Witajcie. Wraz z początkiem tygodnia powracam z nowym wpisem.

Miałam okazję nawiązać bardzo pachnącą współpracę z firmą Dabur.


Założona została w roku 1884 w Kalkucie, jako firma farmaceutyczna zajmująca się produkcją preparatów i leków Ajurwedyjskich. W swojej 125 letniej historii przeszła wiele przeobrażeń i pokonała wiele trudności - po to abyśmy teraz mogli cieszyć się doskonałymi produktami - Dabur, czyli wysokiej jakości ziołowymi kosmetykami służacymi do pielęgnacji włosów, jamy ustnej i ciała.
Marka Dabur jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych w Indiach oraz pozostałych krajach azjatyckich, produkty stworzone do tego aby pielęgnować i utrzymywać w zdrowiu m.in.  włosy.

Chciałabym Wam dzis przybliżyć zestaw trzech fajnych kosmetyków do włosów. 

Oto całość :



A teraz szczegóły !


SZAMPON DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW OLIWKOWY:

Do każdego rodzaju włosów, najbardziej polecany po okresie zimy, kiedy to nasze włosy są zmęczone i osłabione., wiecznie chowane pod czapką znosząc
Zawiera:
- oliwę z oliwek - która odżywia skórę głowy i włosy,
- henne - która sprawia, ze włosy lśnią i stają się zdrowsze,
- migdał ,
- aloes - nawilża i sprawia, że włosy są aksamitne miękkie i puszyste.




OLEJ DO WŁOSÓW Dabur Vatika Oliwkowy:

Polecany głównie do włosów  słabych i wypadających. Najważniejsze składniki to oczywiście kaktus, czosnek oraz Garner,  które powodują, że nasze włosy są odżywione i nawilżone.  Od nasady aż po końce.
Stosujemy go 3 x w tygodniu.  Wcieramy olejek w skórę głowy oraz włosy. Od nasady aż po końce. Pozostawiamy na 2 godziny lub jak kto woli tłuścić sobie poduszkę idziemy w kimę. Bo może zostać na głowie nawet na całą noc.... Następnie spłukujemy. Myjemy szamponem i wsio.



KREM DO STYLIZACJI WŁOSÓW - MIGDAŁOWY: Henna I Aloe Vera

Zawiera oczywiście rzecz jasna hennę, migdały, witaminę E i aloes- używany przed myciem na suche włosy w celu odżywienia i nawilżenia włosów. Natomiast niewielka ilość użyta po myciu na mokre włosy chroni przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych oraz pomaga w stylizacji. Po umyciu głowy można nie za dużą ilość rozetrzeć na końcówkach włosów.




  Pewnie jesteście ciekawi mojej opinii, prawda?



Otóż zapach wszystkich trzech produktów jest oszałamiający ! Delikatny. Szampon przypadł nie tylko mi do gustu, ale i płci przeciwnej. Włosy faktycznie są mięciutkie, puszyste i świeże. Lekki dystans miałam do kremu. Konsystencja jest delikatna, nie gęsta. Jednak dla mnie najlepszą opcją jest zastosowanie 15 minut przed myciem głowy. W połączeniu z szamponem efekt jest jeszcze lepszy, cały dom pachnie oliwkowo! Na suche włosy nie nakładałam, ponieważ nie miałam już takiego efektu WOW jak po myciu. Olej za bardzo nie przypadł mi do gustu, bo musiałam chodzić z tłustą głową. Nie lubię za bardzo się "natłuszczać", a już na pewno iść z tłustą głową spać na całą noc. Jednak mimo wszystko po użyciu olejku jestem nawet zaskoczona. Obawiałam się, że włosy będą tłuste. Jednak po umyciu szamponem były leciutkie jak piórko.

Także powiem Wam, że cały zestaw oceniam na duże 5 +.

Całość znajdziecie tutaj w zestawie (można produkty pojedynczo zakupić):


 
 

11 komentarzy:

  1. Mam wszystkie te produkty i niektóre działają cuda 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam nic do stylizacji włosów, ale reszta wygląda zachęcająco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Ten krem do stylizacji to fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dostałam krem z innej serii :) U mnie na blogu nie długo też pojawi się recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tylko tej firmy olej kokosowy ale niestety nie polubiliśmy się.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam a w sumie to miałam ten olejek i był cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mnie przekonałaś ! Wspaniała recenzja kochana ! A te zdjęcia .... taka inne i bardzo w moim guście. Pozdrawiam cieplutko !
    Lubię czytać to co piszesz !!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeepiękne zdjecia i na produkty oczywiscie mnie bardzo skusiłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ajj jeszcze nie próbowałam, może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. probuje sobie wyobrazic zapach :D . super zdjecia. tez mam produkty od nich, ale jeszcze nie zdazylam przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wpis. Bardzo pomocna recenzja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Ci bardzo za Twój komentarz.