Hej!

No to dzisiaj zmienimy nieco tematykę, odpuścimy kosmetyki i poczytamy coś o dekoracji do domu.

Nie ukrywam, że jestem na tym punkcie nieco obsesyjna. Mama mi całe życie powtarzała i powtarza do dzisiaj, że mam tak dużo świec, świeczek, świeczuszek, że jakby zabrakło prądu zaopatrzę pół naszej wiochy w światło. Ozdoby i akcesoria upiększają każde wnętrze, zarówno salon, jaki i kuchnię czy łazienkę. Dzięki temu jest bardziej przytulnie. Ja akurat uwielbiam dodatki w kolorach bieli oraz szarości, brązu. A drewno? Jestem w nim zakochana! Prócz kwiatów, które podziwiam, bo to "żywe istoty".

Szukając inspiracji w necie znalazłam fajną stronę i nawiązałam współpracę z Domowe Brudy.

 Firma oferuje akcesoria i dekoracje do salonu, do kuchni, do łazienki, tekstylia - piękne poszewki na tzw. poduszki typu "jasiek". Wszystko pięknie doprecyzowane i przemyślane. Niech Was nazwa nie zmyli, bo oferują przepiękne rzeczy.

W moje ręce trafiły następujące dekoracje (oczywiście drewniane):



Organizer drewniany był strzałem w dziesiątkę, ponieważ mój starszy syn bardzo lubi rysować. Mieliśmy plastikowy, ale niestety się połamał. Teraz mamy wszystko poukładane i wiem, że bedzie trwały na lata. Każdy rysunek jest na miejscu. Szczerze Wam powiem, że zbieram wszelkie rysunki, listy do Mikołaja i Gwiazdki, które chciałabym mu dać na 18-te urodziny. Niby banalne. Ale bardzo dla mnie wzruszające. 


Bardzo lubię drewniane napisy typu "home sweet home" itd. U synka w pokoju zawiesiłam tę oto dekorację. Każdy zagląda i pyta gdzie kupiłam. Ktoś, kto nie ceni takich rzeczy przechodzi obok, jednak na szczęście ja obracam się wśród ludzi, znajomych i przyjaciół próbując zawsze namówić ich na takie dekoracje, ponieważ małym kosztem można stworzyć coś naprawdę pięknego.




Każdy szczegół jest dla mnie ważny. Efekt jest super. Niby taka mała rzecz, a jednak wchodząc do pokoju akurat moje oko cieszy. I tak samo próbuje tez tego typu dekoracje "zaszczepić" u moich rodziców i znajomych.





Ostatnie moje zboczenie to oczywiście świecznik! Ten, z Domowych brudów wykonany jest z brzozy, którą uwielbiam. Kolor jest niepowtarzalny!!! Wysokość ma 8 cm jak również średnice 8 cm. Zakochałam się w nim.


W środku jest wyżłobione miejsce na wkład malutki.


Całość prezentuje się bosko! Wszystko dojechało całe i zdrowe! Zabezpieczone, ozdoba z napisem "Love" była podpięta tekturką, aby się nie połamała.




wszystko można zakupić bezpośrednio ze strony: Domowe brudy
Zachęcam do wejścia na instagram: Instagram - Domowe brudy


38 komentarzy:

  1. Świetne dekoracje! "Ramlka" na zdjęcia rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko mi sie tak podoba, ze sama nie wiem gdzie w końcu postawić :)

      Usuń
  2. śliczne, drewni ma swój niepowtarzalny urok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ma i sprawia fajny klimat. A jak pachnie - sama swieze ciełam tydzien temu ❤

      Usuń
  3. Faktycznie świecznik do zakochania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sobie podobny zrobilam tylko nie z brzozy akurat 😊

      Usuń
  4. Naprawdę świetne dekoracje :) uwielbiam takie naturalne dekoracje. Dobrze że mam zdolnego męża i robi sam takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic mi nie mow bo i mojego wkrecilam to mi nosem kreci, ze ma inne priorytety pod domem 😜

      Usuń
    2. Ha ha ha :) no tak skąd ja to znam ;)

      Usuń
  5. Organizer jest świetny, mogłabym schować do niego jakieś dokumenty które mi sie walają po szafkach wszystko w jednym miejscu i do tego świetnie się prezentuje :* Pozdrawiam kochana, super wpis :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądają takie dekoracje, ja niestety nie mam miejsca :(

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne dekoracje :) dobrze wykonane, stonowane barwy, będą idealną dekoracją :) nazwa firmy, powiem szczerze, dość niestandardowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazwa firmy naprawde zgubna, nie sadzilam, ze takie cuda sa 😊

      Usuń
  8. Uwielbiam takie dekoracje <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Te organizery mi się podobają, ale w wersji półka na ścianę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi podoba się z tej strony kalendarz drewniany:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! Najbardziej podoba mi się napis LOVE do zdjęć! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uwielbiam ozdoby z drewna! Najbardziej podoba mi się świecznik :) Pozdrawiam,
    Aleksandra (Strefa bez Stresu)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ozdoba z napisem LOVE piękna i na czasie :) Może być doskonałym prezentem na walentynki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że nawiązałaś świetną współpracę. Dekoracje idealnie w guście i aż sama z chęcią zakupię organizer. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne rzeczy tam są. Muszę zobaczyć stronę :) Świetny organizer! Ogólnie drewniane dekoracje są piękne. Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś do siebie bardzo podobne :) też uwielbiam dekorację, a zwłaszcza świeczki! A najlepsze są te pachnące! Mam ich w domu tyle, że jak prąd wysiada zapalam i mam jasno jak w dzień! Powiem szczerze zakochalam się w tym wiszącym love! Jest piękne i bardo pomysłowe <3 mimo to to home office również jest piękne i bardzo chętnie, zakupie takie do domu 😊 Gratuluje współpracy! :D
    Powiem szczerze kocham jak w dkmu jest ładnie i schludnie, dlatego taka drewniana ozdoba jest dla mnie w sam raz! :)
    Zapraszan
    ksiazki-wiktorii2.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. To drewienko na świeczkę mamy i polecamy ^^ Super się prezentuje :D Ten napis ,,LOVE,, jest rewelacyjny! Kochamy takie cudeńka ^_^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świecznik jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie,że zbierasz wszystkie rysunki twojego synka :) Może ja tez zacznę zbierać rysunki mojego synka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy, ale Pani od handmade nie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na pewno drewno to dobry pomysł na dekoracje do domu. Ja mam bardzo dużo takich dodatków u siebie

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja stawiam na minimalizm i do dekorowania pomieszczeń używam raczej rolet, niż jakiś stroików. Znalazłem na stronie https://www.oknakonieczny.pl/ rewelacyjną ofertę najróżniejszych rolet i zdecydowałem, że kupię refleksole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolety dotyczą okien, a nie o tym akurat mowa we wpisie ;) aczkolwiek jest to tez jeden z elementów dekorowania wnętrz.

      Usuń
  23. A ja zdecydowałam się na narożnik. Firma http://chobotdesign.pl bardzo mi tu pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli będziesz potrzebowała jeszcze dodatkowych porad jak zadbać o aranżację swojego salonu i pozostałych pomieszczeń to polecam zwrócić uwagę na portal https://dekoma.eu/pl/ gdzie znajdziecie wiele świetnych wskazówek jak się za to odpowiednio zabrać oraz na co zwrócić szczególną uwagę, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli chodzi o dekorację ścian, to według mnie świetnym rozwiązaniem może być tutac, aby zdecydować się na Fototapety. Dzięki nom można stworzyć na prawdę niepowtarzalną przestrzeń, a co najważniejsze nie są one drogie i na prawdę łatwo się je kładzie

    OdpowiedzUsuń
  26. Zainwesto kosz do garderoby na stronie www.koszyki.net.pl – polecam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio zdecydowałam się na ściankę z mchu z oferty https://jukogreendesign.pl/oferta/ i jestem nią wprost zachwycona. Znajomi też chwalą ten pomysł przy każdych odwiedzinach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnym rozwiązaniem na aranżację wnętrz są również fototapety, które w ostatnim czasie wracają do łask. Mnie najbardziej spodobały się propozycje od https://www.fototapety24.net/ - tym bardziej że ceny nie są wygórowane.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.