajny zarowno na zime, ponieważ twarz jest bardziej promienna, jak i na lato, wówczas w słońcu widać świecące delikatnie drobinki.

Aplikujemy na twarz i ciało za pomocą pędzla do pudru. Ja stosuje na policzki w tej chwili. Fajny widac efekt. I o dziwo nie mam po nim uczulenia i przebarwień. Ma delikatny zapach i piekny ksztalt róży (do czasu oczywiście):




Opakowanie zawiera 25 g. Data ważności jak w większości to 2 lata lub 12 miesięcy od otwarcia i pierwszego użycia.

Czy i Wy uzywałyście go może? Lub inne produkty tej firmy?
Ciekawa jestem Waszych opinii ❤

23 komentarze:

  1. On jest śliczny, już od dawna mnie kusi ten rozświetlacz, ale nie mam go stacjonarnie :( Chyba zostaje mi zamówić przez internet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda ten puder rozświetlający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie też używam z tej firmy i kosmetyki są rewelacyjne !!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja się boję używać rozświetlacza ponieważ mam w głowie takie przeświadczenie że twarz mi się będzie świecić, a tego nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie używałam takiego rozświetlacza, bo nie za bardzo umiem. Może zrób też post jak go używać, żeby to dobrze wyglądało, a nie było go za dużo? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od jakiegoś czasu próbuję się przekonać do produktów tej firmy, ale jakoś zazwyczaj wybieram te sprawdzone wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od jakiegoś czasu używam rozświetlać w pisaku ale chętnie tez ten wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Firmę znam,kosmetyki czasami kupuję ale tego rozświetlacza jeszcze nie miałam ;)
    Pozdr,
    http://hopploshet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam, ale muszę przyznać, że sam wygląd kusi :)
    Pozdrawiam
    Www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. on jest cudowny ale moja cera świeci się sama z siebie ;p więc szukam matu raczej:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo 😍 wlasnie takiego rozświetlacza szukam 👌

    http://photoblognastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dziwne, obserwuje cie juz jakis czas a twoje posty mi się nie pokazują w obserwowanych blogach :(
    Co do samego produkty to nie dla mnie, nie lubie sie swiecic...

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie wypróbować! Bardzo fajny post, przyjemnie się go czyta, oby więcej takich ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli dobrze pamiętam to moja kol go ma i również go polecała.
    Ja się jeszcze nie maluję ale może kupię go komuś na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki ładny - ładne opakowanie ;) Ta róża jest zabójcza ;) Pudru nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda ślicznie. Jestem ciekawa jak z wydajnością. Używałam kiedyś cieni tej firmy i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się prezentuje, przyznam się że nie znam za bardzo marki, ale zachęcała mnie abym przejżała asortyment.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wygląda ta różna na rozświetlaczu :) Niedawno kupiłam swój z MUR, jeśli go skończę to wypróbuję ten z Ingrid bo bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosuje juz 5 lat fluid z Ingrid :) zaś w kamieniu nigdy nie miałam :D
    www.wkrotkichzdaniach.pl - coś na temat relacji damsko-męskich :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jest, nie miałam przyjemności go testować :) Dzięki za wizytę u mnie obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piekny jest ! gratulacje :) ja sie musze zaopatrzyc w róz i w rozswietlacz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.