Nie lubie konkursów na tzw. "lajki". Unikam ich jak diabła. Prosić sie o tzw. "klik" to zdecydowanie nie dla mnie.
Jednak tutaj postanowiłam wziąć udział.

CO ZROBIĆ, BY WZIĄĆ UDZIAŁ I BYĆ MOŻE WYGRAĆ?

Prosta sprawa!

Wejdz na strone: www.zakochaniwcafissimo.pl

Należy pokazać na zdjęciu Twoją chwilę z ulubioną kawą z kapsułki Cafissimo.
Liczy się szczera miłość do kawy i kreatywność.

Można dodać kilka zdjęć. Wszystkie głosy są wtedy sumowane.
Warto też udostępniać swoją pracę na Facebook’u. 

Zbieram głosy czyli serduszka!

Każda praca nagradzana jest
rabatem 25% na zakup kapsułek Cafissimo. Aby otrzymać zniżkę udostępnij pracę na portalu społecznościowym. Kod rabatowy otrzymasz wówczas na swojego maila.

Autorzy 100 najlepszych prac otrzymają zapas kapsułek Cafissimo na rok!

Nagroda naprawde warta uwagi.

Głosowanie trwa do 20 grudnia 2016.

Jeżeli ktokolwiek z Was chciałby mi pomóc oto moje prace:





Będę Wam wdzięczna za każdy klik w serdusio ❤❤❤❤❤❤❤

12 komentarzy:

  1. super ! fajne zdjecia :) powodzenia dla tych co beda brac udzial

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosy oddane na wszystkie 3 zdjęcia(troszkę się ich naszukałam :)Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia na pewno ci pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę trzymała kciuki i oczywiście zagłosuje 👍🏼

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Ciebie kochana !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia, ja też nie lubię tego typów konkursów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Mi niestety się nie udało dostać;(
    Trzymam mocno kciuki:) Zagłosowałam na wszystkie twoje zdjęcia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje:) ja się nawet nie zgłosiłam do kampanii.

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :* Ja też biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.